Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. van egy eladó bocim. külföldön dolgozok és nem használom. az ára 530000ft jó gumik ujlánc fogaskerekek 33100km sport kipufogó.
Nem jól másoltam be az oldal linkjét!

Ez a jó: http://gsx-f.com/index.php?top...
Bemásolok két cikket, ha megengeditek a http://gsx-f.com-ról:

1. "A benzincsapban megadta magát az O gyűrű és a gép le akar állni 6-ban 6000-es fordulatszámnál lehet érezni mert nem megy többet mint 180 :( "

2. "Akkor ha már benzincsap álljon itt egy magyarázat
Azt tisztázni kell hogy a benzincsapot a járó motor szívótorkában keletkező vákuum nyitja ki.

ON: ez a normál funkció jöhetsz mehetsz ahogy tetszik de ha a benzin mutató a pirosba ér leáll a gép

RES: amikor már ON állásban leáll a gép ekkor még 3-4 liter benzin van a tankban. Ez az állás ennek az üzemanyag mennyiségnek a használatát teszi lehetővé. (mire jó? beleéled magad a motorozás nyújtotta örömökbe tankolni meg elfelejtesz, gép leáll ha a csap ON-ban volt akkor van még ez a 3 liter hogy találj egy kutat viszont ha mindig RES állásban használod és elfogy akkor jöhet a telefon a séta és a tolás)

PRI: Ez az opció kivételt képez az első mondat alól. Amennyiben kiörülnek a karburátorok teknői valamiért (pl azért mert ON- állásban elfogyott a nafta és leállt a gép, vagy mert 2 hónapja nem volt beindítva és elpárolgott stb.) akkor ezt a funkciót célszerű használni. Itt az történik hogy vákuum nélkül direktben engedi át a benzincsap a benzint a karbi teknőjébe ami ha megtelt a jól beállított úszóknak köszönhetően elzárnak. Ezt az érzést az tudja átérezni igazán aki próbáltam már hosszú állás után beindítani a bocit majd 2x lemerült az aksi de nehezen életre kelt. Ha ide fordítod a csapot és vársz pár percet és jó a gép szinte biztos hogy azonnal beindul."
Köszi!
Viszont találtam egy másik fórumot, ahol a direkt a benzincsapról írtak és ott írt valaki olyat, ha a membrán van elszakadva, akkor nem tud a motor kipörögni a leszabályozásig!
Viszont ma amikor kipróbáltam, akkor úgy emlékszem, bár nem esküszöm, hogy mintha 8-9 ezer körül kezdett volna ledadogni!
Megjegyzem a benzin is kevés volt benne, mert nem a tartalék, hanem a normál állásban volt!
Aztán amikor visszaértem, akkor otthon nem indult, majd megitattuk és máris indult, de utána már nem mentem vele.

Mindegy! A csap is le lesz tesztelve, hogy működnek-e a funkciói, mielőtt bármit is cserélnénk!

A vevő természetes módon elfogadta az eladó szövegét, amikor elmondta az "O"gyűrűs történetet, ja és azt is, hogy a szervizben mindent átmostak, kitisztítottak és Ők mondták ezt az "O"gyűrű cserét, de ott azt állították, hogy a csap nem szétszedhető és emiatt vagy komplett csere vagy elfelejti a tartalék állást!

Ki fogjuk deríteni az igazat, csak most még össze kell hozzuk a megfelelő időpontot!

Minden ezzel kapcsolatos infót előre is köszönök!
Szia!
A benzincsap javításához egy kis segítség, O-gyűrűt itt biztosan kapsz
http://www.oring.hu/
kb.250ft ból megvan és nem kell több tízezer forintért csapot venni,házilag is cserélhető.Én is így tettem,sok sikert a javításhoz
Ha nincs háttér akkor akár az enyém is lehetne csak nekem a bal idomon van egy karc eldőlésből.

Ez a tartalék meg O gyűrű dolog nekem sántít. 2 O gyűrű van a csapban: az egyik a tengelyt tömíti hogy ne folyjon a benzin az idomra a másik meg a zárásért felel. Ha az első a hibás akkor nem zár el ha az utolsó akkor meg folyik az idomon ( lásd én esetem) Ha esetleg mégis a csap lenne a ludas nekem van 1 darab mert velem kicseréltették 1 db gyűrű miatt.
Helló!

ma végre megjött az óra amit Hong Kongból rendeltem. Szép tök jól megy a motoros cuccokhoz, de sajnos a szíja nem valami jó. Azt lehet ki kell majd cseréltetni. De hát az ember mit vár postával együtt nem volt 2000 forint.
Mégegyszer megköszönném a választ!
Ma volt egy laza tesztkarikám a motorral.
Szépen dolgozik!
Aztán amikor visszaértem a tulajhoz, akkor már Ő is megnyugodott, hogy valóban meleg állapotban nem pörög a kerék 1-ben sztenderen, behúzott kuplung mellett!
Aztán akkor már, ha ott voltam szétvettük a lényeges dolgokat, hogy a szezon kezdés előtt tudjuk, hogy miket kell cserélni!
- A fékbetététek elöl és hátul oké! Majdnem újszerűek.
- Első gumi csere, de ezt a vételkor is tudtuk!
- Első teleszkópszimeringek cseréje, mert a márkakereskedő csak az egyiket cserélte, jó pénzért a tulaj elmondása szerint! Azt nem tudom, hogy miért nem párban?!
- Levegőszűrő az cserés!
- Kuplungkar szintén csere, mert el van törve.
- Mindkét oldalsó burkolaton az irányjelzőnék van egy kis repedés. Ezt vagy meg tudja hegeszteni az hegesztő vagy ragasztani kell, mert az FZR-em idomját nem tudta hegeszteni az anyagminőség miatt.
Talán ennyi lenne a probléma! Természetesen olaj, és szűrő csere is lesz, megy karbiszinkron és szelepállítás/ellenőrzés/. A láncs az oké, azt csak kenni kell!

Viszont van egy érdekesség! Az eladó elmondása szerint valami kis "O" gyűrű okoz olyan hibát, hogy a tartalék nem működik a csapon! Azt mondta, hogy nem tudták kicserélni a gyűrűt a szervizben, hanem azt mondták, hogy új csapot kell venni! Na Ő nem vett újat, inkább nem használja a tartalék állást! A neten találtunk Ebay-n komplett csap felújító szettet! De minek, ha valóba a gumigyűrű a hibás!
Valakinek volt már ilyen problémája?

Aztán, hogy lássátok a motort is lefotóztam fényképezővel, most megosztom! Aztán remélem, hogy lassan majd a tulajdonos is elkezd hozzászólni a fórumon!
Haynes manual a neve
Itt is volt linkelve többször meg a másik fórumon is de google is segít
Valamikor volt egy link ,amelyben szerelési leírások voltak.
Igaz németül, vagy angolul.
Tudna valaki segíteni ebben, hogy hol található?
Köszi!
Amikor ráülsz, az mindig is Isteni lesz....
Elküldtem....az enyím is 2003-as
Köszönöm!
Alkalomadtán a sört is letudjuk!
Természetesen elküldtem Neked is ...
Köszi. Ez legyen a legnagyobb bajom vele! Ma mentem vele először, mert amikor vettem hó és latyak volt. Úgy vártam mint egy gyerek. ISTENI volt.
Amikor ráadod a gyújtást, felkapcsolod a tompítottat. Ez ilyen.
A feher71@pr.hu címre küld légyszi.
Szia!
Új vagyok itt nálatok. Január elején vettem egy 2003-as gyönyörű gépet, de sajnos, csak német nyelvű kezelési útmutatót kaptam hozzá. Ha nem túl nagy kérés, nekem is küldenél a magyar nyelvű verzióból?
Előre is köszönöm.
És egy kérdés. A tompított mindig világít inditózáskor?
Jaa ezt elfelejtettem: tom181@freemail.hu
Szia Lozi8!
Ha nem túl nagy kérés,és még nem untad meg teljesen az email küldözgetés,akkor én is szeretnék kérni egy példányt a magyar nyelvű útmutatóból...
köszi
Köszönöm szépen!

Lassan egy sör sátrat lehet nyítni
A megnyitó mikor lesz?
Köszi a választ!
Én is így gondolom, mint Te!
De Pisti barátom annyira null km-es, hogy még azt is elfelejtette, hogy van rajta benzincsap és lenyektette az akkut! Majd telefonált nekem, hogy ez hány voltos?
Most meg az volt a gondja, hogy forog a kerék, sztenderen!
Menni még egy métert sem ment vele!
Én próbáltam egyet elindulni vele, mert igencsak nagy volt a hó, amikor vette!
Nálam rendben volt a kuplung, de vasárnap megnézem neki, hogy nyugodt legyen, illetve megnyugtatom!
Igazából én azért írtam, mert a jelenlegi vasaim hidraulikus illetve automata kuplunggal rendelkeznek!
Aztán úgy néztem, hogy a GSXF meg bowdenes! Így mindenképp egyszerűbb az állítás, ha szükséges!
Én ezekkel gurigázok:

Köszi mindent! Mészi
Mintha ingyen pia lenne! Ingyen könyv.
De hogy mennyi ember lett itt hirtelen
Üdv
Ez azért így kevés pontosítsunk:
Milyen meleg az olaj? Mit jelent hogy elkezd forogni (amikor bekattan a váltó akkor rögtön rántja a láncot és hirtelen indul vagy csak szépen elkezd forogni)?
Ha talpán áll érez e "kúszást" behúzott kuplungnál?
Menet közben nagy blokk terhelésnél lehet e észre venni kuplung csúszást?

Ha az utolsó kettőre nem a válasz akkor csak feleslegesen nyúltok hozzá mivel a kuplung lamellák között lévő olaj kezdi el forgatni a kereket.