sziasztok!
új lánc első hátsó lánckerék fenn nittelés 1000ft kért a szerelő mert csak nittelnie kellett minden más megcsináltam! igaz 2km toltam a mocit hát mit ne mondjak rövid időn belűl Afrikában éreztem magam úgy leizzadtam! de legalább kész van!
Szerintem is jobb lenne, ha szerelőhöz vinnéd, legalább a végtelenítés végett.
Ha nem jól rakod össze a láncot és a nittelés elenged, akkor egy elszabaduló lánc nagyon csúnya dolgokra képes.
Az a legkevesebb, hogy ott maradsz a pusztában, de a lefutó lánc bemehet a hátsókerékbe, vagy felcsaphat és töri a bokádat, vagy szétzúzhatja a láncfedelet, idomot.
Nem egyszerűbb egy szerelővel összerakatni?......egy láncszett csere 5-8 rugó szerelőtől függően, de ha csak a láncot kell cserélni mert már kicserélted otthon a lánckerekeket akkor 2-3 rugó...megéri otthon kínlódni?...csak kérdem...
Sziasztok.
Most lettem tulajdonos, ez lesz az első idényem, és szükségem lenne egy kezelési, javítási kézikönyvre, h ne kelljen mindennel rohannom a szerelőhöz.
Tudtok nekem segíteni ebben, megköszönném. Remélem lassan itt a jó idő!
Előre is köszi!
Ne haragudj, hogy Yamahásként/mert nekem azon van csak lánc/ írok, de én személy szerint azt javaslom, hogy vegyed le a lengővillát és úgy szereld le és fel a láncot!
Egy ilyen szétszedés szerintem/Yamaha/ ha van megfelelő szerszámkészlet, akkor nem nagy ügy, viszont akkor meg lehet tisztítani azon alkatrészeket is, amikhez nehézkes a hozzáférés!
Pl. első lánckerék és környezete, aztán talán a lengővilla sem sértődik meg egy kis kenés miatt sem, sőt a hátsó teleszkópot is szépen meg lehet tisztítani ilyenkor!
Ez az én egyéni véleményem!
De valóban én is láttam már fotókon olyan szerkezetet, mely segítségével ki lehet nyomatni egy csapot a láncból aztán vissza!
De talán még azt is meg lehetne érdeklődni a kereskedőnél, hogy nincs-e külön a megfelelő lánchoz való patentszem!
Tudom, hogy én könnyen dumálok! Egy évig varázsoltam az FZR-t, amire elkészült! Igaz van benne Suzuki is, mert a hátulja az egy GSXSRAD!
Van ilyen kézi kütyü, amivel ki lehet nyomni egy lánccsapot és persze össze is lehet szerelni. Annyira sajnos nem olcsó, hogy egy lánccseréhez megérje megvenni.
Másik lehetőség, hogy eleve végtelenített láncot veszel, vagy a boltban kéred, hogy szereljék össze. Viszont hogy beszereld ki kell venni a hátsó villát - múltkor elég sokat szerencsétlenkedtem mire sikerült így beszerelni.
köszi a választ 31k.ért van láncszett ma meg is rendelem nincs patentszem a régi láncon! a bontás még nem okoz problémát flex -el orvosolható hanem az új láncot hogyan toldjam össze? házilag medolható? a hátsó és első lánckerekek cseréjénél mire kell odafigyelni? vagy csak csavarok le régi le új fel csavar vissza?
Sajnos nincs ekkora!
Talán a legnagyobb imbuszkulcsom az 14-es!
Ebbe tutira legalább 21-27 közötti kell!
A GoldWingomhoz és az FZR-hez csináltam, csak sajnos azt nem idehaza parkoltatom/50km/ és nincs kedvem elmenni érte.
Ezért érdeklődtem, hogy ne kelljen egy nagy marék csavarral kísérleteznem a méret miatt!
új lánc első hátsó lánckerék fenn nittelés 1000ft kért a szerelő mert csak nittelnie kellett minden más megcsináltam! igaz 2km toltam a mocit hát mit ne mondjak rövid időn belűl Afrikában éreztem magam úgy leizzadtam! de legalább kész van!