Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gsx 2800

(Mindig a gányolás! )
Helló!

Én 45000Ft-ra gondoltam. A továbbiakban nyugodtan írj privátban az attila.sz@azet.sk e-mail címre, hogy ne itt a fórumon alkudozzunk

Üdv: cimbi
Szia,érdekelnek az idomok és a plexi,mennyire gondoltál?üdv és köszönöm
Sziasztok!
Van egy eladó has és egy pár oldalidomom GSX 1400ra és egy gyári suzukis alacsony plexim. A mellékelt képen nem az én motorom van, csak azért töltöttem fel a képet, hogy könnyebb legyen elképzelni hogy néz ki vele. Őszintén szólva én egyszer sem raktam fel a motorra, csak megkaptam a motorhoz az előző gazdájától. Konkrét ár nincs, ha valakit érdekel jelezzen és megegyezünk.
3- hétig fényeztem, megszenvedtem érte de nagyon szép lett.(szerintem)
Sajnos sikerült eldobni a gépet

És elég csúnya lett szegény.

Szóval a következő cuccokat keresem hozzá, ha van valakinél elfekvőben, vagy tud valahol:

997SO-42F00-035 Suzuki gyári OEM bukócső (a jobbos elég lenne)
35111-19F05-000 lámpakeret

34150-42F40-000 km óra felső rész
34111-31F00-000 km óra alsó ház
34152-42F00-000 km óra alsó krómozott burkolat
vagy komplett km óra, az se baj, ha nem jó, mert az enyém belseje működik

56500-03FE0-000 tükör (jobb)
58300-42F10-000 gázbowdenek
56110-42F20-000 kormány
Szia! Nagyon jó a színe!
Nagyon köszönöm mindenkinek hogy foglalkoztatok a problémámmal, ma teljesen véletlenül megoldódott a gondom.A gép előző gazdája a kuplungkar kapcsolóján tejesen a tövénél egy vékony dróttal körbecsavarta majd vissza dugta a sarukat és így kuplung nélkül is lehetett indítani a masinát. Szerintem a vezérlőegység állandóan azt érzékelte hogy be van húzva a kuplung és nem tudott mit kezdeni evvel a jellel. Most tip top a vas és így már imádom.
ÜDV az utolsó ára 118000 nagyon sajnálom de kellene pénz ezért az eredetiket raknám vissza köszönöm az érdeklődést
Szia Béla !
Tudnál oldalról is fényképet csinálni róla ! Mi lenne a irányár vége?Miért veszed le őket ? Mit teszel fel helyette? Köszi Laci
Csak tekertél a TPS-en szögben, vagy le is vetted, és belenéztél? Kitakarítottad kontakt spray-val, mert lehet benne elektrolitos lötty ami bezavar...Mikor kimérted a két végállást értéket , esetleg szépen végigtekerted a fojtótengelyt, hogy szépen folyamatosan változik az ellenállás a szögelfordulással "párhuzamban"?
Ki lehet venni a ÜA pumpát, a manuál szerint ki lehet takarítani a mesh filtert az aljában, kicserélni a o-gyürüket, meg elvileg van egy külös csö a tank hátuljából az üzemanyagpumpába alsó poharába, hogy legmélyebb pontról is ki tudjuk motorozni a benzint, ezt is meg kéne nézni, hogy nem dugult-e el, mert eleg korán szárazra futhat a pumpa.
A pumpa megbontásánál a fenti kis fehér müanyag klipsszel tessék vigyázni, mert könnyen ki lehet nyújtani, és utánja leugrik a helyéröl, kiköpi a regulátort, és csak simán visszanyomja a tankba az üzemanyagot, és megáll a motor...
Középen van a jel/-C00/ ír ki a műszerfalra. Megmértem a fojtószelep szenzorát és úgy állítottam be ahogy elő van írva azt hiszem hogy zárt állapotban 1.1 kohm , teljesen nyitott állapotban meg 3,9 kohm. Sokkal jobb lett de még mindig néha alacsony fordulaton torpan egy kicsit.Köszönöm a segítségedet, ha eszedbe jut valami még és megosztod velem annak nagyon örülök. http://ebookbrowsee.net/suzuki... ha ez valakinek segít.
Nagyon köszönöm, én a laikus emberekben nagyon bízok, mert rengeteg jó ötlet pattan ki a fejükből. erre például nem is gondoltam de lehet hogy jó a megoldás. Még egyszer köszönöm.
Hello! ugyan ez a gondom volt mindent megcsináltunk és beállítottunk,végén üzemanyag szivattyú cseréje megoldotta a problémát a szivattyú a tankban van.
Hello! érdekellne a konzol ha megvan még,küldj egy képet a juhaszg75@freemail.hu címre tel:06707744576
Én csak laikus vagyok de lehet segít a tippem. Beszéltem egy sráccal nemrég akinek SV 1000 volt teljesen gyári állapotban és olyan problémája volt, hogy miután elindult rettentően elkezdett rángatni a motor. Alapjáraton és ha üresben gázolgatta semmit sem produkált. A megoldás a bajra az volt, hogy letörölték a befecskendező térképet majd újratelepítették szintén gyárira. Azóta minden ok. A szerelő szerint öregebb suzukiknál néha előfordul az ilyesmi. Egy próbát megér szerintem ez is...
Arra tudom még gondolni, hogy szinkronozásnál "elcsúszhat" az elsö fojtó tengely szenzorának jele-poziciója, és ez viheti magával a valamelyest a befecskendezési térképet. Ezt elsö körben a szervizcsati szervizmódba kapcsolásával tudod ellenörizni. Ilyenkor normál esetben -COO kell legyen a müszerfal kijelzöjén. Ha C00 elött a minusz jel lent "_C00" vagy fent van akkor korrigálni kell a TPS poziját, hogy a jel középre kerüljön.
Amúgy érdemes ilyenkor levenni a szenzort és alaposan kitakarítani, mert vannak csodák...

Ha gyanúd célpontjaban továbbra is a fojtók szenzorai vannak, tudok egy komplett injektorhidat szenzorokkal motorral , injektorfejekkel eladásra.
Köszönöm a válaszod. Én a másodlagos pillangó szelepre gyanakszom a többit már végig zongoráztam, semmi változás nem tapasztaltam, kivettem az injektorokat ami csak létezik végignéztem pl: tápszivattyú nyomás ,érzékelők,borulás szenzor,stb.De ha még esetleg az eszedbe jut valami apróság azt nagyon megköszönöm, az eddig írtakat is nagyon köszönöm. Üdv:Ati
Injektor szinkron után vissza lett dugva minden vákuumcsö és csatlakozó, gondolok itt föleg az AIP senzor csatija, mit ilyenkor leszoktunk húzni?
Ezen kivül még a másik achilesi pontja a fojtószelep potija...
Lehet az is hogy valami megszaggatja a gyújtást, mondjuk egy dölésérzékelö senzor fals jele, vagy csak egy kontaktos motorleállító kapcsoló.
Szokott ilyet csinálni ha nincs elég üzemanyag tankban és leesik a tápnyomás a befecskendezöknél.
Most hirtelen ezek jutottak eszembe...
Sziasztok!
Van egy eladó doboztartó (hátsó+oldalsók) szettem gyártott de megegyezik a Monokey rendszerrel. Gyári givi csatlakozókkal rögzítési pontokkal csak dobozok kellenek rá. Ha kell kép akkor rakok fel.
Cakk pakk 25E. 2 csöves motorra
Még semmi konkrét, de ide benézhetsz: http://teszt.gsx1400.hu/
Ok!
Hol? Mikor?
Nagyszerű!
Akkor már az őszi talira jöhetsz is majd.