1. "A benzincsapban megadta magát az O gyűrű és a gép le akar állni 6-ban 6000-es fordulatszámnál lehet érezni mert nem megy többet mint 180 :( "
2. "Akkor ha már benzincsap álljon itt egy magyarázat
Azt tisztázni kell hogy a benzincsapot a járó motor szívótorkában keletkező vákuum nyitja ki.
ON: ez a normál funkció jöhetsz mehetsz ahogy tetszik de ha a benzin mutató a pirosba ér leáll a gép
RES: amikor már ON állásban leáll a gép ekkor még 3-4 liter benzin van a tankban. Ez az állás ennek az üzemanyag mennyiségnek a használatát teszi lehetővé. (mire jó? beleéled magad a motorozás nyújtotta örömökbe tankolni meg elfelejtesz, gép leáll ha a csap ON-ban volt akkor van még ez a 3 liter hogy találj egy kutat viszont ha mindig RES állásban használod és elfogy akkor jöhet a telefon a séta és a tolás)
PRI: Ez az opció kivételt képez az első mondat alól. Amennyiben kiörülnek a karburátorok teknői valamiért (pl azért mert ON- állásban elfogyott a nafta és leállt a gép, vagy mert 2 hónapja nem volt beindítva és elpárolgott stb.) akkor ezt a funkciót célszerű használni. Itt az történik hogy vákuum nélkül direktben engedi át a benzincsap a benzint a karbi teknőjébe ami ha megtelt a jól beállított úszóknak köszönhetően elzárnak. Ezt az érzést az tudja átérezni igazán aki próbáltam már hosszú állás után beindítani a bocit majd 2x lemerült az aksi de nehezen életre kelt. Ha ide fordítod a csapot és vársz pár percet és jó a gép szinte biztos hogy azonnal beindul."
Köszi!
Viszont találtam egy másik fórumot, ahol a direkt a benzincsapról írtak és ott írt valaki olyat, ha a membrán van elszakadva, akkor nem tud a motor kipörögni a leszabályozásig!
Viszont ma amikor kipróbáltam, akkor úgy emlékszem, bár nem esküszöm, hogy mintha 8-9 ezer körül kezdett volna ledadogni!
Megjegyzem a benzin is kevés volt benne, mert nem a tartalék, hanem a normál állásban volt!
Aztán amikor visszaértem, akkor otthon nem indult, majd megitattuk és máris indult, de utána már nem mentem vele.
Mindegy! A csap is le lesz tesztelve, hogy működnek-e a funkciói, mielőtt bármit is cserélnénk!
A vevő természetes módon elfogadta az eladó szövegét, amikor elmondta az "O"gyűrűs történetet, ja és azt is, hogy a szervizben mindent átmostak, kitisztítottak és Ők mondták ezt az "O"gyűrű cserét, de ott azt állították, hogy a csap nem szétszedhető és emiatt vagy komplett csere vagy elfelejti a tartalék állást!
Ki fogjuk deríteni az igazat, csak most még össze kell hozzuk a megfelelő időpontot!
Szia!
A benzincsap javításához egy kis segítség, O-gyűrűt itt biztosan kapsz http://www.oring.hu/
kb.250ft ból megvan és nem kell több tízezer forintért csapot venni,házilag is cserélhető.Én is így tettem,sok sikert a javításhoz
Ha nincs háttér akkor akár az enyém is lehetne csak nekem a bal idomon van egy karc eldőlésből.
Ez a tartalék meg O gyűrű dolog nekem sántít. 2 O gyűrű van a csapban: az egyik a tengelyt tömíti hogy ne folyjon a benzin az idomra a másik meg a zárásért felel. Ha az első a hibás akkor nem zár el ha az utolsó akkor meg folyik az idomon ( lásd én esetem) Ha esetleg mégis a csap lenne a ludas nekem van 1 darab mert velem kicseréltették 1 db gyűrű miatt.
ma végre megjött az óra amit Hong Kongból rendeltem. Szép tök jól megy a motoros cuccokhoz, de sajnos a szíja nem valami jó. Azt lehet ki kell majd cseréltetni. De hát az ember mit vár postával együtt nem volt 2000 forint.
Mégegyszer megköszönném a választ!
Ma volt egy laza tesztkarikám a motorral.
Szépen dolgozik!
Aztán amikor visszaértem a tulajhoz, akkor már Ő is megnyugodott, hogy valóban meleg állapotban nem pörög a kerék 1-ben sztenderen, behúzott kuplung mellett!
Aztán akkor már, ha ott voltam szétvettük a lényeges dolgokat, hogy a szezon kezdés előtt tudjuk, hogy miket kell cserélni!
- A fékbetététek elöl és hátul oké! Majdnem újszerűek.
- Első gumi csere, de ezt a vételkor is tudtuk!
- Első teleszkópszimeringek cseréje, mert a márkakereskedő csak az egyiket cserélte, jó pénzért a tulaj elmondása szerint! Azt nem tudom, hogy miért nem párban?!
- Levegőszűrő az cserés!
- Kuplungkar szintén csere, mert el van törve.
- Mindkét oldalsó burkolaton az irányjelzőnék van egy kis repedés. Ezt vagy meg tudja hegeszteni az hegesztő vagy ragasztani kell, mert az FZR-em idomját nem tudta hegeszteni az anyagminőség miatt.
Talán ennyi lenne a probléma! Természetesen olaj, és szűrő csere is lesz, megy karbiszinkron és szelepállítás/ellenőrzés/. A láncs az oké, azt csak kenni kell!
Viszont van egy érdekesség! Az eladó elmondása szerint valami kis "O" gyűrű okoz olyan hibát, hogy a tartalék nem működik a csapon! Azt mondta, hogy nem tudták kicserélni a gyűrűt a szervizben, hanem azt mondták, hogy új csapot kell venni! Na Ő nem vett újat, inkább nem használja a tartalék állást! A neten találtunk Ebay-n komplett csap felújító szettet! De minek, ha valóba a gumigyűrű a hibás!
Valakinek volt már ilyen problémája?
Aztán, hogy lássátok a motort is lefotóztam fényképezővel, most megosztom! Aztán remélem, hogy lassan majd a tulajdonos is elkezd hozzászólni a fórumon!
Szia!
Új vagyok itt nálatok. Január elején vettem egy 2003-as gyönyörű gépet, de sajnos, csak német nyelvű kezelési útmutatót kaptam hozzá. Ha nem túl nagy kérés, nekem is küldenél a magyar nyelvű verzióból?
Előre is köszönöm.
És egy kérdés. A tompított mindig világít inditózáskor?
Szia Lozi8!
Ha nem túl nagy kérés,és még nem untad meg teljesen az email küldözgetés,akkor én is szeretnék kérni egy példányt a magyar nyelvű útmutatóból...
köszi
Köszi a választ!
Én is így gondolom, mint Te!
De Pisti barátom annyira null km-es, hogy még azt is elfelejtette, hogy van rajta benzincsap és lenyektette az akkut! Majd telefonált nekem, hogy ez hány voltos?
Most meg az volt a gondja, hogy forog a kerék, sztenderen!
Menni még egy métert sem ment vele!
Én próbáltam egyet elindulni vele, mert igencsak nagy volt a hó, amikor vette!
Nálam rendben volt a kuplung, de vasárnap megnézem neki, hogy nyugodt legyen, illetve megnyugtatom!
Igazából én azért írtam, mert a jelenlegi vasaim hidraulikus illetve automata kuplunggal rendelkeznek!
Aztán úgy néztem, hogy a GSXF meg bowdenes! Így mindenképp egyszerűbb az állítás, ha szükséges!
Én ezekkel gurigázok:
Üdv
Ez azért így kevés pontosítsunk:
Milyen meleg az olaj? Mit jelent hogy elkezd forogni (amikor bekattan a váltó akkor rögtön rántja a láncot és hirtelen indul vagy csak szépen elkezd forogni)?
Ha talpán áll érez e "kúszást" behúzott kuplungnál?
Menet közben nagy blokk terhelésnél lehet e észre venni kuplung csúszást?
Ha az utolsó kettőre nem a válasz akkor csak feleslegesen nyúltok hozzá mivel a kuplung lamellák között lévő olaj kezdi el forgatni a kereket.
Ez a jó: http://gsx-f.com/index.php?top...
1. "A benzincsapban megadta magát az O gyűrű és a gép le akar állni 6-ban 6000-es fordulatszámnál lehet érezni mert nem megy többet mint 180 :( "
2. "Akkor ha már benzincsap álljon itt egy magyarázat
Azt tisztázni kell hogy a benzincsapot a járó motor szívótorkában keletkező vákuum nyitja ki.
ON: ez a normál funkció jöhetsz mehetsz ahogy tetszik de ha a benzin mutató a pirosba ér leáll a gép
RES: amikor már ON állásban leáll a gép ekkor még 3-4 liter benzin van a tankban. Ez az állás ennek az üzemanyag mennyiségnek a használatát teszi lehetővé. (mire jó? beleéled magad a motorozás nyújtotta örömökbe tankolni meg elfelejtesz, gép leáll ha a csap ON-ban volt akkor van még ez a 3 liter hogy találj egy kutat viszont ha mindig RES állásban használod és elfogy akkor jöhet a telefon a séta és a tolás)
PRI: Ez az opció kivételt képez az első mondat alól. Amennyiben kiörülnek a karburátorok teknői valamiért (pl azért mert ON- állásban elfogyott a nafta és leállt a gép, vagy mert 2 hónapja nem volt beindítva és elpárolgott stb.) akkor ezt a funkciót célszerű használni. Itt az történik hogy vákuum nélkül direktben engedi át a benzincsap a benzint a karbi teknőjébe ami ha megtelt a jól beállított úszóknak köszönhetően elzárnak. Ezt az érzést az tudja átérezni igazán aki próbáltam már hosszú állás után beindítani a bocit majd 2x lemerült az aksi de nehezen életre kelt. Ha ide fordítod a csapot és vársz pár percet és jó a gép szinte biztos hogy azonnal beindul."
Viszont találtam egy másik fórumot, ahol a direkt a benzincsapról írtak és ott írt valaki olyat, ha a membrán van elszakadva, akkor nem tud a motor kipörögni a leszabályozásig!
Viszont ma amikor kipróbáltam, akkor úgy emlékszem, bár nem esküszöm, hogy mintha 8-9 ezer körül kezdett volna ledadogni!
Megjegyzem a benzin is kevés volt benne, mert nem a tartalék, hanem a normál állásban volt!
Aztán amikor visszaértem, akkor otthon nem indult, majd megitattuk és máris indult, de utána már nem mentem vele.
Mindegy! A csap is le lesz tesztelve, hogy működnek-e a funkciói, mielőtt bármit is cserélnénk!
A vevő természetes módon elfogadta az eladó szövegét, amikor elmondta az "O"gyűrűs történetet, ja és azt is, hogy a szervizben mindent átmostak, kitisztítottak és Ők mondták ezt az "O"gyűrű cserét, de ott azt állították, hogy a csap nem szétszedhető és emiatt vagy komplett csere vagy elfelejti a tartalék állást!
Ki fogjuk deríteni az igazat, csak most még össze kell hozzuk a megfelelő időpontot!
Minden ezzel kapcsolatos infót előre is köszönök!
A benzincsap javításához egy kis segítség, O-gyűrűt itt biztosan kapsz
http://www.oring.hu/
kb.250ft ból megvan és nem kell több tízezer forintért csapot venni,házilag is cserélhető.Én is így tettem,sok sikert a javításhoz
Ez a tartalék meg O gyűrű dolog nekem sántít. 2 O gyűrű van a csapban: az egyik a tengelyt tömíti hogy ne folyjon a benzin az idomra a másik meg a zárásért felel. Ha az első a hibás akkor nem zár el ha az utolsó akkor meg folyik az idomon ( lásd én esetem) Ha esetleg mégis a csap lenne a ludas nekem van 1 darab mert velem kicseréltették 1 db gyűrű miatt.
ma végre megjött az óra amit Hong Kongból rendeltem. Szép tök jól megy a motoros cuccokhoz, de sajnos a szíja nem valami jó. Azt lehet ki kell majd cseréltetni. De hát az ember mit vár postával együtt nem volt 2000 forint.
Ma volt egy laza tesztkarikám a motorral.
Szépen dolgozik!
Aztán amikor visszaértem a tulajhoz, akkor már Ő is megnyugodott, hogy valóban meleg állapotban nem pörög a kerék 1-ben sztenderen, behúzott kuplung mellett!
Aztán akkor már, ha ott voltam szétvettük a lényeges dolgokat, hogy a szezon kezdés előtt tudjuk, hogy miket kell cserélni!
- A fékbetététek elöl és hátul oké! Majdnem újszerűek.
- Első gumi csere, de ezt a vételkor is tudtuk!
- Első teleszkópszimeringek cseréje, mert a márkakereskedő csak az egyiket cserélte, jó pénzért a tulaj elmondása szerint! Azt nem tudom, hogy miért nem párban?!
- Levegőszűrő az cserés!
- Kuplungkar szintén csere, mert el van törve.
- Mindkét oldalsó burkolaton az irányjelzőnék van egy kis repedés. Ezt vagy meg tudja hegeszteni az hegesztő vagy ragasztani kell, mert az FZR-em idomját nem tudta hegeszteni az anyagminőség miatt.
Talán ennyi lenne a probléma! Természetesen olaj, és szűrő csere is lesz, megy karbiszinkron és szelepállítás/ellenőrzés/. A láncs az oké, azt csak kenni kell!
Viszont van egy érdekesség! Az eladó elmondása szerint valami kis "O" gyűrű okoz olyan hibát, hogy a tartalék nem működik a csapon! Azt mondta, hogy nem tudták kicserélni a gyűrűt a szervizben, hanem azt mondták, hogy új csapot kell venni! Na Ő nem vett újat, inkább nem használja a tartalék állást! A neten találtunk Ebay-n komplett csap felújító szettet! De minek, ha valóba a gumigyűrű a hibás!
Valakinek volt már ilyen problémája?
Aztán, hogy lássátok a motort is lefotóztam fényképezővel, most megosztom! Aztán remélem, hogy lassan majd a tulajdonos is elkezd hozzászólni a fórumon!
Itt is volt linkelve többször meg a másik fórumon is de google is segít
Igaz németül, vagy angolul.
Tudna valaki segíteni ebben, hogy hol található?
Köszi!
Alkalomadtán a sört is letudjuk!
Új vagyok itt nálatok. Január elején vettem egy 2003-as gyönyörű gépet, de sajnos, csak német nyelvű kezelési útmutatót kaptam hozzá. Ha nem túl nagy kérés, nekem is küldenél a magyar nyelvű verzióból?
Előre is köszönöm.
És egy kérdés. A tompított mindig világít inditózáskor?
Ha nem túl nagy kérés,és még nem untad meg teljesen az email küldözgetés,akkor én is szeretnék kérni egy példányt a magyar nyelvű útmutatóból...
köszi
Lassan egy sör sátrat lehet nyítni
A megnyitó mikor lesz?
Én is így gondolom, mint Te!
De Pisti barátom annyira null km-es, hogy még azt is elfelejtette, hogy van rajta benzincsap és lenyektette az akkut! Majd telefonált nekem, hogy ez hány voltos?
Most meg az volt a gondja, hogy forog a kerék, sztenderen!
Menni még egy métert sem ment vele!
Én próbáltam egyet elindulni vele, mert igencsak nagy volt a hó, amikor vette!
Nálam rendben volt a kuplung, de vasárnap megnézem neki, hogy nyugodt legyen, illetve megnyugtatom!
Igazából én azért írtam, mert a jelenlegi vasaim hidraulikus illetve automata kuplunggal rendelkeznek!
Aztán úgy néztem, hogy a GSXF meg bowdenes! Így mindenképp egyszerűbb az állítás, ha szükséges!
Én ezekkel gurigázok:
Köszi mindent! Mészi
Ez azért így kevés pontosítsunk:
Milyen meleg az olaj? Mit jelent hogy elkezd forogni (amikor bekattan a váltó akkor rögtön rántja a láncot és hirtelen indul vagy csak szépen elkezd forogni)?
Ha talpán áll érez e "kúszást" behúzott kuplungnál?
Menet közben nagy blokk terhelésnél lehet e észre venni kuplung csúszást?
Ha az utolsó kettőre nem a válasz akkor csak feleslegesen nyúltok hozzá mivel a kuplung lamellák között lévő olaj kezdi el forgatni a kereket.