Castrol ActEvo-t tettek bele.10w40. Lehetett volna drágább Castrolt választani,10w50-et. A gépkönyv az elöbbit javasolta elsődlegesen.Viszont le sem mosták a gépet,és a láncot sem ápolták le.
Sziasztok! Voltam 1000-es szervízen,22000Ft volt. Most már lehet neki jobban húzni. Más:Olvastátok a SB-ban 600-as naked tesztet? Annyit bevallottak a végén azért,hogy a GSR hátsó gumija FORDÍTVA volt felszerelve. No Comment Full-Gas!
Sziasztok!
Eltöltöttem az öcsém GSR-jével 1 teljes napot, amiben volt 200 km Hring is és véleményem szerint -normál utcai használatnál- semmi szükség az áttételezés módosítására, mivel a motor a normál áttétellel is nagyon erős!
Ja, és a "láncból kiszedek egy szemet, mert úgy olcsó" dolgot felejtsétek el!
tutis, ismeretlenül nem akarlak lebarmolni, ezért csak halkan jegyezném meg, hogy a 114-2 az = 112-vel.
kvázi, sikító és lánc prés a kézbe + egy gyári préselhető patentszem ( ami biztos kevesebbe kerül mint egy egész lánc ) és már meg is oldódott a nagy probléma kb 3000 HUF ból.
Most nézegettem a lánckerekeket. Ha jól tudom alapban az első 16 szemes.
15 szemest már 2600 forintért lehet kapni. Nade itt jön a bibi, mert ehhez 112 szemes láncot ajánlanak, az alap meg 114-es. egy lánc meg 30 körül van. Úgyhogy már nem stimm... lánckerék adat
Észre sem fogod venni, hogy lassabb.
Sőőőt, azt érzed, hogy jobban megy!
Egy kicsit csal az óra felfelé, ennyi.....
Úgysem mészt végsebességet vele, de akkor sem éreznéd azt, amennyivel fölémutat.
Rakd fől a kissebb lánckereket előre és feel the power!
Szia!
Nagyon komolyat lehet úgy egykerózni!éppen tegnap este forgattunk és 2.ikban felhúztam kb egy kilométert keróztam és szépen 5ikig felpakoltam!Már úgy kellett letuszkolnom az elejét!
Aztán felült,mögém a Vykee és úgy keróztem 2-3ban!nagyon dúrva igy a GSR!
Tehát előre egyel kevesebb fogazat és a kutyuka haraphat!
Eltöltöttem az öcsém GSR-jével 1 teljes napot, amiben volt 200 km Hring is és véleményem szerint -normál utcai használatnál- semmi szükség az áttételezés módosítására, mivel a motor a normál áttétellel is nagyon erős!
Ja, és a "láncból kiszedek egy szemet, mert úgy olcsó" dolgot felejtsétek el!
kvázi, sikító és lánc prés a kézbe + egy gyári préselhető patentszem ( ami biztos kevesebbe kerül mint egy egész lánc ) és már meg is oldódott a nagy probléma kb 3000 HUF ból.
grat a teljesítményhez, csak meghozta a gyümölcsét a gyakorlás.
keljél csak fel a karosszékből
Az e havi balatoni túrát meg a nagykanizsait (meg még amit akarsz) Te szervezed!
Én most karosszékből nézem az eseményeket!
Nagy tudású Tesztelő is megmondta, már a múlt év elején a SuperBike-ban!
Az utóiratot tessék elolvasni!
Az első kissebb, mint a hátsó!
15 szemest már 2600 forintért lehet kapni. Nade itt jön a bibi, mert ehhez 112 szemes láncot ajánlanak, az alap meg 114-es. egy lánc meg 30 körül van. Úgyhogy már nem stimm...
lánckerék adat
Sőőőt, azt érzed, hogy jobban megy!
Egy kicsit csal az óra felfelé, ennyi.....
Úgysem mészt végsebességet vele, de akkor sem éreznéd azt, amennyivel fölémutat.
Rakd fől a kissebb lánckereket előre és feel the power!
há má mindenki keróra akarja vágni a kutyust?
Jó lett a vidi, mi? És lánckerócsere nélkül nem is menne?
Kykee, mikor tolod errefelé a képetek? Mi van Dodyval? A szülinap után feltűnően eltűnt
Illetve hol vetted a fogaskereket?Ki tette be?szervíz?
Nagyon komolyat lehet úgy egykerózni!éppen tegnap este forgattunk és 2.ikban felhúztam kb egy kilométert keróztam és szépen 5ikig felpakoltam!Már úgy kellett letuszkolnom az elejét!
Aztán felült,mögém a Vykee és úgy keróztem 2-3ban!nagyon dúrva igy a GSR!
Tehát előre egyel kevesebb fogazat és a kutyuka haraphat!