Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi! Milyen volt a túra, Sanyi!? Nem áztatok meg?
Egon
na, akkor árában volt...
Azt elfelejtettem, hogy mid a négy karbit apróra szedték és kipuccantották:-)
Az korrekt ár volt, anyúlé pedig szakszervizes, az sem drága igazából ha számoljuk, hogy egy nagy szervizt fenn is kell tartani...
Akkor az enyém nem is volt drága!Mert nekem volt még levegőszűrő csere is meg szelep beáll.Neked mennyibe számolták a gyertyákat/db?
A kapitánynak semmi sem drága. :)
...de ez tényleg sok.
A karbi szinkron a Sanyinál 5 ezer. Iridiumos gyertyákat vettem, postával együtt 13 volt.
csak az..
Csak a gyertya és a szinkron volt?....akkor nem kevés...
Látom, mindenki elhozta a szerelőtől a gépet..
Én is!
Gyertya csere, meg szinkron.. De nagyon semmi nem változott, csak a bankszámlám lett huszonötezerrel könnyebb...
Ott van a linken az ára is, azt egy bolt honlapjáról linkeltem bár van annál olcsóbb hely is.......
Ezt nem tom de majd kiderítem!Mert a lapkás verzió mennyibe fájna?
Épp erre vagyok kíváncsi mert ha gyári a gép hengerfeje nem kell bele lapka mert csavaros.......ezért érdekel mert vagy megvezetnek(bár nem kért sokat így felesleges lenne ilyet mondania) vagy valami varia van a motoron amire kíváncsi lennék....
Akkor most ilyen kelhet bele?
ilyen: link
ja, az a lapka.....
Ngk gyertya a gyárija.Nem vittem el az ábrát mert itthon felejtettem de majd visszatérek rá ha megyek egerbe és talizom vele és megkérdem ,de amikor kérdeztem azt mondta hogy ilyen alátétes edzett valmi kell bele .Az akkor lapka?
Vagy próbálj szerezni egy amcsi tipusú lámpát abban gyárilag H4-es foglalat van mindkét oldalon,ezt meg eladod..Az enyém is ilyen H4 es.
Milyen gyertya?....amúgy akkor állított, elvitted egyébként az ábrát?......csak azért érdeklődöm mert érdekel, hogy akkor lapkás volt vagy sem mert?.......én is belefuthatok ilyenbe....
Elvileg cserélt vagy csinált valamit azt nem tom de a karbiszinkronból engedett el pár forintot meg a gyertya a haver engedményével lett 1900 péz/db .
Akkor nem cseréltek lapkát..... .....
Az enyém nagyon el volt állítodva minden az alapjárati fúvoka szinte teljesen el volt dugulva nagyon nem reagált semmire kis fordulaton ,én azt hittem hogy jó a boci aztán kiderült,hogy nagyon nem így kell működnie.Ha levonom a gyertyát meg a levszürőt akkor nekem is kb16-ba fájt volna és mindent állítani kellett!
Hali!

Ma én is elhoztam a szerelőtől a kis bocit. Szelephézag ellenőrzés, karbiszinkron és általános átvizsgálás. Minden a gyári értéken volt. Úgy látszik, hogy az elmúlt 13 év alatt belekerült 13 ezer km-t kímélő üzemben kapta. íén is vigyázok rá, nem pörgetem szét ( 5000-5500 1/min-nél váltok).
Szóval a szervíz nekem 12000 HUF volt, ami korrektnek mondható. Legközelebb is ehhez a sráchoz megyek a bocival.
Na hazhoztam a mocit!Hát izé őőőő k..va jó lett!Én azt hittem hogy jó a motorom de ezek után rá kell jönnöm,hogy igen kevés benyát kapott mert nem pörgött fel,csak kb 6000 fordulat után !Most meg húz folyamatosan az elejétől.Lett gyertya is cserélve meg levegőszűrő mert a régi már kuka volt.Végülis az egész 32 eft fájt de már kelett neki ezt nem szabad sajnálni csak javult az egész.A gázon lett holtjáték mert eddig nem volt,kicsit fucsa lett elsőre így vezetni de hamar szokható.
Nos!
Faragni nem akarok,hátha van valami közbetét, vagy hasonló dolog.Rombolás nélkül akarom elvégezni.Különben marad.
Júl.27 én lesz 4 éves, tehát megy műszakira.
Utána neki fekszem.
Nekem xenon van benne de azt is macerás volt beszerelni, hát még a H4-es izzót ha jól értem mert ugye az a két izzószálas, ami nagyobb szélesebb is mint a gyárilag benne lévő H1 és H7-es izzók és ha már fúrni faragni kell a foncsort amit nem lehet külön cserélni ha netán elrepedne vagy eltörne akkor dobhatjátok ki az egész lámpát a kukába.
Ez csak az én véleményem.