Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, de tudod akkor először a berúgó kart kell másik állásba tenni :-D
Szia!
Nekem ugyanezt csinálja tél után első inditáskor,a technikám valóban függ a jó időtől,kirakom a napra legalább egy órára utána bebikázom másik akksiról ami ügye bár jobban bírja és gyorsabban is teker,nagy nehezen elkapja 1..2..3..4 henger egymás után majd amikor már bemelegedett egész szezonban pöccre indul és semmi probléma már 6 éve működik a dolog(nekem így vált be)
Üdv
El lehet
Csak akarni kell
Bocikán nem lehet elzárni a benzincsapot.
Három állása van, Pri, normál, meg reserv.
Ha benzines a gyertya és néha beleszól a kipufogóba próbáld meg zárt benzincsappal. Egy próbát megér. Lehet valami miatt túlcsordul (Tűszelep).
A gyertya szikrát még nem néztem CR9EK van benne most lesz benne a 12000. km eddig nem volt vele ilyen baj, megpróbálom másikkal is.
Én kipróbálnám másik gyertyáwal!
Most csak okoskodni fogok, de amíg nem kapsz konkrét választ talán egy próbát megér!
Barátom motorját nem tudtuk elindítani, benzin szikra minden volt!
Aztán az lett a megoldás és a mai napig nem tudom, hogy elfogadjam-e ezen érvet!
Hideg volt az idő!
Ugyanazt végigjátszottuk, amit leírtál és semmi!
Aztán akku fel a töltőre, hogy nyerjen vissza mindent, majd másnap amikor a garázsból ki lett tolva és a nap rásütött valamint a hajszárító is nyomta a meleget, akkor elindult a vas!

Én is kíváncsi leszek rá, hogy mi okozza a problémádat! Mert gondolom, hogy a benzin egy téli leállás alatt csak nem veszti el a gyúlékonyságát!
köszönöm mindenkinek a tanácsát már meg is vettem a kompresszort ha hazamegyek megveszem a festékeket addig kigondolom a színösszeállítást
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.
Gsx600f em van 2002 évjárat.Gondoltam megjáratom ma.
Szívatót ráhúztam, indítózás, 1-1 dadogás majd csak a önindító forgatja a dugattyút, néma csend.Kiszedtem a gyertyákat mind a 4 láthatóan benzines volt.
Megtisztítottam a gyertyát levegőztettem a hengert, vissza, indítás ismét semmi, + kipufogó durranás. A gyertyák ismét benzinesek..
Miért kaphat ész nélkül ennyi benzint.
Itt is a benzincsap lehet a hibás, vagy mind a 4 karbi tönkrement egyszerre?
Kérem a tanácsotokat, jártatok e már így, mi lehet a megoldás?
Köszönöm.
Mi a szórógittre ráködöltünk egy kevés matt feketét, hogy a vizes csiszolásnál meg lehessen látni minden egyenletlenséget.
Aztán amikor sikeresen becsiszoltam utána már nem kellett attól tartani, hogy pl. narancsbőrös lesz!
Aztán 3 réteg alapszín, majd a matrica és 3 réteg lakk!
Nekem 20 ezerért + anyagért/anyagit én vettem/ lett lefestve az FZR.
Viszont mindent én készítettem elő, a festő csak fújt!
A matricákat is én ragasztottam fel, igaz ebben a festő egy kicsit segített!
Az előző hozásszólásnál meg nézheted a festést!
Nagykanizsa
Én itt rendeltem!
Sőt a méretet és a színt is meg lehet adni!
Jó minőség, lakkozható!

http://www.matricabolt.eu/
Ha meg van a hely és meg van az eszköz (kompresszor és festékszóró) és meg is tudod csinálni akkor meg minek viszed máshoz?
Vannak helyek ahol kikeverik a kért színt és mindent meg tudsz venni hozzá úgy ahogy a fényező is venné.
Ha segít és szépet akarsz csinálni akkor a következő képen kell csinálni
Megveszed a festéket és a hozzá való lakkot(edzőt) A szórógittel kezelt felületre felviszel egy réteget csak a festékből (ha átüt a gitt akkor kell még egy réteg és ezt sajnos csak szemmel lehet látni) Várni kell festék típustól függően egy keveset majd következő rétegben 50-50%os arányba kever festék/lakk réteget viszel fel. Ha ez is meg van akkor megint egy kis pihenő. (ez lehet hogy csak 10-20 perc) Végül jön a lakk (minél több a lakk réteg annál tartósabb a festés de 3-4 rétegnél nem szoktak többet felvinni.) A lakk réteget nem szabad vastagon fújni inkább több rétegben.
Remélem tudtam segíteni
Nekem elrepedt a jobb hátsó idomom, igaz hogy ismerős csinálta, de az idomot előbb meg kellett hegeszteni, majd új CBR matrica, és festés, lakkozás. 13-ba fájt, ami igen baráti ár. Tegyük fel, hogy nem baráti az ár, akkor is bele kell hogy férjen 25-be.
de 120-ért az össze idom gyári festéssel ! én nézelődtem és igen borsos mindenhol akár 1 darab is úgy döntöttem hogy hazamegyek először kromofág utána alapozó szórógitt csiszolás és festés na persze és 1 kompresszor
Hát ha az ebayes linkre gondolsz az azért 400 EUR az már 120 rongy ami picit sok.

Alibaba-s link viszont asszem előtte érdemes kérdezni, mert simán írtak nekem mailt, hogy az én országomba áá-ááááááááá lófaszt adjuk fel ingyé :D
csak az a baj hogy nekem 93-as van arra meg nem lehet kapni
itt ingyenes a szállítás
Esetleg kérdezd meg ezektől, hogy mennyibe fáj a szállítás. Én azt néztem, hogy sajnos 200 USDért adják a cuccot, de nem hajlandóak feladni csak futárral ami még 300 USD. Talán Németországba feladják valami olcsóbb szállítással. Biztosan van más színben is, nézz körül, nekem több tucat jött elő egy kis keresgéléssel. Csak mindegyikkel gond volt amikor a szállításra került a sor :D

De Németország nem egy csumpi bovliba minősített ország ahol a nem biztosított csomagoknak nyoma szokott veszni.
itt kinn Németbe 385 euróért komplett zsír új idom készlet van csak az a baj hogy a 2001-től gyártottakra
az igen!
akkor inkább újra szenvedek de nem lakkozom !
Én voltam egy helyen ajánlatot kérni. Az egy sérült idomomra mondtak 40.000ret....
Gittelés+festés+lakkozás.
sziasztok! átalakult a mocim a télen, lánc csere, 2 gumi csere, első telo felújítva,progresszív rúgóval , első hátsó fékbetét és fékolaj csere át is festettem az idomokat mert igen le voltak strapálva míg le nem lakkoztam nagyon szép színe volt de a lakk után nemhogy fényesebb lett volna be is mattult az egész hát az ideg majd meg ölt gondolkodom hogy nem kínlódok tovább leadom festetni valaki festetett már árakról tud valaki valamit?