Röviden.
A tompított, és refi vezetéket kettéosztom egy csatival-vagy valami szakszerű sorkapoccsal-és csak rádugom a a két szálas izzóra.
Nekem 3-as a csúszósaru az izzónál.
Gyárilag!
Csak az izzókat kell belevarázsolni a helyükre, az izzószálak helyzetét figyelembe véve.
Fókusztávolság!
A jobb lámpa tompítottja meg kap egy kapcsolót, az esetleges okoskodás végett.
A bal foncsor refije meg úgy szórja a fényt, ahogy akarja!
Rosszabb nem lesz, mint a gyári!
Már a xenongázzal töltött izzó is jobb volt az eddigieknél.
A xenon izzó meg nappal is vakított nappal szemben is, főleg este.
Bocs, hogy nem volt rövid.
Helló!
Mi a nejemmel megyünk innen délről, ha nem szakad az eső.
Külön géppel jön.-AN 400-as--Burgman.
Csak a Suzuki.....
Engem érdekel a dupla lámpa,már terv is van.A kapcsolási rajzokat összevetve,ugyan az a kapcsoló,csak két-két szál megy a lámpákhoz.
A jobb tompított meg kap egy kapcsolót,vagy lejjebb állítom ha valakinek nem tetszik.
HAli!
Én utánanéztem ennek a dupla világításnak. Hatóságilag nincs akadálya, csak a kivitelezés húzós... A szerelő azt mondta, hogy másik foglalat kell hozzá, át kell kötni. Pár napos meló, de szét kell szedni az egészet, hogy hozzáférjenek. Én nagyon gondolkozom, hogy mit tegyek, de valószínűleg maradok a xenonnál....
Köszönöm szépen a tippeket Fazon. Láttam egy "hírdetést" pár oldallal visszább a fórumon 3 db. doboz egy 600-as Katanáról, platnival együtt 25.e.-ért Rákérdezek hátha él még az ajánlat. Mert 2 személlyel, csomagokkal kicsit húzós az elrendeés, melléklet a képeimen Ui.: Ubi77, az sem volt egy rossz vétel, gratula és köszönöm, a bókot. Kzsolt, te pedig ne aggódj, én is örültem mint, a malyom annak a bizonyos testrészének amikor kifogtam az vasamat. Sajnálom de nem tudok segíteni. Most jelenleg egy 650-es SV amit tudok eladót.
Szerinted meg lehet valahogy szerkeszteni, hogy az EU-s modellekben is mindkét fényszóró világítson (tompított-országúti)? Egyáltalán a fényszórók foncsorait lehet külön is cserélni?
Hali!Grat a géphez isten hozott!Én egyépként 620eft 2004 évj vettem a gépet tavaly igaz csúszásoso volt de a karcokon kívűl semmi baja nem mutatkozott!Úgyhogy Zsolt ne add fel előbb utóbb meglessz neked is!
Nem titok. Köszönöm a dicséretet. Én sem hittem el a vételárat először: 500.000 Ft. A haverom a srác akitől vettem, felhívott, hogy hallotta, motort akarok venni. Közölte, hogy a fenti összegért számolják be neki használtautós, ha kell akkor ennyit kér tőlem a vasért. Nem kellett sokat várni a belső hangra, másnap mentünk tesztelni és szemügyre venni a motort. Meg jegyezni kívánom, a hitel elbírálási idő kicsit tovább tartott. A motort 37.800 Km-el vásároltam.
Sziasztok. Nem régiben vásároltam, meg a drágát, ami egy 2000-es évjáratú GSX750F. Szeretem, sőt oda vagyok érte. Most viszont tőletek kérnék segítséget. Szeretném a motort felszerelni: hátsó, valamint oldalsó, doboz-konzolokkal és dobozokkal. Akinek van használt, jó állapotban lévő, doboza, vagy konzola esetleg mind kettő, akkor várom jeletkezését. És várnám a véleményeket is az ötlettel kapcsolatban. Előre is köszönöm.
A tompított, és refi vezetéket kettéosztom egy csatival-vagy valami szakszerű sorkapoccsal-és csak rádugom a a két szálas izzóra.
Nekem 3-as a csúszósaru az izzónál.
Gyárilag!
Csak az izzókat kell belevarázsolni a helyükre, az izzószálak helyzetét figyelembe véve.
Fókusztávolság!
A jobb lámpa tompítottja meg kap egy kapcsolót, az esetleges okoskodás végett.
A bal foncsor refije meg úgy szórja a fényt, ahogy akarja!
Rosszabb nem lesz, mint a gyári!
Már a xenongázzal töltött izzó is jobb volt az eddigieknél.
A xenon izzó meg nappal is vakított nappal szemben is, főleg este.
Bocs, hogy nem volt rövid.