Szevasztóóóók all!
Jó volt beledobni a kavicsot az álló vízbe!Kellemes fodrot csinált ez a végsebességesdi!
Be kell vallanom még GSRem sincsen és végig kamuztam!
És egykerózni sem tudok az is dublőr volt az én ruhámban!
Még hogy én kamuzni,na szépen vagyunk!
Ez most komoly kérdés?
A weblapon sehol!
Úgyis oda kell menni érte, nem?
Nem lehet letőlteni, kinyomtatni és kivágni majd felszerelni....
Mondtam, hogy hívd fel őket, beszélj velük és rendeld meg. Gondolom amikor megjött lehet menni érte vagy plusz költségért lehet elpostázák neked.
Beszéld meg velük!
Rolcsy, ugye többszőr nem kell elmondanom?
mivel én csináltam
Szal a trafó a kritikus, a kábelhossz miatt csak a műszerfal és a kormány közti részben lehet elrejteni, így látszik kb. 5 cm belőle. Ugyanúgy műkszik, mint az eredeti lámpa.
A berakása kb. 1,5 óra, fel kell hajtani hozzá a tankot.
Szia!Hova helyezték el a motoron a trafót? Ugyanúgy működik,mint a normál izzó?Tehát gyújtásnál világít,indításnál elalszik,és ha beindult,újra világít?Üdv.
amikor csináltam a xenont, akkor láttam. Más az esztergálása (anyaga?)
Apró dolgokat változtattak meg. De az is lehet, hogy azért tűnik így, mert ez ABS-es a másik meg nem az volt.
A végsebesség szerintem abszolút nem lényeges! A lényeg a dinamika, 1-2-3-ban kigyorsulni, és lapon venni a kanyarokat.
Én 220-nál többet nem mentem vele. Egyszer kipróbáltam itt az 51-esen nyélgázon, és ehhez a a 220-hoz is több kilométer kellett, volt pl. hogy 207-ről nyélgázon visszafele ment az óra, lement 202-re. Biztos valami szemmel nem látható domb volt, vagy kicsit erősebb szél.....
De az is közrejátszhat, hogy 134 kilo feszült a motoron vitorlaként.....
De szvsz nem is élvezetes 180 felett. De addig mint az állat.....
egy kis OFF a szolnoki börzéről.