Műszaki szemlére kell vinni a vizsgaállomásra, lefényképezik, kapsz egy igazolást (asszem), aztán a területileg illetékes okmányirodában új forgalmit adnak. A szemle valami 1400.- körül volt ha jól emlékszem, ehhez jön a forgalmi.
"Kérdés: Valaki tudja mennyire/mekkora szopás az átfestést bevezetni a műszakiba ?"
Kérsz időpontot, bejelented és beírják a forgalmi hátuljába kézzel.
Nem adnak ki új törzskönyvet, sem új forgalmit.
10 perc. Meg sem nézik a motort, hisznek neked. Egyébként a vizsgán úgyis kiderülne. Már-már Európa, de miért nem lehet interneten elintézni?
szia. Gondoltam, hogy karbiszinkron, de azért megkérdeztem, biztos ami biztos, hátha többet tudtok mint én. Mondjuk azokat a karbikat én kipucoltam, kipucoltattam volna helyedben. elég lehangolóan néznek ki. De te tudod. Szinkron nem old meg mindent. Átlátszó plexis sisakom van nekem is. Van sötét plexi is hozzá, de már kikopott a 2 oldalán ahol nyit csuk fel le. szówal most fehér van benne avval stabil. Nekem sem szorít 1 mérettel nagyobb mint kéne. Szówal következő sisakom passzentos lesz. Boci öltöztetéshez sok sikert. Csinos legyen!
Sziasztok
Most csatlaztam a fórumhoz,és látom,hogy vidám társaság vagyunk....
Egy kérdés-
K&N levegöszüröre cseréltem a gyári légszüröt és még nem próbáltam ki,mert nem volt még alkalmam rá (szezon rendszámom van németországban) szóval lehet valamit észrevenni,jobb menetteljesitmény,kedvezöbb nyomaték ilyesmi ha van valakinek tapasztalata irja meg légyszi.. A motorom 2002 es 750 gsx f..hálás kis jószág,21000 km futott....
Jó utat nektek!
Na miután később átolvastam még egyszer már értem a kérdéseket. :)
Igen ez az én kis Bocikám :)
Nagyon szeretem, de most otthon várja, hogy hazaérjek és elkezdjük ezen elem javítását....
Már meg van hegesztve, jöhet a glettelés majd a csiszolás az összes idomra...
Köszönöm a kapott két indexet még egyszer.
Illetve el kell vinnem az "eke" idomot is a hegesztőkhöz.
Terveim szerint kap egy teljesen új festést és talán az alsó idom egy karbon fóliázást.
Kérdés: Valaki tudja mennyire/mekkora szopás az átfestést bevezetni a műszakiba ? Azt is lassan ideje lesz megcsináltatni.
***Neked is Lazer sisakod van? Ugyanolyan mint az enyém ***
Nocsak... pin lock van a tieden ? Illetve tiéd is átlátszó plexis ?
Kicsit párásodik szar, de vagy 8000 a belevaló pin-lock...
Jó sapi 3 mentős alig bírta leszedni a fejemről.... De sosem szorított....
*** Propteches ketyerével micsináltál rajta? ***
T.sanyi ketyeréje. Karburátor szinkront mér vele. Tök fasza laptopra kötve mutat mindent amit akarsz, videót is készít róla. T.sanyi meg is mutatta mennyire szar volt a régi karburátorral a motor. És tűrte a hülyeségeimet....... :)
abban esetleg tud-e valaki tanácsot adni hogy milyen tipusú tükörre lehet lecserélni a gyárit 1993-as mert abban csak a karomat látom meg már nagyon csúnyán meg van kopva
De Itt elég jó robbantott ábrák tömege van. Én a suzuki márkaboltban is ezeket használják, és meg tudtam rajta mutatni hogy Ez a darab hiányzik ebből kérek.
Köszönöm szépen a szíves fogadtatást! :) Egyébként még tavaly találkoztam is valamelyikőtökkel, aki ajánlotta a fórumot a Naplás tó mellett az Inda utcában kellett kicsit várnom miattuk :)
Tegnap voltam az ORingnél, megvettem az elvileg benzinálló gyűrűt, 110 forint volt. Pénteken lesz időm kicserélni. Létezik egyébként valami robbantott ábra a helyes összeszerelésről?
Javaslom, hogy mielőtt az O gyűrűt berakjátok, előtte teszteljétek le, mert a barátomnak is meghozták a gyűrűt és szigorúan megdagadt a teszt alkalmával!
Mindenképp hangsúlyozzátok ki, hogy benzinálló legyen, mert sajnos az olajálló az nem minden esetben benzinálló!
Az O ring KFT tutira jó cuccot forgalmaz! De nem árt egy teszt!
Sziasztok!
Ma gurltam először a bocimmal egy hosszabb kört (50km). Ismerkedtünk egymással! Isteni volt! Hideg út, hideg gumi, de a végén nem bírtam ellenállni a csábításnak, szétcsaptam a ménes közt :).
Szia anyúl! Én is megjártam a csappal.Szóval a gyengébbek kedvéért(Miattam )elég vennem egy 4x2,5 ös Ogyűrűt, és megoldódhat a gondom?A membránom az jó. Esetleg valami amire nagyon figyeljek szerelésnél?
Sziasztok! Én is megjártam a benzincsappal. Egyszer csak elkezdett csöpögni nem a membránnál,hanem a másik oldalon ott ahol a tengely kijön azaz ahol tudod állítani. Szeretném kérdezni, hogy milyen méretű o gyűrűvel lehet javítani, mert a 35-40 ezer egy csapért sok nekem picit. Lehet már írtátok de sajna nem volt időm sokat böngészni. Légyszíves segítsetek nekem ebben a dologban. Esetleg valami amire figyeljek a szerelésnél.
Sziasztok! van egy kis problémám. Elkezdett csöpögni a GSX F 750-em benzincsapja. De az üzletekben 35e Ft ról beszélgetnek. Szeretném kérdezni tudtok e olcsobban benzincsapot? Ezt kicsit sokallom . Esetleg van javítási lehetőség?
Köszi a választ! Üdv mindenkinek!
Sötétkékről lett feketére festve.