Igen, a benzincsap membránja szarakszik.
Előbb nekem is így kezdte, aztán egyre többször, kisebb sebességeken.
Ha áttettem PRI-re a benzincsapot, akkor hirtelen "megjavult".
A membrán lyukas, repedt, emiatt a benzincsap nem teljesen nyit ki ON/RES állásban.
Nagy sebességnél elfogy a karburátorból a benzin és megáll a masina.
Utána lassan töltödik fel.
Sziasztok egy kérdésem lenne hátha valakivel már volt így,hogy 160Km környékén menet közben leált a moci és nem is indolt úgy egy tíz percig hiába próbáltam de mire levetkőztem és jobban belemerültem volna mondjuk a tolásba, beindult és azóta semmi baja.Ha így marad nem gond de aggaszt egy kicsit a dolog mert ha messzebb megadja magát akkor szarban lessz az ember...
Köszönöm a választ. Ez az én formám, most kereshetek egy jó drága üzletet ahol
megoldják a gondomat.
De ha valakinek mégis lenne eladó csomagtartó konzol, vevő lennék rá.
Ma csatlakozok a GSX 750F táborához és szeretnék a jövőben infót cserélni veletek.
Elolvastam a december óta írt leveleiteket és sok jó dolgot tudtam meg de egy dolgot
sajnos nemtudok.
Mégpedig azt, hogy a boci csomagtartó konzoljai kompatibilisak-e valamelyik más mociéval vagy sem.
Ha nem. Van-e valakinek eladó? Esetleg dobozzal vagy anélkül.
bocs, a szöveg lemardt..
Üdv mindenkinek.
1 hónapja került hozzám a vas (2002. 21800km garantált, az egyik barátom újan vásárolt motorja volt) de már most szeretem nagyon, első nagyobb gépem egy XF650 Freewind volt, ami nem volt rossz hosszú távon sem, de tartósan nem lehetett haladni vele. tudtam hogy vmi sport túra moci kell legözelebb. mivel uj vagyok ezen a fórumon annyit tudok mondani, szerintem jól választottam.
Suzuki gsx600f tengerkék színű sporttúra motorkerékpár.Megkímélt szép állapotban 48.000km.-el.Műszaki 2009.05-hóig.Rendszeresen szervizelve, szezonra felkészítve, új láncszett, fékbetétek, jó gumik. Extra: riasztó,bukógomba,sportkipufogó, tanktáska, oldaltáska. Túrázásra kifejezetten ajánlom, kiváló motor.irány Ára 780.000Ft.- Tel: 0620 3867109
Hello! Nagyon helyes, hogy megosztottad velünk ezt a kis érdekességet. Nem semmi 1 ismerősöd van Neked , szépen tekergette a motorját! Eddig se nagyon akartam eladni, ezekután pedig mégugyse. Ja, a kipuf nem gyári az enyémen..., már megmár mi lesz?
Sziasztok, egyik ismerősömnek nemrég lépte túl a 100e km-t a motorja (2004! GSX-F 750) és az óra megállt 99999-nél. Nem tud valaki vmi trükköt hogy tovább számláljon?
Eddigi gondjai a vezérműlánc és feszítő (többször is) és most az önindító...Szóval mindneki megnyugodhat bírja ez a motor rendesen.
Mondjuk az is hozzátartozik hogy minden gyári rajta.....még a kipuf is.....
Gondoltam megosztom veletek ezt a kis érdekességet...
Hali mindenki!
Na igen, nekem is sikerül egy kis aszfalton csúszás. Esztétikailag az idomok leamortizálódtak, de a fő gondom a jobb első indexbúra és a jobb lábtartó. Mindkettő letörött. Ha valakinek van elfekvőben, vevő lennék rájuk. Üdv,
Széles és KAVICSMENTES utat!
Benzincsap:
ON (középen lefelé): normál állapot, automatikusan akkor nyit ki, ha a motor forog.
RES (előre): tartalék állapot (utolsó 8 liter), automatikusan akkor nyit ki, ha a motor forog.
PRI (hátra): teljesen kinyitja a benzincsapot, ha kifogyott a karburátorból a benzin (sokat állt, feldöltél stb.), akkor gravitációs uton feltölti.
Normálisan az ON és RES állást használja az ember. Nálam már 12l elfogyasztása után át kell kapcsolni RES-be.
Vízhőfokmérő azért nincs, mert nincs benne víz. Olaj-léghűtésű.
Ne zavarjon. Ha van olajnyomás, akkor hűtés is van. -10C-tól +50C-ig tökéletes.
Egyébként lehet kapni olyan hőmérő gombát, amely valamelyik oldalsó szelepfedél csavar helyére lehet behelyezni.
Két személyhez ugyanaz a beállítás mint alaphelyzetben.
Ha értesz hozzá, akkor némileg áthangolhatod magadhoz.
Ha nem tűnik fel a különbség, akkor mindegy.
Ha elcsavargattad, akkor kérd meg a szerelőt, hogy állítsa alaphelyzetbe.
Nem nehéz cserélni műszervilágítást csak nagyon szét kell szedni az idomokat.
Lebontod az oldalsó és a homlok idomokat, persze az alsó idomot is le kell szedni.
Lebontod azt az idomot ami a műszerfalat tartja (C alakú)
Onnan már kicsavarhatod a műszerfalat tartó három csavart és szétbonthatód a műszeregységet.
Elmondva nagynak tűnik, de kb. fél óra alatt szétszedhető.
Tegnap hazahoztam a kereskedésből a mocit :)))) GSXF 750. Nagyon jó kis gép.
Persze nem uj hanem használt de nekem tökéletesen megfelel.
Lenne pár kérdésem:- a benzincsapnak milyen állásai vannak, és melyik mire való (a tartalékot tudom)
- két személyhez állítani kell e a telókat vagy nem fontos vele variállni
- víz hőfokmérő miért nincs rtajta:), így hogy lehet tudni milyen hőfokú a víz,
valamint
lehet e rá tenni a motor szétbombázása nélkül
- a műszereknél nehéz e izzót cserélni mert a benzinszintjelzőnél nem igazán
világít
- valamint magyar nyelvű gépkönyv van-é valakinek pl:PDF formátumban, mert ami
van hozzá az nem magyar?
Asszem ennyi így elsőre ez sem kevés de szeretnék ezekkel a dolgokkal tisztában lenni.
Köszi a válaszokat előre is.
Benzinszűrőt sem ártana megnézned hogy volt-e már cserélve.
Papirszűrőt ne tegyél bele attól is lehet hogy megáll a boci.