Igazad van ha neked ez tetszik.
Én az árakat is nézem mivel a szélesebb gumi drágább, nekem most heidenau van rajta igaz olcsó nem pályára való ,de normál utcai használatra alkalmas. A 150/70-es ára kb 15000 körül van.
Hello! Kösz a választ, tényleg igaz az a mondás, hogy ízlések és pofonok külömbözőek. Nekem meg a szélesebb gumi tetszik. Ez van. Egy a lényeg : a gumis felén járjunk mindig.
Hello! Miért is akarsz szélesebbet és peres gumit-at felrakni a bocira?
Előre csak peresebbet tudsz felrakni 120/60-t hátulra 160/60-ast , nekem nem tetszett jobb a gyári méret.
Hello! Homályosítsatok fel már légyszi, gumi ügyben. Nekem még a gyári gumik vannak a bocimon. Kicsit szélesebbet és peresebbet szeretnék, de nem tudom milyen lehetőségeim vannak. Már méretileg . Előre is köszi a segítséget!
Szia!
Egy javaslat:A karbikat meg kellene nézetned,be kell szinkronizálni,de mielött ezt meg tennéd,az alapjárati csavaron állíts,hogy meleg üzemben1200 fordulat legyen,és a gázkar holjátékát is ellenörizd.Ha nem egyenletes az alapjárat,
szinkronizálni kell.Sok szerencsét,és széles utat!
Elviszed egy műanyagoshoz az idomokat, darabonként 3-5eFt-ért megheggesztik.
Veszel 300, 800 (vizes)csiszolópapírt, szórógittet, nitrohigitót.
Előbb vizes 300-as papírral felcsiszolod az idomot.
Aztán nitroval higitott szórógittet felhordod kompresszorral (2,5 fúvókával), majd vizes 800-as papírral bababőr finomságúra csiszolod. Addig ismétled, amíg teljesen sima nem lesz.
Ezután vagy elviszed fényezőhöz, aki pár ezer forintért lefényezi, vagy lefényezed magad.
A fényezőnél az előkészítés költsége a legdrágább, de magad is megcsinálhatod, bár rá fog menni egy-két napod.
Fényezéshez vegyél 1-1,5 dl ezüst-grafit metál festéket, ugyanennyi lakkot, nitrohigitót. Nem tudom most milyen árak vannak, de ez kb. 2-3eFt- lehet. Szóval előkészítés után ha magad fújod, akkor megúszhatod a dolgot. Ha megfolyik lakk, akkor 2000-es lakkpapírral csiszolod, majd újrafújod, esetleg polirozod.
Ha darabokra tört az alsó idomod, és/vagy nem gyűjtötted össze baleset után a darabokat, akkor a két alsó és közöttük lévő U (ék) alakú idomot tudok neked adni: összesen 38eFt-ért. Ebben az U idom már heggesztve lett, az egyik alsó idom alja picit repedt - tehát heggeszteni kell még, illetve a két alsó idom közötti fülek letörtek és fémmel van összecsavarozva a két idom. Egy motor bontásából származik, az alja kapott egy kis ütést, ebből származóan a megsérült a U idom és az egyik alja.
Fényezése már elég kopott, szóval fényezni is kell.
Ennél olcsóbb a saját idomod összeheggesztése.
Kis segítségre lenne szükségem, sikeresen megfektetem a mocimat. A dob, az also idomok és az eke idom látta kárát. Bármilyen ötlet, megoldás érdekel. Olcsó beszerzési forrásra lenne szűkségem. Ha tudna valaki segíteni, előre is köszönöm!
Sziasztok!
Kösz az infót a bukógombáról.
Felhívtam és már nem csinál bilincset gsxf-hez. Sajnos.
Ha vkinek van elfekvőben vagy már nem kell neki, engem érdekel. De az is segítség lenne ha mondana vki egy helyet vagy embert aki csinál ilyen bilincset.
Egyébként itt találtok egy leírást h is van ez a bukógomba dolog a gsxf-nél. http://www.bionicbt.hu/motor/i...
Tibi
Igazad van ha neked ez tetszik.
Én az árakat is nézem mivel a szélesebb gumi drágább, nekem most heidenau van rajta igaz olcsó nem pályára való ,de normál utcai használatra alkalmas. A 150/70-es ára kb 15000 körül van.
Nekem Michelin pilot power 2CT van 120/70-160/60
és nagyon jól fordul,igaz hogy csak pályán ért le de le kellet venni a középstandert.
Előre csak peresebbet tudsz felrakni 120/60-t hátulra 160/60-ast , nekem nem tetszett jobb a gyári méret.
GSX750F magyarnyelvű kezelési kézikönyvre lenne szükégem ha igaz akkor K3-as aki tud vagy megvan valakinek pdf-be nagyon megköszönném ha elküldené.
Köszi előre is mindenkinek a segítséget.
Mi a faszért nem töltöd ki az adatlapodat?
Egy javaslat:A karbikat meg kellene nézetned,be kell szinkronizálni,de mielött ezt meg tennéd,az alapjárati csavaron állíts,hogy meleg üzemben1200 fordulat legyen,és a gázkar holjátékát is ellenörizd.Ha nem egyenletes az alapjárat,
szinkronizálni kell.Sok szerencsét,és széles utat!
Veszel 300, 800 (vizes)csiszolópapírt, szórógittet, nitrohigitót.
Előbb vizes 300-as papírral felcsiszolod az idomot.
Aztán nitroval higitott szórógittet felhordod kompresszorral (2,5 fúvókával), majd vizes 800-as papírral bababőr finomságúra csiszolod. Addig ismétled, amíg teljesen sima nem lesz.
Ezután vagy elviszed fényezőhöz, aki pár ezer forintért lefényezi, vagy lefényezed magad.
A fényezőnél az előkészítés költsége a legdrágább, de magad is megcsinálhatod, bár rá fog menni egy-két napod.
Fényezéshez vegyél 1-1,5 dl ezüst-grafit metál festéket, ugyanennyi lakkot, nitrohigitót. Nem tudom most milyen árak vannak, de ez kb. 2-3eFt- lehet. Szóval előkészítés után ha magad fújod, akkor megúszhatod a dolgot. Ha megfolyik lakk, akkor 2000-es lakkpapírral csiszolod, majd újrafújod, esetleg polirozod.
Ha darabokra tört az alsó idomod, és/vagy nem gyűjtötted össze baleset után a darabokat, akkor a két alsó és közöttük lévő U (ék) alakú idomot tudok neked adni: összesen 38eFt-ért. Ebben az U idom már heggesztve lett, az egyik alsó idom alja picit repedt - tehát heggeszteni kell még, illetve a két alsó idom közötti fülek letörtek és fémmel van összecsavarozva a két idom. Egy motor bontásából származik, az alja kapott egy kis ütést, ebből származóan a megsérült a U idom és az egyik alja.
Fényezése már elég kopott, szóval fényezni is kell.
Ennél olcsóbb a saját idomod összeheggesztése.
A haverom a neten szokta böngészni a moci bontókat, lehet, hogy ott találsz valamit.
Lehet, hogy nem lettél előrébb de remélem hogy jó ötletett adtam.
Kis segítségre lenne szükségem, sikeresen megfektetem a mocimat. A dob, az also idomok és az eke idom látta kárát. Bármilyen ötlet, megoldás érdekel. Olcsó beszerzési forrásra lenne szűkségem. Ha tudna valaki segíteni, előre is köszönöm!
Az enyémben 8500 van és 250 volt a max az órája szerint. De szerintem kb. ott lehet a vége.
Jó-e az ha a vasam 240-et megy végre, vagy kevés.
Van aki próbálta? Elég ez vagy többet kellene mennie? Nekem kevésnek tünik
A gépembe 39000-van.
Köszi sziasztok!
Kösz az infót a bukógombáról.
Felhívtam és már nem csinál bilincset gsxf-hez. Sajnos.
Ha vkinek van elfekvőben vagy már nem kell neki, engem érdekel. De az is segítség lenne ha mondana vki egy helyet vagy embert aki csinál ilyen bilincset.
Egyébként itt találtok egy leírást h is van ez a bukógomba dolog a gsxf-nél. http://www.bionicbt.hu/motor/i...
Tibi
Nem igy akartam.
Szevasz druszám.
Itt megmutatkozik a jelen és a múlt.
Mármint motorok között
Isten hozott motoros társam
Itt megmutatkozik a jelen és a jövő.
Mármint motorok között
Isten hozott motoros társam