Sajnálom, hogy nem sikerült a vásárlásod
Sajnos hasonlóval már én is találkoztam ezért nem bízok már a hasonló üzletekben...
De szurkolok és ha látok valahol jelzem neked
Üdv: Pörge
"Hello, sorry to inform you that we had a broken stock and puig article has no stock or give delivery.
Want to wait to see if they prefer delivery
or the return of money as you want.
Jorge"
Csak tudnám minek árul olyat az ebayen, ami nincs a birtokában. Ráadásul 10 db van a készleten az ebay szerint
Na, asszem keresnem kell egy újabb (immár harmadik) eladót.
A sört már így látatlanban is elfogadom, de mint tudva levő csak alkohol menteset.Külömben is imádom a gumi nőket(jó hajlékonyak) Mondjuk ha már szlovákiában leszünk,maradok a kofolánál,az már olyan szar,hogy már jó De tőlem ilyesmit ne kérdezz mert olyan hülye vagyok hozzá,hogy csak na.Csak az értelmét látom át,a működését nem
Végülis nagyon nem izgulok, mert az ebayen vettem, paypallal fizettem, úgyhogy ha esetleg mégsem ér ide, van azért valami biztosíték rá. Csak egyszerűbb lenne, ha simán menne az ügy, és nem kell intézkedni. Egyelőre várok még pár napot.
Aloha!
Gyári carbonos volt csak azt a mintát nem tudták idehaza felkutatni ezért lett carbon festéssel átfényezve, hogy passzoljon a többi carbon mintához amit rá tettem a vasra.
Igen ahogy mondod ajándék volt (nekem is lehet szerencsém).
Üdv: Pörge
Én is akartam venni egyet, de itthon nem tudták beszerezni. Ehhez persze 5 hét kellett, mire rájöttek. Végül vettem egyet a spanyol ebayen, kb. 40e-ért , azóta is szívom a fogam, pedig még olcsó volt, mert itthon vagy a német ebayen még 8-10e-rel drágább lett volna. Feketét kértem, a karbon még drágább majdnem egy 10-essel, és amúgy sem jön be a karbon, meg a motor is fekete.
10e-ért ajándék volt.
Sajnos még nem ért ide, pedig már több, mint két hete megvettem, úgyhogy lassan kezdek ideges lenni.
Szia Tangerine!
Igen jól látod sikerült beszereznem egy példányt és az lett egységes carbon festéssel idomítva a többi részhez.
A beszerzési forrás egy GSX tulaj aki Német földön dolgozott még a múlt évben.
Üdv: Pörge
Sziasztok!
Gadoros és Rosi légyszíves avassatok be az olajozó kalibrálás és a mindenkinél előforduló intenzív olajozási probléma rejtelmeibe.
Kérem mindezt azért mert elméletileg a jövő héten kapom meg a saját készletemet csomagban ( Mint Te is SK. Tamás). Nem sok időm lesz a tavaszi találkozóig gatyába rázni, hogy rendesen működjön és ne a Szlovák Kárpátokban érjen meglepetés vele.
Köszönöm és jók vagytok egy kis KOZEL-re.
Üdv: Pörge
Ez idáig ez a probléma már majd mindenkinél előfordult,bár szerintem ez annak tuható be,hogy a szerkezetznek lelke van és próbálgatja a szárnyait De egy egyszerű áram elvétellel könnyen le lehet törni a szarvát
Szia Rosi!
A citadellára menet elkezdett 2-3 másodpercenként olajozni a cucc. Le kellett kössem. Itthon beiktattam egy kapcsolót hogy ilyen esetben le tudjam kapcsolni. Most megint semmi baja. Remélem így is marad. Egyébként a múltkori gond megoldódott, csak be kellett kalibrálni az elektronikáját. A kipufogó hangja mindenkinek tetszik.
Még egyszer bocs mindenkitől akit bebolondítottam a délutánra való gurulással,de komoly gondok adódtak.
1.,A legjobb barátomnak a héten amputálták a lábát,és elég sok időt töltöttem nála ami a munka tolódását okozta,amit bepótoltam.
2.,A lónak istállót építünk,amihez a faanyagot a héten kifizettem,majd a volt tulaj még a magáénak képzelte és adogatta el másnak is.Probléma rendezve,fa a telepre hordva,orrmány betörve,pénz visszacsavarva
Aloha!
Végre tegnap kigurultam a garázsból és ma is mentem négy órát
A teljes állapotról dobok egy párat a GSX 1400 oldalon a galériámban van mindenről közeli és totál.
A hangja eszméletlen lett ezekkel az egyedi dobokkal
Üdv: Pörge
Szia Norbi!
Még nincs kész csak volt aki már kíváncsi volt ezért küldtem illetve tettem fel képeket ami elkészült. Az elejét még faragom és hamar láthatsz reményeim szerint egy összképet amin azért még lesz mit nézni szerintem.
Már csak egy technológiai akadályt kell leküzdenem.
A speciális cuccok kivételével én faragom eddig még bele sem gondoltam mi mennyi volt egyben de most , hogy kérdezed összerakom és megírom.
Nem titok sőt ha érdekel megadom majd az egyedi kivitelezőket is akik megcsinálták az elképzeléseimet.
Üdv: Pörge
Sajnos hasonlóval már én is találkoztam ezért nem bízok már a hasonló üzletekben...
De szurkolok és ha látok valahol jelzem neked
Üdv: Pörge
"Hello, sorry to inform you that we had a broken stock and puig article has no stock or give delivery.
Want to wait to see if they prefer delivery
or the return of money as you want.
Jorge"
Csak tudnám minek árul olyat az ebayen, ami nincs a birtokában. Ráadásul 10 db van a készleten az ebay szerint
Na, asszem keresnem kell egy újabb (immár harmadik) eladót.
Gyári carbonos volt csak azt a mintát nem tudták idehaza felkutatni ezért lett carbon festéssel átfényezve, hogy passzoljon a többi carbon mintához amit rá tettem a vasra.
Igen ahogy mondod ajándék volt (nekem is lehet szerencsém).
Üdv: Pörge
10e-ért ajándék volt.
Sajnos még nem ért ide, pedig már több, mint két hete megvettem, úgyhogy lassan kezdek ideges lenni.
Pörge
Igen jól látod sikerült beszereznem egy példányt és az lett egységes carbon festéssel idomítva a többi részhez.
A beszerzési forrás egy GSX tulaj aki Német földön dolgozott még a múlt évben.
Üdv: Pörge
Jól látom, hogy puig alu(?) láncvédős sárvédő van a gépeden?
Ha igen, hol vetted, és mennyiért?
Gadoros és Rosi légyszíves avassatok be az olajozó kalibrálás és a mindenkinél előforduló intenzív olajozási probléma rejtelmeibe.
Kérem mindezt azért mert elméletileg a jövő héten kapom meg a saját készletemet csomagban ( Mint Te is SK. Tamás). Nem sok időm lesz a tavaszi találkozóig gatyába rázni, hogy rendesen működjön és ne a Szlovák Kárpátokban érjen meglepetés vele.
Köszönöm és jók vagytok egy kis KOZEL-re.
Üdv: Pörge
A citadellára menet elkezdett 2-3 másodpercenként olajozni a cucc. Le kellett kössem. Itthon beiktattam egy kapcsolót hogy ilyen esetben le tudjam kapcsolni. Most megint semmi baja. Remélem így is marad. Egyébként a múltkori gond megoldódott, csak be kellett kalibrálni az elektronikáját. A kipufogó hangja mindenkinek tetszik.
1.,A legjobb barátomnak a héten amputálták a lábát,és elég sok időt töltöttem nála ami a munka tolódását okozta,amit bepótoltam.
2.,A lónak istállót építünk,amihez a faanyagot a héten kifizettem,majd a volt tulaj még a magáénak képzelte és adogatta el másnak is.Probléma rendezve,fa a telepre hordva,orrmány betörve,pénz visszacsavarva
Végre tegnap kigurultam a garázsból és ma is mentem négy órát
A teljes állapotról dobok egy párat a GSX 1400 oldalon a galériámban van mindenről közeli és totál.
A hangja eszméletlen lett ezekkel az egyedi dobokkal
Üdv: Pörge
Tegnap este lett időm a műszerek bekötésére képeket dobtam.
Nappali és esti láthatóság így alakult.
Üdv: Pörge
Még nincs kész csak volt aki már kíváncsi volt ezért küldtem illetve tettem fel képeket ami elkészült. Az elejét még faragom és hamar láthatsz reményeim szerint egy összképet amin azért még lesz mit nézni szerintem.
Már csak egy technológiai akadályt kell leküzdenem.
A speciális cuccok kivételével én faragom eddig még bele sem gondoltam mi mennyi volt egyben de most , hogy kérdezed összerakom és megírom.
Nem titok sőt ha érdekel megadom majd az egyedi kivitelezőket is akik megcsinálták az elképzeléseimet.
Üdv: Pörge