Nekem MARTIN dob van a gépen ami nem szépen szól....hanem gyönyörűen muzsikál ez nem csak saját vélemény........én már így vettem a gépet...ezért nem tudom mi az ára pontosan......de 50-60 körül lehet.Quadon is volt MARTIN dobom azon is gyönyörűen szólt csak ajánlani tudom nekem a kipuf párosul egy KN szűrővel de ennyi más piszka nincs rajta.
Nemtudom, hogy ujjat vagy használtat szeretnél e de tudok adni egy telefonszámot ahol rengeteg használt de jóállapotban levő dobok vannak. 06 70 317 9083. Jeles Pál
Hy!
Hogy lehet visszaállitani a km órát nem tudom de megállitani meg lehet.
Aki ezzel akar maipulálni és azt akarja kevesebbet mutasson az óra az csak megállítani tudja legalábbis én ezt a módszert ismerem.
Az autóknál a digit órákat is vissza tudják állítani akkor gondolom a motorét is vissza lehet vhogy .
Segitséget szeretnék kérni, ha tudtok. Megált a bocim km. órálya és csak használtat tudtam venni de ebben több a km. nem tudom visszaállitani az eredeti helyzetbe, tudnavalaki segiteni előre is köszi.
Mindenkinek jóidőt.
A hátsó teló előfeszítésével tudsz a magasságon változtatni.
Csak arra figyelj, hogy így eltolod a teleszkóp munkapontját.
Nézd meg, hogy a saját testsúlyoddal kb. hova áll be a teleszkóp - fel és le mennyi van.
Ha nem tolod el nagyon a munkapontot, akkor rajta.
Másik lehetőség hogy az első teleszkópot fogatod be lentebb.
Az alsó kiflin két csavar van, a felsőn egy - de a felső kormányhíd is szoríthatja a teló nyakát.
5 éves motornál érdemes legalább olajat cserélni az első teleszkópban, szóval úgyis szét kell szedni.
A felső 24-es fejű csavart még akkor old ki, mikor be van fogva a teleszkóp a hídba.
Ajánlatos valami nyomatékkulcsot szerezni a művelethez.
Ha fentebb fogatod be a teleszkóp akkor a hátsó ültetés hatását kiegyesúlyozod.
A villaszög és előfutás nem változik így.
Az első teleszkóp munkapontját sem változtatod meg így.
Viszont problémád lesz az oldal és középsztenderddel.
Meg valamivel lejjebb kerül az alsó idom is.
Jó a 150-es nekem bevált meg a gyári a legjobb szerintem .
Nekem az első kopik le hamarabb mindig. Na meg előre jobb puhább gumit szoktam venni hátulra meg jó a heidenau.
Hello!
Én a magam részéről gyári méretet használom. Márt csak azért is mert olcsobb a 150-es gumi.
Talán ha előre is 120/60-ast tennél nem lenne szintkülönbség.
5. éve vagyok hű gazdája GSX 750 F motoromnak. Kérdésem lenne hozzátok:
Milyen mérteű gumát használtok hátúl. A gyári 150/70-es. A gyári guma nagyon sokáig bírta, igaz ára is volt m ert be kellett rendesen melegíteni a tapadáshoz. Jelenleg 160/60-as guma van fent. Amivel sokkal jobban kanyarodik, csak az a baj, hogy a motor hátsó része lejjeb került. Egész más üléspozicíó stb.
Szóval gyári méretű gumát használtok, vagy milyen modszert alkalmaztok a gyári magasság eléréséhez ?
Szia, haaat, tobb mint egy eves "anyagot" kertel ...
De! Atneztem az keznel levo osszes cd-dvd-emet, nincs sehol .
De! Leultem a jo haverommal www.google.com (lanyban ez a wikipedia)
1-2 perc (sem) kellett: http://rs139.rapidshare.com/fi...
Köszi mindkettőtöknek a választ, nem is számítottam ilyen gyors reakcióra :)
A rezonálás ezek szerint nem lehet vészes (a GS500-asomon egy 250 km-es táv után fél napig zsibbad a tenyerem, persze ez lehet a kopott gumik miatt is...). Ami még érdekelne, az a fogyasztás. Nagyon eltérő adatokkal találkoztam a különböző fórumokon, ami gondolom a vezetési stílusnak köszönhető. Állatkodáskor a fogyasztás nem érdekel, túránál igen. Szóval országúti 120-as és autópályás 150-160-as tempónál hány literrel lehet számolni?
Szia node!
Csak annyit tudok hozzászolni a kérdésedhez,hogy én újonnan vettem 4 éve egy ilyen gyönyörű szép bocit.
Lassan 24000 van benne de maximálisan megvagyok vele elégedve.Az tény hogy a hornet az jobb a szerpentinen szerintem,de túrázni meg a gsxf jobb.Lehet rá pakolni rendesen és 2 személlyel sem kényelmetlen.Persze ahogy irad ha az ember akar lehet vele állatkodni is.(én is szoktam)
Kanyar vadászatba biztos lenyom egy könnyebb motor.
Van benne kraft rendesen igaz nem nyomatékos annyira hanem pörgetni kell.
Kb. ennyi ha van még kérdésed nyugodtan kérdezz.
Széles utat!
Üdv.Tomi
http://martindob.hu/main.php
Nekem MARTIN dob van a gépen ami nem szépen szól....hanem gyönyörűen muzsikál ez nem csak saját vélemény........én már így vettem a gépet...ezért nem tudom mi az ára pontosan......de 50-60 körül lehet.Quadon is volt MARTIN dobom azon is gyönyörűen szólt csak ajánlani tudom nekem a kipuf párosul egy KN szűrővel de ennyi más piszka nincs rajta.
Üdv Ramm
Nemtudom, hogy ujjat vagy használtat szeretnél e de tudok adni egy telefonszámot ahol rengeteg használt de jóállapotban levő dobok vannak. 06 70 317 9083. Jeles Pál
Köszönöm a választ, majd kitalálunk valamit.
Üdv.
Hogy lehet visszaállitani a km órát nem tudom de megállitani meg lehet.
Aki ezzel akar maipulálni és azt akarja kevesebbet mutasson az óra az csak megállítani tudja legalábbis én ezt a módszert ismerem.
Az autóknál a digit órákat is vissza tudják állítani akkor gondolom a motorét is vissza lehet vhogy .
A cimbimnek van egy eladó sportlégszűrő bociba való, kéthónapot hasznát szinte úly.
Tisztitó szettel együtt dobozban, 16 000-ft. KN.
Segitséget szeretnék kérni, ha tudtok. Megált a bocim km. órálya és csak használtat tudtam venni de ebben több a km. nem tudom visszaállitani az eredeti helyzetbe, tudnavalaki segiteni előre is köszi.
Mindenkinek jóidőt.
Csak arra figyelj, hogy így eltolod a teleszkóp munkapontját.
Nézd meg, hogy a saját testsúlyoddal kb. hova áll be a teleszkóp - fel és le mennyi van.
Ha nem tolod el nagyon a munkapontot, akkor rajta.
Másik lehetőség hogy az első teleszkópot fogatod be lentebb.
Az alsó kiflin két csavar van, a felsőn egy - de a felső kormányhíd is szoríthatja a teló nyakát.
5 éves motornál érdemes legalább olajat cserélni az első teleszkópban, szóval úgyis szét kell szedni.
A felső 24-es fejű csavart még akkor old ki, mikor be van fogva a teleszkóp a hídba.
Ajánlatos valami nyomatékkulcsot szerezni a művelethez.
Ha fentebb fogatod be a teleszkóp akkor a hátsó ültetés hatását kiegyesúlyozod.
A villaszög és előfutás nem változik így.
Az első teleszkóp munkapontját sem változtatod meg így.
Viszont problémád lesz az oldal és középsztenderddel.
Meg valamivel lejjebb kerül az alsó idom is.
Nekem az első kopik le hamarabb mindig. Na meg előre jobb puhább gumit szoktam venni hátulra meg jó a heidenau.
Én a magam részéről gyári méretet használom. Márt csak azért is mert olcsobb a 150-es gumi.
Talán ha előre is 120/60-ast tennél nem lenne szintkülönbség.
5. éve vagyok hű gazdája GSX 750 F motoromnak. Kérdésem lenne hozzátok:
Milyen mérteű gumát használtok hátúl. A gyári 150/70-es. A gyári guma nagyon sokáig bírta, igaz ára is volt m ert be kellett rendesen melegíteni a tapadáshoz. Jelenleg 160/60-as guma van fent. Amivel sokkal jobban kanyarodik, csak az a baj, hogy a motor hátsó része lejjeb került. Egész más üléspozicíó stb.
Szóval gyári méretű gumát használtok, vagy milyen modszert alkalmaztok a gyári magasság eléréséhez ?
De! Atneztem az keznel levo osszes cd-dvd-emet, nincs sehol .
De! Leultem a jo haverommal www.google.com (lanyban ez a wikipedia)
1-2 perc (sem) kellett:
http://rs139.rapidshare.com/fi...
Leellenor
izem, mukodik a link !
Köszi mindkettőtöknek a választ, nem is számítottam ilyen gyors reakcióra :)
A rezonálás ezek szerint nem lehet vészes (a GS500-asomon egy 250 km-es táv után fél napig zsibbad a tenyerem, persze ez lehet a kopott gumik miatt is...). Ami még érdekelne, az a fogyasztás. Nagyon eltérő adatokkal találkoztam a különböző fórumokon, ami gondolom a vezetési stílusnak köszönhető. Állatkodáskor a fogyasztás nem érdekel, túránál igen. Szóval országúti 120-as és autópályás 150-160-as tempónál hány literrel lehet számolni?
Csak annyit tudok hozzászolni a kérdésedhez,hogy én újonnan vettem 4 éve egy ilyen gyönyörű szép bocit.
Lassan 24000 van benne de maximálisan megvagyok vele elégedve.Az tény hogy a hornet az jobb a szerpentinen szerintem,de túrázni meg a gsxf jobb.Lehet rá pakolni rendesen és 2 személlyel sem kényelmetlen.Persze ahogy irad ha az ember akar lehet vele állatkodni is.(én is szoktam)
Kanyar vadászatba biztos lenyom egy könnyebb motor.
Van benne kraft rendesen igaz nem nyomatékos annyira hanem pörgetni kell.
Kb. ennyi ha van még kérdésed nyugodtan kérdezz.
Széles utat!
Üdv.Tomi