Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Castrol ActEvo-t tettek bele.10w40. Lehetett volna drágább Castrolt választani,10w50-et. A gépkönyv az elöbbit javasolta elsődlegesen.Viszont le sem mosták a gépet,és a láncot sem ápolták le.
az én 1000-esem 27ezer volt, úgyhogy a tied még hagyján. 1600km-ig még csak 10ezerig húzd.
Sziasztok! Voltam 1000-es szervízen,22000Ft volt. Most már lehet neki jobban húzni. Más:Olvastátok a SB-ban 600-as naked tesztet? Annyit bevallottak a végén azért,hogy a GSR hátsó gumija FORDÍTVA volt felszerelve. No Comment Full-Gas!
osztom a véleményt, a láncot farigcsálni szerintem hülyeség, mivan ha meggondolom magam?
Sziasztok!
Eltöltöttem az öcsém GSR-jével 1 teljes napot, amiben volt 200 km Hring is és véleményem szerint -normál utcai használatnál- semmi szükség az áttételezés módosítására, mivel a motor a normál áttétellel is nagyon erős!
Ja, és a "láncból kiszedek egy szemet, mert úgy olcsó" dolgot felejtsétek el!
tutis, ismeretlenül nem akarlak lebarmolni, ezért csak halkan jegyezném meg, hogy a 114-2 az = 112-vel.
kvázi, sikító és lánc prés a kézbe + egy gyári préselhető patentszem ( ami biztos kevesebbe kerül mint egy egész lánc ) és már meg is oldódott a nagy probléma kb 3000 HUF ból.
kykee, hol van a video?
grat a teljesítményhez, csak meghozta a gyümölcsét a gyakorlás.
na akkor úgy nézne ki a vége, hogy ha a teljes táv 500km, akkor a menetidő 3 óra - ebéddel együtt

keljél csak fel a karosszékből
Szeva Tesókám!
Az e havi balatoni túrát meg a nagykanizsait (meg még amit akarsz) Te szervezed!

Én most karosszékből nézem az eseményeket!
a fogaskerék persze jó lesz lánckeréknek is
Kell az a fogaskerék csere a GSR-re!
Nagy tudású Tesztelő is megmondta, már a múlt év elején a SuperBike-ban!
Az utóiratot tessék elolvasni!

Dehogynem!
Az első kissebb, mint a hátsó!
Most nézegettem a lánckerekeket. Ha jól tudom alapban az első 16 szemes.
15 szemest már 2600 forintért lehet kapni. Nade itt jön a bibi, mert ehhez 112 szemes láncot ajánlanak, az alap meg 114-es. egy lánc meg 30 körül van. Úgyhogy már nem stimm...
lánckerék adat
mintha neked sem lenne kisebb....mire biztatod, teeeeeeeeeeeeee
Észre sem fogod venni, hogy lassabb.
Sőőőt, azt érzed, hogy jobban megy!
Egy kicsit csal az óra felfelé, ennyi.....
Úgysem mészt végsebességet vele, de akkor sem éreznéd azt, amennyivel fölémutat.

Rakd fől a kissebb lánckereket előre és feel the power!
Aha láttam a videot nagyon komoly szal akkor előre elég egy foggal kevesebb és menniyvel lesz lassab a gép? és te hol csinaltazttad?
Üdv mindenkinek! Kykee, örülök az egykerós teljesítményednek, de tényleg, nagyon-nagyon
mennyít? hogy ennyi idő kell hozzá ?
regenerálódik.
csákó!

há má mindenki keróra akarja vágni a kutyust?
Jó lett a vidi, mi? És lánckerócsere nélkül nem is menne?

Kykee, mikor tolod errefelé a képetek? Mi van Dodyval? A szülinap után feltűnően eltűnt
Kykee a végsebességet mennyiben befolyásolja az egyel kevesebb fogaskerék?
Illetve hol vetted a fogaskereket?Ki tette be?szervíz?
anyud nem olvassa mostanában a fórumot? Szeva
2 az már sok!nem biztos hogy azt már bírja a láncod!HA talizunk akkor megmutatom,hogy hogy lehet vele kerózni! A videót láttad?
Szia!
Nagyon komolyat lehet úgy egykerózni!éppen tegnap este forgattunk és 2.ikban felhúztam kb egy kilométert keróztam és szépen 5ikig felpakoltam!Már úgy kellett letuszkolnom az elejét!
Aztán felült,mögém a Vykee és úgy keróztem 2-3ban!nagyon dúrva igy a GSR!
Tehát előre egyel kevesebb fogazat és a kutyuka haraphat!
Kykee akkor megintcsak az a kérdésem hogy akkor ugy jo ha előre kettővel kisseb fogat rakok rá ha egykerekezni szeretnék?