Tolómérővel mérve is megvan a különbség. Szerintem a villa egyik szára hosszabb 2-3 mm-rel, mert a jelölés egyforma a két behegesztett öntvényen. Lehet, hogy hegesztéskor kijjebb csúszott a jobb oldali. Nem estem vele akkorákat, hogy attól görbült volna a lengővilla. Ha a teleszkóp alsó füléhez mérem a villa végét, akkor ott is van kb 2,5 mm különbség, ami megint azt jelenti, hogy ha az jó helyre van hegesztve, akkor a villa jobb szára 2,5 mm-rel hosszabb.
Szerintem használd a letölthetö szervizmanualból a villanyrajzot, gondolom máshol is szükséged lesz rá majd. Nem hiszem hogy bárkinek fejböl menne a bekötés.
Hallotam már ilyenröl, de az emlékeim szerint szérült volt. Most hogy elvileg jól fut ha megnézed az állitócsavaroknál a prizma eleje és villa között a távolságot az ís eltér, vagy ha mélységmérövel a villa végétöl megméred a pizma felülét az is eltér. Vagyis az egész szar ahogy van, vagy csak a jelölés?
Helló mindenkinek, hosszú fontolgatás után úgy döntöttem megmentem a motorom, ennek kapcsán rögtön a tanácsotokra lenne szükségem. Ki szeretném próbálni vajon működőképes e a sebességmérő belső része, viszont sajnos amint a képen is látszik kiszakadtak belőle a kábelek. Ha esetleg tudja valaki melyik színű kábel hova volt bekötve vagy van valami bekötési rajza, esetleg fényképe azt nagyon megköszönném, ahogy minden más tanácsot is.
A gyári rovátkáknak köze nincs a valósághoz. Mikor egyenes a kerék, azaz párhuzamos a lengőkar tengelye és a hátsó tengely, akkor a Majdnem egy egész rovátka különbség van a két oldal között.
Ilyenkor a lánc is szépen középen fut (nagyjából) a hátsó lánckeréken.
Előre meg megajándékoztam egy új kislánckerékkel.
Újabb infót szereztem némi telefonálgatás után.
A neten szereplő táblázat már nem érvényes, nincs szabad szobájuk az adott időpontra.
ez annyiban jó nekünk, hogy tudunk másik szállást keresni, ahol biztosan elférünk mindannyian.
én itt lefoglaltam 4 éjszakát mert még nem jeleztek vissza a küldött emailre.
mi a junius 10.-i héten tudtunk szabit intézni. Ha tudtok jönni, próbáljátok meg ti is lefoglalni a fenti linken.
jó lenne összehozni egy közös utat oda is.
Hali! Köszönöm az ajánlatot, de nem áll az alku! :) Még annyi kérdés, hogy mi a véleményetek a BOS dobokról? Mert találtam egyet, ráadásul db killeres, ugyh nagyon tetszene... :)
Egy halk sportdobot szeretnék a dagimnak, mert nem tetszik a gyári dobbal, nagyon tölcséres. :S Tudnátok segíteni, hogy hány mm az a cső, amire csatolni tudom a dobot, ha leveszem a gyárit? Válaszotokat előre is köszönöm! :)
Enyém eladó.
2007-es, hétvégén lesz meg rajta a 36 000-es szerviz, hétfőn friss műszakit kap. Hibátlan, újszerű állapot, nagyon megkímélt motor.
30 000-nél kapott új láncszettet és új Metzeler gumit.
Jó kis társ. Újonan vettem, végig márkaszervizben szervizelt, vezetett szervizkönyves motor. Ha érdekel: 20/929-2424
Még nem hirdettem meg :-)
Perszepersze, én is annak szurkolok hogy össze tudd rakni! Csak a legvégső utáni eshetőségre felkészülve írtam amit írtam. Ha mégis, neadjisten az lenne, akkor írj az ajonaskukacfreemailponthu címre.
Ha pedig összeállt a vas, akkor képeket azonnal ide
A jobb oldali kipufogó teljesen karcmentes, de egyenlőre még túl friss a dolog ahhoz, hogy elkezdjem elbontani a motort, ha esetleg mégis ez lenne a vége akkor jelentkezek.
Szia. Sajnálom ami Veled történt, átérzem... Nincs rosszabbm, mint látni a szeretett gépet összezúzva! Véletlenül sem akarom azt az érzést kelteni, hogy "dögkeselyűként repkedünk" szegény motorod fölött, várva hogy lemondj róla. Remélem, hogy van megoldás a feltámasztására! Ám ha mégis úgy döntenél, hogy vége, engem érdekelne a jobb oldali kipufogód, már amennyiben teljesen karc és sérülésmentes.
Helló!
Sajnálom a veled történteket, amennyiben a "B" verzió marad engem érdekelne a gázmarkolat bovdenekkel együtt és a jobb oldali kormánykapcsoló.
Amúgy az én gépem is valószínűleg valamikor komolyat borult mert a szitálással küzdök.
Minden át lett rajta nézve, de csak csökkenteni tudtam megszüntetni nem.
Szeretném megkérdezni, hogy használ e valaki BT023-as gumit, ha igen mik a tapasztalatok. Gumivásárlás előtt vagyok és BT023-as valamint a Michelin között vacilálok, de ha van jobb ajánlásotok azt is szívesen veszem.
Ilyenkor a lánc is szépen középen fut (nagyjából) a hátsó lánckeréken.
Előre meg megajándékoztam egy új kislánckerékkel.
Hamar rájöttem, hogy ferde a hátsókerék.
A neten szereplő táblázat már nem érvényes, nincs szabad szobájuk az adott időpontra.
ez annyiban jó nekünk, hogy tudunk másik szállást keresni, ahol biztosan elférünk mindannyian.
http://www.lealkudtuk.hu/g-ste...
én itt lefoglaltam 4 éjszakát mert még nem jeleztek vissza a küldött emailre.
mi a junius 10.-i héten tudtunk szabit intézni. Ha tudtok jönni, próbáljátok meg ti is lefoglalni a fenti linken.
jó lenne összehozni egy közös utat oda is.
Gábor
A gyári cső átméröje 42 mm amit rádugsz....
Egy halk sportdobot szeretnék a dagimnak, mert nem tetszik a gyári dobbal, nagyon tölcséres. :S Tudnátok segíteni, hogy hány mm az a cső, amire csatolni tudom a dobot, ha leveszem a gyárit? Válaszotokat előre is köszönöm! :)
Enyém eladó.
2007-es, hétvégén lesz meg rajta a 36 000-es szerviz, hétfőn friss műszakit kap. Hibátlan, újszerű állapot, nagyon megkímélt motor.
30 000-nél kapott új láncszettet és új Metzeler gumit.
Jó kis társ. Újonan vettem, végig márkaszervizben szervizelt, vezetett szervizkönyves motor. Ha érdekel: 20/929-2424
Még nem hirdettem meg :-)
Ha pedig összeállt a vas, akkor képeket azonnal ide
Sajnálom a veled történteket, amennyiben a "B" verzió marad engem érdekelne a gázmarkolat bovdenekkel együtt és a jobb oldali kormánykapcsoló.
Amúgy az én gépem is valószínűleg valamikor komolyat borult mert a szitálással küzdök.
Minden át lett rajta nézve, de csak csökkenteni tudtam megszüntetni nem.
Üdv.: kovzs
Szeretném megkérdezni, hogy használ e valaki BT023-as gumit, ha igen mik a tapasztalatok. Gumivásárlás előtt vagyok és BT023-as valamint a Michelin között vacilálok, de ha van jobb ajánlásotok azt is szívesen veszem.
Előre is köszönöm
Most járt le a hirdetésem. Egy kép van róla az adatlapomon. Hívj, vagy adj e-mail címet és elküldöm az infókat, ha érdekel.
06-30-483-8357