Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia mindenkinek!

A kollégák hozzáértését kérném, a bocin lehet-e vezérműláncot fesziteni, vagy cserélni kell. 40 000km. van a kicsikében. A választ köszönöm.


Mindenkinek jóóóó mocizást
Sziasztok!
Meg tudná vki mondani, hogy a gsx750f tank megegyezik-e vmelyik évjáratú gsx-r vagy sv tankkal? Tankbőr miatt kérdezem. Köszi!
Sziasztok! Segítségre lenne szügségem. Arra lennék kiváncsi hogy mennyi olaj kell az elsőtelóba. 88-as évjáratba előre is köszi a segítséget
köszi szépen a választ
98-ban jelent meg a GSX-F-nek a boci formája.
Előtte négyszögletes lámpával adták.
Én nem hinném el a 19.000km-t. Amúgy meg szerintem rosszabb ha áll a gép, mintha időnként mennének vele.
Ennyi idő alatt a gumi és műanyag részekkel van a baj: benzincsap membrán, karburátor membrán, vákuum csövek, fékcsövek.
A fém részeknél a korrozióra jelentheti a problémát, de Suzukira önmagában nem jellemző a rozsdásodás, csak ha rossz helyen tárolták. Én megnézném a benzintankban lévő rozsdát, hátha nem tankolták fel mielőtt eltették. És persze a sok állás miatt a benzin alján kivált víz több rejtett vízköves, korriziós problémát okozhatott (pl.: karburátor alja berohad).
Mielőtt megveszed vidd el egy szerelőhöz, hogy állítsa be a karburátort, ha nem sikerül ne vedd meg - vagy számolj egy 20-50eFt költséggel.
Amúgy a 98-as gép az első példányok egyike, én inkább egy 2000-2001 példányt néznék ki - alig drágább.
Nem szeretek városban menni. inkább kiegyek a Mátrába, és gurulok pár órát , csak azért jött ez a kósza gondolat, h kellene már egy nagyobb gép, mert a 250-esnak utassal már erős ellenfele egy matiz .
Mindenkinek köszönöm a választ. Asszem meg lettem gyözve
Egybként csak fiatalt érdemes venni ebböl a tipusbol, vagy jöhet egy '98-as is, mert a pénzügyi készleteim korlátozottak . Láttam egyet 750-ért 19000km-rel '98as, állitolag tökéletes állapotban. Ez tudom, hogy hülye kérdés, mert meg kell nézni, ki kell probálni. De minden motornál van egy bizonyos anyagfáradási idő, amikoris egy csomó kis idegesítő hiba előjön. Ezért kérdezem hogy csak fiatalt, vagy ha tényleg jó akkor jöhet a 98-as is?
És mindenkinek köszönöm a választ
Szia,

SV-t ne vegyél. Mélyebben van a kormánycsutka, mint a GSXR-n. Lábtartók meg fent, hátuk. Már szinte négykézláb állsz a motoron. Hátsó ülése kicsi kemény és magasan van, benzintyúk utálni fogja. Szóval inkább sportgép, mint túragép. GSXF 750-es jó választás.
A súlyán kivül egy baj van ha GSXF-el kezdel, hogy azért némileg sport pozicióban ülsz rajta. Azaz a hátad nem függőleges, hanem előredől és a csuklókra nem kevés súly nehezedik. Mint kezdő azért fogod venni, mert eszed ágában sincs pályán motorozni. Viszont ha sokat mész városi közlekedésben, akkor azt szokod meg, hogy tehénkedsz a kormányon. Tehát ha kezdő vagy újrakezdő vagy és sokat fogsz városba közlekedni, akkor inkább javasolt egy normális túramotor, függőleges háttal.
Egyébként tök jó a GSXF. Kezes, jó tűri a hibás utakat, alkalmanként nagyon tud menni. Hátul is kényelmes a tyúknak. És olcsó, egyszerű, megbizható.
Hello! Egyáltalán nem lomha a hegyen, ha tekered neki. Sőt, még igencsak meg tud indulni, ahogy az előző hozzászólásban is olvashattad. Ha csak néha akarsz eszetlenkedni, akkor ez 1 jó választás lesz . Ha többször, akkor is az lesz . Úgyhogy hajrá! Az sv-t felejtsd el. Majd számolj be róla, mit vettél!
köszi a választ
Nem lomha ez a hegyen? Mert elég nagy termetű a gép, és a tömege sem kicsi . Nem őrült lábtartózásra gondoltam, csak néha jó egy kis lendületes hegyi motorzás . Persze a fő cél az országjárás, de az előző sem elhanyagolható.
üdv
Zoli
Szia zzolli!
Semmi nagy bevállalás a 750 és a legjobb választás főleg ha 2 személyben és hosszú túrába gondolkozol.
Jó magam viszonylag semmi motoros multal nem rendelkezem és már lassan 4 éve vettem egy 750-es bocit.Nagyon kezelhető de ha húzod neki akkor nagyon megtud indulni,kényelmes is még utassal(nak)is.
A 2 moci között választás egyértelmű hogy a 750-es.Az sv-ről csak annyit hogy mentem már olyannal de nekem nem jön be,eleve nem olyan kényelmes mint a gsxf teljesen más a V motor meg végképp nem tettszik.
Soros 4 hengeres az a tuti
Ez az én véleményem a döntés a tied,de szerintem sokan igy vélekednek erről.
Üdv.Tomi
Ui:ha valakit érdekel
http://www.gsxf.hu/forum/viewt...
Én is köszönöm.
és köszi a választ :)
http://motorbonto.hu/
http://racsidepo.com/
Náluk kell, hogy legyen. Ha mégsem lenne, akkor kelomotor.hu, és rendelj egy utángyártottat.
üdv, Zoli
Hello! Ha hosszú túrákban is gondolkodol, esetlegesen + 1 fő, csakis 750. Ja csak óvatosan mert 1 "nagy dög"
Üdv emberek!
Lenne egy kérdésem. 3 éve vagyok 250-es gépen, és szeretném lecserélni, egy gsx 600 f-re. Viszont a 750-es olcsóbb általában. És nem tudom, hogy be merjem-e válallni, avagy sem. Vagy itt van még az sv 650-es, és nem tudok dönteni, h melyik lenne a legideálisabb. Nagyon megköszönném, ha valaki írna pár sort, és segítene a döntésben.
Köszi,
Zoli
Hello! Kicsodálkozott a baloldali első index búrám. ( Igaz segítettem is neki.) Tudja valaki, hogy honnan tudnék szerezni? gsxf 750 2003-as évjárat, előre is köszi.
Még egy gondolat...
A hátsó rugó előfeszítés azt takarja, ha van a rugónak egy aktív hossza és van a lengéscsillapítónak egy aktív hossza. A felfelé tekered a rugó előfeszítését (lágyítod), akkor a teljesen összenyomott lengéscsillapítóhoz kisebb rugóerő tartozik.
Azaz ugyanakkor ütésre (pilóta súlyra) a jobban előfeszített rugóstag még nem koppan,míg a kevésbé előfeszített már koppan. Persze erre az a válasz, hogy feszítsük elő minél jobban mert a keménységen úgysem változtat. Sajnos van egy negatív gyorsulásra adott koppanás is, mikor a buckát elhagyod (vagy te emelkedsz el az ülésből), akkor a másik irányba koppan a lengéscsillapító. Ha ebben az állapotban nagy a rugóerő, és sokszor csinálod, akkor kicsinálod a lengéscsillapítódat - míg egy kevésbé előfeszített rugó kisebb erővel nyomja szét a lengéscsillapított.
Szóval a hátsó rugós tagot olyanra érdemes beállítanod, hogy egyik irányba se koppanjon a súlyod és benzintyúkod alatt.
A hátulját sem lehet spanolni, azt csak parasztvakítás.
A hátsó rugós tag teteje a vázhoz, az alja egy himbán keresztül a lengővillához csatlakozik.
Hiába tekered "erősebbre" a rugó "előfeszítését" az csak azt jelenti, hogy a rugós tag rövidebb-hosszabb lesz - végső soron csak a hátsó lengővilla magasságát állítod be vele.
Csak attól lesz lágyabb, vagy pattógosabb, hogy megváltozik a futómű geometria, illetve súlypont fel-le tolódik.
Maga a rugó nem lesz keményebb vagy puha, az állítás nem is vesz el a rugó hosszából - mert a teljes rugót nyomja le vagy engedi fel. Így ugyanolyan hosszú rugó, ugyanarra az erőre (súlyra), ugyanúgy fog rövidülni.

Kérem az okosító tanácsokat is - lehet, hogy valamit félrenéztem, de szerintem ilyen a működése.
Hétvégén " Újhartyán "motorostalálkozó klassz programok... Péntek-Szombat-Vasárnap
Hello!
Szerintem nem kell bántani a futóművet elég kemény látom k4 gsxf-ed van nem hinném hogy gond lenne a futómüvével de ha mégis cseréltesd ki a rugót ha ez megnyugtad.
Nekem volt gsx 400-as suzukim annak elég lágy volt az eleje, esztergáltatam bele 1 centis pogácsát+ sürübb olajat raktam bele.
Bocs hogy beleokoskodok,de ha hosszanti úthullámokon tekereg a gép,akkor lágy a futómű!
Elöl is,meg hátul is!A hátulját tudod spanolni,de az elejét nem lehet felkeményíteni!
Megoldás előre:keményebb rugó,vagy ennek az árán teszel bele egy öreg gixxer komplett elejét(cserszabatos!)mert ezen van 4-fokozatú rugóerőállítas és lehet állítani a csillapítást is!
Széles utat!
üdv mindenkinek!

érdekelne, hogy van valaki aki már állított futóművet a gsxf 750 esen?
elvégeztm néhány mérést és az jött ki hogy az elsőfutóműben kemény a rugó amit állítólag csak cserével lehet javítani.
ha van valaki akinek vannak tapasztalatai ebben a témában szívesen olvasnám,,
az egyik problémám a futóművel hogy a hosszanti úthullámokkal nem bír megbirkózni és csak kóvályog alig lehet megfogni.

előrre is köszönöm a hozzászólásokat....
Sziasztok!

Ha valakit érdekel.
Van egy eladó tök jó 2002-es GSX750F Jó áron sok extrával!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
gp1@chello.hu

Az ár irányár!
Helo! Árat nem tudok mondani, de az én véleményem az, hogyha 2 személlyel, hosszú túráról beszélünk, csak a 750-es. Nekem is az van , még 1 kicsit nehezebb is vagyok, mint te, azt az ár külömbözetet, ami a két motor között van, érdemes rászánni. Szerintem . Jó vásárlást!
Hello!
Fogyasztás szempontjábol kb ugyanolyan a haveromnak a 600-asát 290km -nél a 750-est 315-nél kellett tartalékra állitani.