Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tomcatfly!

Nem akarok vitatkozni én, sem leírtam a véleményem ezzel kapcsolatban, a 91-es benzint magyarországon nem lehet kapni ugyhogy azt nem tudok bele tankolni! Marad a szuper 95-ös!
Ha hétvégén a Mátrában jársz szólj szivesen motoroznék veled ! Üdv!
Na bocs már össze is kavarodtam is a számolásban:

7-6,2= 0,8 liter (természetesen 0,8 LITER a megtakarítás és nem DECILITER 100 km-en)
Szia sipeter!

Nem tudom miért vagy felháborodva (valószínű a sok smile és jel nem volt elég a hangsúlyom pontosításához ami jelen esetben viccesnek indult), de akkor gyorsan számolok hangosan hogy még érthetőbb legyek Neked is és hogy nehogy az 1dl-re gondold a megtakarítást (azt hittem pedig tök világos voltam):

NEKEM 7 litert evett a motorom két személlyel jó túratempóban, néha 150-170 közötti tempó mellett.
MOST NEKEM 6,2 körüli átlagot tud a bringa az új üzemanyaggal.
7-6,2= 0,8 deciliter

6,2 liter osztva 7 literrel = 0,8 és még valamennyi, tehát mínusz 1-el megkapom a kb. 12% körüli eredményt ami jelen esetben a megtakarítás üzemanyagban.

Isten ments hogy TÉGED meggyőzzelek, inkább olyan embereknek céloztam a SAJÁT tapasztalataimat (és nem feltevéseket), akik a saját bőrükön szeretik érezni a különbséget.

Nem kötelező kipróbálni senkinek, segítségnek szántam, de egy biztos: semmivel sem költök többet km-enként üzemanyagra, amióta a drágábbat használom.

Neked pedig jó motorozást és tankolj szorgosan 91-est, hiszen az a hozzávaló.

Nem kívánok ebben vitába bocsátkozni, hiszen nem ezért írtam ide fel.
PEACE
Hát már ne is haragudj de az a 1dl benya amennyivel kevesebbet fogyaszt, ha egyáltalán kevesebbet fogyaszt nem hinném hogy megéri legalábbis nekem nem! A plussz néhány lóerőrő meg inkább ne is beszéljünk mert csak felidegesítem magam és olyat írok amit nem kellene.

Gondolkodjunk már el arrol hogy egy szériamotor karburátora be van lőve miért engedne át kevesebb benzint
Ha a kompresszió meg lenne növelve akkor igen is kötelező a spéci anyag mert a 95-ösel kopogna.

Szóval szerintem semmi értelme beletenni a prémium üzemanyagot aki azt hiszi hogy ezzel nemtom hány lóerővel erősebb lessz a motor az olvasson már utána hogy mitől lessz erősebb egy motor és hogyan kell tuningolni hogy tényleg erősebb legyen!
Akkor asszem csak álmodtam, hogy jobban ment a moci és kevesebbet is evett ...

No comment, bár aki ismeri a karbis motorokat, az tudja miért eszik kevesebbet a magasabb oktánszámtól.
Hát nem tudom de szerintem a benya tök nyoc ennek a mocinak igy is ugy is 5 liter környékén fogyaszt legalábbis az enyém normál túratempoban "130km/h "
Szlovákiában 91-es olmozott benzintől sem ment jobban és nem fogyasztott többet sem.
Ezt a motort még 91-es oktánszámú benzinre tervezték ugyhogy az is mehet bele.
Csatlakoznék Xebulonhoz!

Használtam már a motoromat így is, meg úgy is, de mikor nagyon "lábújjhegyen" közlekedtem vele 1 személlyel, akkor 5,2L volt a fogyasztásom 100-on, de ott aztán totál hikomat volt a tempó.

Általában nem városban használom, és amíg sima 95-ös nyálat öntöttem bele, akkor két személlyel normál motorozás mellett (nem téptem, olyan túrás tempó) 6,5-7L körül eszik a kicsike.

Amióta átálltam a MOL Evo neo, meg Shell V-Power, meg 98-as OMW nyálakra, azóta 5,8-6,2L között eszik a bringa terepviszonyoktól és sebességtől függően hasonló normál használat mellett 2 személlyel.
Ez kb. 12%-os fogyasztás csökkenést jelent átlagosan, ami úgymond fedezi a prémium üzemanyagra kiadott árkülönbözetet.

Viszont ezzel együtt ajándékba kaptam a néhány plusz jónéhány lóerőt amit magam alatt érzek azóta, alsó tartományban nem csörög a vas, jobban húz alulról, és sokkal robbanékonyabb lett.

Bírom ajánlani, érdemes kipróbálni, egy biztos: anyagilag nincs benne kockázat, vagy plusz ráfordítás és egy üres tankra való rátöltéskor azonnal érezhető lesz a különbség.

Azóta meg sem állok olyan kútnál, ahol nincs prémium nyál...
(tudom, van az a réteg, aki megteheti ...)
Hát nem tudom.
Nekem még sosem volt 6 liter alatt a fogyasztásom.
Bár lassú túrákom (80-100km/ó sebességgel) hébe-hóba lecsökken, olyan 5l körülire.
De hétköznapi közlekedésben (1/3 város, 2/3 országút) - bizony 6 l.
250km-nél tankolok kb. 15-16 litert.
Szia.
Köszönöm szépen. Hát megmondom őszintén nagyon megnyugtattál, mert azt hittem sokkal többet eszik. Furcsa, hogy az én kis Gs500-om 44 LE-vel úgy, hogy nem rángatom, vegyesen megette az 5 litert, túrán 100-120 között meg a 4-et. Lehet annak tudható be, hogy 95 kiló vagyok?
Első lépésnek nem rossz, közelebb kerültem a GSXF 750-hez, attól függetlenül, hogy még van 2 motor ezen kívül ami bejönne, de majd meglátom.
Mégegyszer köszi szépen. Szia.
helló Zloi-33!

nekem egy 750esem van és elégedett vagyok a fogyasztásával. normál közlekedés mellett (nem rángatom a gázt ) akkor kb 4.5 liter fogyaszt 100Km en ami szerintem nem olyan rossz..

persze ha Mátrában motorozom ott magasabb
ha tud az ember ésszel motorozni akkor elég jó távokat lehet egy tankolással elgurulni.
városban nem nagyon szoktam használni de szerintem olyan 6 literrel ott is beéri...
Sziasztok.
Sajnos megválnék "kicsi" Suzuki GS500-asomtól, úgy érzem kinőttem. Ha valakit érdekelne, itt megnézheti.

www.kepesmotor.hu/suzuki/i?p=109311&c=3554&st

=suzuki%20gs500
www.hasznaltmotorok.hu/index.jsp?id=2&h_id
=1
77440&h_partner=0
www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/has
znal
tmotorok/117097/SUZUKI_GS500.html
Köszi, sziasztok.
Sziasztok.
Szeretnék venni egy 750-es mocit. Sok szépet olvastam róla, de a fogyasztásáról elég keveset. Város, országút, autópálya (130-150 körül) és két személlyel mit eszik a masina? Sok függ a válaszoktól, így nagyon köszönöm a segítségeteket előre is.
Sziasztok.
Sziasztok !


Sportdobot szeretnék a 600-as bocimra 2000-es évj.
Mit, hol, mennyiért érdemes, mennyit emel LE-ben, használtal érdemes-e foglalkozni, ha igen van-e valakinek?

Inkább a közép árkategória érdekelne.
Sziasztok!
2002-es gsx750f-hez keresek baloldali fekete idomot. Ha lehet sérülésmentest. Aki tud esetleg, az írjon legyen szíves a panaczt@yahoo.com e-mail címre. Ezen kívül kellene még bal olajdekni, kuplungkar és a gsxf embléma.
Köszi mindenkinek!
köszönöm, minden gsxfest várunk szeretettel!
Sziasztok!
Én itt vettem a plexit:
http://www.blackroad.hu/
A képen a fekete mocin van. MRA túraplexi (füstös).
Én nagyon meg vagyok vele elégedve, 160 körül is nyugodtan nyújtott kéz.
Na de jó! Bocitalálka, remélem összejön egy szép "csorda"
Kiteszem még én is 1-2 oldalra, ezt az eventet, és szólok is pár gsxfes ismerősnek is.

széles utat, és gumifákat
Huu de szép a verdád, egy ilyen plexit vennék én is szívesen hozzá, mert nekem is a gyári van még rajta.
Agusztus utolsó hétvégéjére 29.-31.-ig Badacsonytomalyi kempingben GSXF találkozó

Részletek a: http://gsxf.hu/forum
Sziasztok !

Vásároltam egy 750 paripát :-)) ami gyönyörű állapotú...deee az irányjelző búrák rettenetesek sárgán....Tudnátok segíteni hogy hol tudok venni indexbúrát fehéret vagy füstszínűt.

Üdv Till
Hello!

Csináltam két képet délután ime:
Köszöntem 1000x

Kellemes 7végi gurulást, széles utakat MINDENKINEK
Hello OCSO74!

Megmértem a plexit a magassága 36cm a közepétöl mértem ahol a burkolatbol látszodik ez akkor 5cm-rel magasabb a gyárinál. A szélessége ugyanaz az nem is változhat estleg a burkolatból kilátszódó rész formája más van benne egy kis domborulat. Majd csinálok róla képet és fölteszem.

Magasabb túraplexit is lehet kapni szerintem az nem néz ki jól a bocin illetve azért nem ajánlom mert volt az egyik motoros cimborámnak és azt mondta nem jó rosszul vezeti el a menetszelet.
Hali
Vissza 5-6. beírás (419-420)
---
A túraplexiről érdekelne néhány adat.
-beszerzési forrás?
-ár?
-név, esetleg méret-mármint a magasság?
Én is vásárlás előtt állok és eddig csak a 3-4 cm-rel magassabakat találtam.
Előre is köszi az infót

Ja és nagyon tuti a géped