Köszi, akkor nem teszem próbára inkább a motorom elektromos rendszerét.
viszont van egy pár eladó H O D izzóm, ami királyul világít.
helyzetjelzőkkel, ha valakit érdekel
Szia!
Én inkább emelt fényű izzóban gondolkoznék.
A 100/90-es izzó nem csak jóval nagyobb hővel hanem nagyobb áramfogyasztással is jár.
Ez a generátoron kívül az összes csatlakozási pontot és alkatrészt amin keresztülhalad pluszban terheli.(fesszabályzó,gyujtáskapcsoló,világításkapcsoló,izzó csatlakozó
Ez általánosságban vonatkozik minden járműre, van amelyik elviseli, de legtöbbnél a tapasztalatok alapján hosszú távon jelentkezik valami hiba.
Legtöbbször beégés.
Én a fesszabályzót félteném főleg ha már van plusz terhelés a gyári fogyasztókon kívül.
Szia Gábor!Vegyél olyant ami gyári watt számú csak + fénnyel rendelkezik, van több fajta ..probáld ki +90%kal fényessebbet ,ez a legdrágább de a leg jobb is ....
Zirc-Csesznek-Bakonyszentlászló szakasz az olajzós rész, de majd előtte megnézzük és csak másodszorra mehetsz gyorsan.
Egyszer Zirc-elágazó az útvonal utána vissza kell jönni Zircre ha tovább akarunk menni pápa felé.
Ha minden igaz csak egyedül megyek, de lehet jön a fiam is.
Jó kis túrát lehet csinálni itt.
bemenni Veszprémbe, -ott a várban csoportkép-, onnan Zirc-Csesznek-Bakonyszentlászló elágazás, vissza Zirc, Bakonybél, Pápa, Devecser, -Vörösiszap utáni állapot megtekintése-, Ajka,-iszaptárolók lábánál- ,Sümeg -Vár alatt fénykép-, Tapolca, Gyulakeszi- Itt enni kell egy motoros kajáldában-, Kékkút -Kékkuti víz ivás- , Zánka, balatonpart, onnan vissza szállás.
megállásokkal meg mindennel együtt 6-8 órás út 250 km maximun.
Szép tájak és lányok!
K István ajánlott egy féktárcsa kérdésben, tudnál adni egy elérhetőséget, enyém az adatlapon!
Köszönöm előre is!
Üdv