Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello. Nem tud valaki segiteni, a matrica szett kellene a motorhoz, vagyis a meretek legalabb, e en majd megcsinaltatom, vagy egy link ahonnan le tudom tolteni cdr-be.
Koszonom
Neki is köszönöm.
r.sanyi kollégának köszönd...
Köszönöm Kripic kollégának a két index burát. Így már nem kell bujkálnom a rendőr elöl amikor tesz-körre megyek a motorral :D
Már sikerült meghegesztetni az idomot. Hátra van a gittelés és festés, ami nem kis munka....
Érdemes a bukógomba csavarjából is a leggyengébbet venni a csavarboltban - ha csúszás közben elakadna egy kátyúban a gomba, akkor ne a vázat tépje szét, hanem inkább a csavar szakadjon ki.

Nálam az egyik elcsúszásnál a gomba széléből eltűnt vagy egy 1cm műanyag, közben a csavar elgörbült vagy 30 fokkal. Mi lett volna ha extra szakítószilárdsága lett volna a csavarnak?
6-os a falvastagsága a konzolnak,nem kell az idomhoz hozzá nyúlni.
Az acél és saválló anyagra rátérve,igaz keményebbek,de borulásnál a gombád és a konzol sértetlen marad,(nem veszi fel a szerepét)míg a vázad meghajlik,megcsavarodik az erőhatás miatt és mehet a kukába!
Köszi!
Továbbítottam!
Remélem, hogy meg lesz a hiba és összejön a csap megfelelő működése!
Csak a ház
Szétszedve (hsz: 6634 2. kép)
Egy "C" alakúra hajtott rugónak kell lenni ha bele nézel a forgató gomb felől. Ha jól látom akkor a tiedben nincs meg. Ez nyomja meg a membrán végén lévő fém "pucut" és így nyit ki.
Milyen vastag az az alumínium? Mert ahogy én nézegettem nagyon kevés hely van az idom és a bölcső között ahova fel lehet csavarozni a konzolt! Vagy a felszereléséhez vágni kell az idomból? A hajlás elkerülésének érdekébe lehetne esetleg acélból vagy saválló anyagból csinálni a konzolt. Azok talán nem hajlanak olyan könnyen.
Szia!

Sajnos volt hozzá szerencsém,de nem lett nagy baj belőle.
Ezért van aluminiumból a konzol,nekem is meghajlott,de nem okozott kárt a blokkban vagy másban.
Ellenkező esetben,ha nincs rajta a gomba,a moci jobb oldalát legyalultam volna mint a tököt,így kisebb idomhorzsolással megúsztam a csúszást.
Olvasgattam oldalakat és megoszlik a vélemény a gomba használatáról.Van aki úgy gondolja több kárt okoz mint hasznot,
van aki "bárcsak rajta lett volna " és aki használja.
Üdv.
Nagyon megköszönjük!
Esetleg a fotókat ide is elküldheted:

mzs68@freemail.hu
fzrgenezis@gmail.com

Szia!
Ezzel a szettel volt már tapasztalat, mert nekem elég veszélyesnek tűnik ha az hajlik befelé. Csak érdeklődöm, mert van egy ilyen vas a családba és legyártanám én is a srácnak.
Üdv
Én rámutatok a hármas képre. Ott nem látszik az a kis pöcök, aminek meg kéne nyomnia a tengelyt..

Ha nagyon nem jutsz dűlőre, komolyan szétszedem az enyémet és lefotózom!

Monnyuk tele van
Szia
Nekem van egy tartalék
Ma már nem de holnap van rá esély hogy szétkapom és megnézem mi a hiba
Sziasztok!

Van eladó bukógomba szettem GSX 600/750F-re!
:http://www.kepesmotor.hu/bukog...
Sziasztok!
Van eladó Top-case konzolom GSX/GSF 650/1250-re, az eredeti ár feléért.

Árucikk száma: 990D0-38G10-060
http://www.suzuki.hu/pages/dis...
Hat fotónál többet nem engedett feltölteni!
Itt a maradék kettő!

Köszi
Sziasztok!

Végignéztem amit csak találtam a neten a vákuumos benzincsapokról, de sajnos nem lettem okosabb!

Legyetek szívesek nézzétek meg ezeket a fotókat és találjatok ki valami okosat, vagy mutassatok rá arra a fotóra amelyen a hiba van!

Vákuum nélkül egyik állásban sem folyik a benzin!
Vákuummal mindegyik állásban folyik a benzin, mert több benzin van benne, mint a tartalék!

A 2. képen látható O gyűrű ki van már cserélve igazi benzinállóra!

Köszi
Sziasztok!
Akciós Motul 5100 10w 40
ma vettem az üzletben 3évvel ezelőtti árban, ha valakit érdekel itt http://www.kepesmotor.hu/motor...
amúgy eddig mindíg cseréltem olajszűrőt is ,de a könyve alapján elég lenne minden harmadiknál SZERINTETEK ?
Köszi az infót!
Személy szerint én is arra gondoltam, hogy kell valami olyan szerkezeti elemnek bent lenni, ami úgymond kitámasztja a membránt!
Ezek szerint azt a volt tulaj által "alkalmazott" szerviz tönkrevágta!
Egyszer majd megírom a szerviz nevét is, mert eddig csak a trehányságaikat javítgatjuk!
Akkor legközelebb újra leakasztjuk a csapot és belenézek most már én is! Remélem, hogy a barátommal rá fogunk találni a hibaforrásra vagy a hiányára és pótolni fogjuk!
További szép estét!
Rosszat mondok! Ha a vákuummal megy akkor nem lehet a gyűrű!

Sorry
Jól szétkaptátok:-)))

PRI-ben a csap elfordításával mechanikusan tolja meg egy kis pöcök a csapot, ( amin az "o" gyűrű van) a rugó ellenében. Ha ilyenkor nem folyik a benzin , akkor csak azt tudom elképzelni, hogy mégsem ok a gumigyűrű, vagy a kis pöcök van elhajolva, mert elég vékony kis lemezke..
De sztem a gyűrű nem jó..
Uraságok!
Hogy érthetőbb legyen a kérdésem bemásolnám a 6573-as hozzászólásom végét!
"PRI: Ez az opció kivételt képez az első mondat alól. Amennyiben kiörülnek a karburátorok teknői valamiért (pl azért mert ON- állásban elfogyott a nafta és leállt a gép, vagy mert 2 hónapja nem volt beindítva és elpárolgott stb.) akkor ezt a funkciót célszerű használni. Itt az történik hogy vákuum nélkül direktben engedi át a benzincsap a benzint a karbi teknőjébe ami ha megtelt a jól beállított úszóknak köszönhetően elzárnak. Ezt az érzést az tudja átérezni igazán aki próbálta már hosszú állás után beindítani a bocit majd 2x lemerült az aksi de nehezen életre kelt. Ha ide fordítod a csapot és vársz pár percet és jó a gép szinte biztos hogy azonnal beindul."

A mi esetünkben a benzin csak akkor folyik, ha van vákuum! Vákuum nélkül egyik állásban sem jön a benzin!

Köszi a választ!
Szép jó estét!
Ma alkottunk egy keveset!
Boci szétjött és megkezdődött a szezonra történő felkészítés, illetve az előző tulaj trehányságainak a kijavítása!
A múltkor érdeklődtem, hogy milyen "nagyméretű"/21-27/ közötti hosszúszárú kulcs kell a teleszkóp belsejébe, hogy ellen tudjunk tartani a szétszedéshez!
Hát semmilyen, megtapasztaltuk!
Elég volt a légkulcs is, hogy ellenállás/elfordulás/ nélkül ki tudjuk venni az alsó záró imbuszcsavart!
Szárak szétszedve, kitakarítva, új olajjal feltöltve, szimeringek újra cserélve!
Közben, ha lúd akkor legyen kövér alapon a kritikus és lényeges alkatrészek be lettek csomagolva és Brigéciol, majd magasnyomású mosó segítségével tisztára lett varázsolva a vas!
Mára ennyi!
Aztán majd még folytatjuk, mert szeretné a tulaj, ha minden a lehető legnagyobb rendben lenne a motorján!

Ja a benzincsapban is ki lett cserélve az O gyűrű, természetesen benzinállóra, mert az első körös vásárlásnál, /helyben/, benzinálló helyet olyat kapott, ami természetesen megdagadt! A mostanit már az áztatás után raktuk be, tehát az már valóban benzinálló!
Viszont ami érdekes, az az, hogy csináltunk vákuumot és rendben működik a csap, de azt olvastuk, hogy van egy olyan állás, amikor vákuum nélkül is kellene, hogy folyjon a benzin! Na ezt nem találjuk! Ha adunk neki vákuumot, akkor minden oké,minden állásban jön a benzin, ha nem adunk vákuumot akkor bárhová tekerjük a benzin nem jön!
Ha valami okosat tudtok ezzel kapcsolatban, akkor azt örömmel fogadjuk!
Most még vissza van az első gumicsere,olaj és szűrőcserék, lánctisztítás, kipufogóleömlők festése, meg a fékek tisztítása, rézpasztázása.
Aztán kap egy szinkront, meg egy szelephézag ellenőrzést és elvileg jöhet a jó idő!
Pár fotó is készült!