Szép jó estét!
Barátom írta nekem, hogy : "ha berakom sebességbe és be van húzva kar akkor is hajtja a kereket. Nem emel ki rendesen."
Középsztenderen van a gép!
Van valami különlegesség a kuplung állításánál?
Illetve mire érdemes odafigyelni?
Szia!
Azt szeretném megkérdezni, hogy honnét lehetne ezt a könyvet letölteni, amiből beillesztetted a fotót!
Legfőképpen a magyar nyelv miatt lenne jó, ha nekünk is meglenne!
Barátom ma vett egy 750F-et és már töltöttünk le külföldi könyveket, de jobb lenne a magyar nyelvezet!
Köszi szépen!
Köszönöm a megerősítést (és annak megerősítését)
a gumiméretekkel kapcsolatban!
Természetesen, ha Mátra környékén jártok, mindenki a vendégem egy üccsire!
ui:jut eszembe, voltak próbálkozások közös(boci) túrák szervezésére.
Azokból sikerült megvalósítani valamit?
Csak halkan jelzem meg, a 2011-es Gödöllő-Bánk-Nógrád nagyon jól sikerül!Köszönhetően a szervezőknek és a résztvevőknek!
"Ahogy látom az oldalon M8 és M6 méretben gyártják a cuccot."
Sajnos nekem már nem ilyen a kormányhídam, így nem tudom lemérni. Talán valaki a fórumról.
"Én attól parázom, hogy a kis műanyag teljesen belesüpped a két kiflit összefogó csavar lyukjába. Ekkora ugye a golyón szorítja össze a két darabot, így a műanyag elem nem fog rendesen forogni rajta."
A golyón átmenő csavar fogja szorítani a három darabot - golyó, kormányhíd felsőrésze, kormányhíd alsó része. Közte persely, gumiágy, alján alátét és anya.
A golyó alja akkor méretű, mint most az alátét a jelenlegi csavar alatt, ettől függetlenül érdemes meghagyni az alátétet. Szóval a golyó alja felfekszik az alátéten.
A műanyag elemnek nem kell mozogni a golyón
A szorítóval úgyis meghúzod, hogy ne mozogjon menet közben a GPS konzol.
Kicsit nem voltam, mert megszüntették az állásomat, így papíroztam és igyekeztem intézni a dolgaimat.
Most kereshetek másik állást, de most úgy döntöttem akár külföldre is elmennék...
Xebulon, visszatérve a beszélgetésünkre:
Ahogy látom az oldalon M8 és M6 méretben gyártják a cuccot. Én attól parázom, hogy a kis műanyag teljesen belesüpped a két kiflit összefogó csavar lyukjába. Ekkora ugye a golyón szorítja össze a két darabot, így a műanyag elem nem fog rendesen forogni rajta. Lehet, hogy tökéletesen passzol, lehet kell alá tennem pár alátétet és jó lesz. De persze mindez csak feltételezés, a tudáshoz meg kéne venni valamelyiket és kipróbálni. Viszont az egész Németből jön a magyar disztribútort kell használnom. Nem szívesen dobnék ki pláne most pénzt, hogy nem jó ezért gondoltam a kormányban lévő lyukra.
Előre is köszönöm a tanácsodat / véleményedet.
loui81
Pont ugyanezt szeretném én is. Nekem a Karácsonyi motoros köröm volt felemelő. :)
---6-700 körül gondolkodom és hát minél kevesebb km-rel. Mennyire reális az elképzelésem?
Én annak a sávnak az alján vettem a sajátomat Júliusban. Az óratekergetés hazájában inkább én azt mondanám, hogy egy jó állapotút vegyél minél olcsóbban és cserélj kopóalkatrészeket. Nekem azt tanácsolták elsőnek keressek egy jó szerelőt...
Kellene egy kis segítség gumi mérettel kapcsolatban.
Eddig 160/60 R17 hátsó és 120/60 R17 első gumival gurítottam a bocival.(Michelin Pilot)
Arra lennék kíváncsi, hogy ez a paripa, milyen gumival jön ki gyárilag?
Tud valaki erről infót?
Barátom írta nekem, hogy : "ha berakom sebességbe és be van húzva kar akkor is hajtja a kereket. Nem emel ki rendesen."
Középsztenderen van a gép!
Van valami különlegesség a kuplung állításánál?
Illetve mire érdemes odafigyelni?
Köszi a válaszokat!
Köszi Mészi
mzs68@freemail.hu vagy fzrgenezis@gmail.com
Én is szeretnék kérni egy példányt a kezelési útmutatóból, ha lehetséges. Előre is köszönöm!
(zoly177@citromail.hu)
Ha még megoldható, én is kérnék egy példányt!
kovicus@gmail.hu
Hogy lehet a főtengely közepén lévő vezérműlánckereket kicserélni?
Valami trükk lehet benne?
Köszi.
Ha nagyon szépen megkérlek és lesz időd akkor átküldenéd nekem is a könyvet?
Nagyon köszönöm a segítséged!
veiczervili@gmail.com
Ha összefutunk vendégem vagy 1-2 sörre
Azt szeretném megkérdezni, hogy honnét lehetne ezt a könyvet letölteni, amiből beillesztetted a fotót!
Legfőképpen a magyar nyelv miatt lenne jó, ha nekünk is meglenne!
Barátom ma vett egy 750F-et és már töltöttünk le külföldi könyveket, de jobb lenne a magyar nyelvezet!
Köszi szépen!
Próbáltalak elérni telón, de nem jött össze!
(ezen a számon előfizető...)
Tudunk valahogyan értekezni?
Köszi!
Üdv:r.sanyi
Köszönöm a megerősítést (és annak megerősítését)
a gumiméretekkel kapcsolatban!
Természetesen, ha Mátra környékén jártok, mindenki a vendégem egy üccsire!
ui:jut eszembe, voltak próbálkozások közös(boci) túrák szervezésére.
Azokból sikerült megvalósítani valamit?
Csak halkan jelzem meg, a 2011-es Gödöllő-Bánk-Nógrád nagyon jól sikerül!Köszönhetően a szervezőknek és a résztvevőknek!
Üdv:r.sanyi
Gyári gumimérethez szólnék hozzá,íme az igazi méretezés.
Köszi az infót!
(közben kaptam máshonnan infót miszerint:110/70 R17 és 150/70 R17 a gyári méret)
Üdv:r.sanyi
Sajnos nekem már nem ilyen a kormányhídam, így nem tudom lemérni. Talán valaki a fórumról.
"Én attól parázom, hogy a kis műanyag teljesen belesüpped a két kiflit összefogó csavar lyukjába. Ekkora ugye a golyón szorítja össze a két darabot, így a műanyag elem nem fog rendesen forogni rajta."
A golyón átmenő csavar fogja szorítani a három darabot - golyó, kormányhíd felsőrésze, kormányhíd alsó része. Közte persely, gumiágy, alján alátét és anya.
A golyó alja akkor méretű, mint most az alátét a jelenlegi csavar alatt, ettől függetlenül érdemes meghagyni az alátétet. Szóval a golyó alja felfekszik az alátéten.
A műanyag elemnek nem kell mozogni a golyón
A szorítóval úgyis meghúzod, hogy ne mozogjon menet közben a GPS konzol.
Kicsit nem voltam, mert megszüntették az állásomat, így papíroztam és igyekeztem intézni a dolgaimat.
Most kereshetek másik állást, de most úgy döntöttem akár külföldre is elmennék...
Xebulon, visszatérve a beszélgetésünkre:
Ahogy látom az oldalon M8 és M6 méretben gyártják a cuccot. Én attól parázom, hogy a kis műanyag teljesen belesüpped a két kiflit összefogó csavar lyukjába. Ekkora ugye a golyón szorítja össze a két darabot, így a műanyag elem nem fog rendesen forogni rajta. Lehet, hogy tökéletesen passzol, lehet kell alá tennem pár alátétet és jó lesz. De persze mindez csak feltételezés, a tudáshoz meg kéne venni valamelyiket és kipróbálni. Viszont az egész Németből jön a magyar disztribútort kell használnom. Nem szívesen dobnék ki pláne most pénzt, hogy nem jó ezért gondoltam a kormányban lévő lyukra.
Előre is köszönöm a tanácsodat / véleményedet.
loui81
Pont ugyanezt szeretném én is. Nekem a Karácsonyi motoros köröm volt felemelő. :)
Gyuri82
Majd regisztrálj IDE is.
---6-700 körül gondolkodom és hát minél kevesebb km-rel. Mennyire reális az elképzelésem?
Én annak a sávnak az alján vettem a sajátomat Júliusban. Az óratekergetés hazájában inkább én azt mondanám, hogy egy jó állapotút vegyél minél olcsóbban és cserélj kopóalkatrészeket. Nekem azt tanácsolták elsőnek keressek egy jó szerelőt...
Elsőkerék : 120/70ZR17 (58W)
Hátsókerék: 150/70ZR17 (69W)
Kellene egy kis segítség gumi mérettel kapcsolatban.
Eddig 160/60 R17 hátsó és 120/60 R17 első gumival gurítottam a bocival.(Michelin Pilot)
Arra lennék kíváncsi, hogy ez a paripa, milyen gumival jön ki gyárilag?
Tud valaki erről infót?
Köszönöm előre is!
Üdv:r.sanyi