Hello. Nem tud valaki segiteni, a matrica szett kellene a motorhoz, vagyis a meretek legalabb, e en majd megcsinaltatom, vagy egy link ahonnan le tudom tolteni cdr-be.
Koszonom
Köszönöm Kripic kollégának a két index burát. Így már nem kell bujkálnom a rendőr elöl amikor tesz-körre megyek a motorral :D
Már sikerült meghegesztetni az idomot. Hátra van a gittelés és festés, ami nem kis munka....
Érdemes a bukógomba csavarjából is a leggyengébbet venni a csavarboltban - ha csúszás közben elakadna egy kátyúban a gomba, akkor ne a vázat tépje szét, hanem inkább a csavar szakadjon ki.
Nálam az egyik elcsúszásnál a gomba széléből eltűnt vagy egy 1cm műanyag, közben a csavar elgörbült vagy 30 fokkal. Mi lett volna ha extra szakítószilárdsága lett volna a csavarnak?
6-os a falvastagsága a konzolnak,nem kell az idomhoz hozzá nyúlni.
Az acél és saválló anyagra rátérve,igaz keményebbek,de borulásnál a gombád és a konzol sértetlen marad,(nem veszi fel a szerepét)míg a vázad meghajlik,megcsavarodik az erőhatás miatt és mehet a kukába!
Csak a ház
Szétszedve (hsz: 6634 2. kép)
Egy "C" alakúra hajtott rugónak kell lenni ha bele nézel a forgató gomb felől. Ha jól látom akkor a tiedben nincs meg. Ez nyomja meg a membrán végén lévő fém "pucut" és így nyit ki.
Milyen vastag az az alumínium? Mert ahogy én nézegettem nagyon kevés hely van az idom és a bölcső között ahova fel lehet csavarozni a konzolt! Vagy a felszereléséhez vágni kell az idomból? A hajlás elkerülésének érdekébe lehetne esetleg acélból vagy saválló anyagból csinálni a konzolt. Azok talán nem hajlanak olyan könnyen.
Sajnos volt hozzá szerencsém,de nem lett nagy baj belőle.
Ezért van aluminiumból a konzol,nekem is meghajlott,de nem okozott kárt a blokkban vagy másban.
Ellenkező esetben,ha nincs rajta a gomba,a moci jobb oldalát legyalultam volna mint a tököt,így kisebb idomhorzsolással megúsztam a csúszást.
Olvasgattam oldalakat és megoszlik a vélemény a gomba használatáról.Van aki úgy gondolja több kárt okoz mint hasznot,
van aki "bárcsak rajta lett volna " és aki használja.
Üdv.
Szia!
Ezzel a szettel volt már tapasztalat, mert nekem elég veszélyesnek tűnik ha az hajlik befelé. Csak érdeklődöm, mert van egy ilyen vas a családba és legyártanám én is a srácnak.
Üdv
Sziasztok!
Akciós Motul 5100 10w 40
ma vettem az üzletben 3évvel ezelőtti árban, ha valakit érdekel itt http://www.kepesmotor.hu/motor...
amúgy eddig mindíg cseréltem olajszűrőt is ,de a könyve alapján elég lenne minden harmadiknál SZERINTETEK ?
Köszi az infót!
Személy szerint én is arra gondoltam, hogy kell valami olyan szerkezeti elemnek bent lenni, ami úgymond kitámasztja a membránt!
Ezek szerint azt a volt tulaj által "alkalmazott" szerviz tönkrevágta!
Egyszer majd megírom a szerviz nevét is, mert eddig csak a trehányságaikat javítgatjuk!
Akkor legközelebb újra leakasztjuk a csapot és belenézek most már én is! Remélem, hogy a barátommal rá fogunk találni a hibaforrásra vagy a hiányára és pótolni fogjuk!
További szép estét!
PRI-ben a csap elfordításával mechanikusan tolja meg egy kis pöcök a csapot, ( amin az "o" gyűrű van) a rugó ellenében. Ha ilyenkor nem folyik a benzin , akkor csak azt tudom elképzelni, hogy mégsem ok a gumigyűrű, vagy a kis pöcök van elhajolva, mert elég vékony kis lemezke..
De sztem a gyűrű nem jó..
Uraságok!
Hogy érthetőbb legyen a kérdésem bemásolnám a 6573-as hozzászólásom végét!
"PRI: Ez az opció kivételt képez az első mondat alól. Amennyiben kiörülnek a karburátorok teknői valamiért (pl azért mert ON- állásban elfogyott a nafta és leállt a gép, vagy mert 2 hónapja nem volt beindítva és elpárolgott stb.) akkor ezt a funkciót célszerű használni. Itt az történik hogy vákuum nélkül direktben engedi át a benzincsap a benzint a karbi teknőjébe ami ha megtelt a jól beállított úszóknak köszönhetően elzárnak. Ezt az érzést az tudja átérezni igazán aki próbálta már hosszú állás után beindítani a bocit majd 2x lemerült az aksi de nehezen életre kelt. Ha ide fordítod a csapot és vársz pár percet és jó a gép szinte biztos hogy azonnal beindul."
A mi esetünkben a benzin csak akkor folyik, ha van vákuum! Vákuum nélkül egyik állásban sem jön a benzin!
Szép jó estét!
Ma alkottunk egy keveset!
Boci szétjött és megkezdődött a szezonra történő felkészítés, illetve az előző tulaj trehányságainak a kijavítása!
A múltkor érdeklődtem, hogy milyen "nagyméretű"/21-27/ közötti hosszúszárú kulcs kell a teleszkóp belsejébe, hogy ellen tudjunk tartani a szétszedéshez!
Hát semmilyen, megtapasztaltuk!
Elég volt a légkulcs is, hogy ellenállás/elfordulás/ nélkül ki tudjuk venni az alsó záró imbuszcsavart!
Szárak szétszedve, kitakarítva, új olajjal feltöltve, szimeringek újra cserélve!
Közben, ha lúd akkor legyen kövér alapon a kritikus és lényeges alkatrészek be lettek csomagolva és Brigéciol, majd magasnyomású mosó segítségével tisztára lett varázsolva a vas!
Mára ennyi!
Aztán majd még folytatjuk, mert szeretné a tulaj, ha minden a lehető legnagyobb rendben lenne a motorján!
Ja a benzincsapban is ki lett cserélve az O gyűrű, természetesen benzinállóra, mert az első körös vásárlásnál, /helyben/, benzinálló helyet olyat kapott, ami természetesen megdagadt! A mostanit már az áztatás után raktuk be, tehát az már valóban benzinálló!
Viszont ami érdekes, az az, hogy csináltunk vákuumot és rendben működik a csap, de azt olvastuk, hogy van egy olyan állás, amikor vákuum nélkül is kellene, hogy folyjon a benzin! Na ezt nem találjuk! Ha adunk neki vákuumot, akkor minden oké,minden állásban jön a benzin, ha nem adunk vákuumot akkor bárhová tekerjük a benzin nem jön!
Ha valami okosat tudtok ezzel kapcsolatban, akkor azt örömmel fogadjuk!
Most még vissza van az első gumicsere,olaj és szűrőcserék, lánctisztítás, kipufogóleömlők festése, meg a fékek tisztítása, rézpasztázása.
Aztán kap egy szinkront, meg egy szelephézag ellenőrzést és elvileg jöhet a jó idő!
Pár fotó is készült!
Koszonom