Én pl. 6500-7000 -ig forgattam bejáratási idő alatt! (első 800 km)
Utána 10500-ig, 1000-es szervíz és elméletileg 1600 km -ig max 10500 fordulat........
Én kb.1350-től adtam neki rendesen!
A 2.5 bar, nem lapos gumi! Közútra az jó!
Ja, és jó tanács! A benzinkúton a nyomásmérőket ne vedd túl komolyan! Nagyon sokat csalnak!
Én egy ilyen szar miatt fújtam 2.7-re az elsőt..... hát szar is volt kanyarban.
Vagy tuti hiteles nyomásmérővel fújd fel, ha tudsz ilyen helyet vagy vegyél egy digitális mérőt! Sokminden múlhat rajta!
Én közúton is 2.1 /2.0 -val járok pár hete (pálya után úgy maradt), igazából semmi baj nincsvele, sőt tapad jobban.............. de valamivel jobban is kopik (állítólag)
Majd ha lesz olyan hely, ahol tudom, hogy jó az óra, akkor visszafújom (2.3-2.3 -ra)
Persze függ a súlyodtól is!
Megtettem első pár száz kilométeremet a GSR-rel, izzadósan, bogarakkal megtűzdelve . Nagyon remek motor, csak elég kevés vagyok hozzá még.. :( Lenne pár kérdésem. Még bejáratós a moci. Mennyire kell komolyan venni a 6000-es max fordulatot az első 1000 km-en ? Olvastam pár helyen, hogy egyszer kétszer simán ki lehet húzatni. Mennyire figyeljek erre?
A másik a guminyomás. Szerintem lapos a gumi. A gépkönyv azt írja, hogy 2,5 bar kell bele hidegen. Csakhogy mire elguruluk a kúthoz addig simán bemelegszik és ha ott 2,5 -re fújom, akkor az hidegen már nem annyi. Egyébként ez mennyit számít vezetés szempontjából?
köszi
Hali emberek!
Szeretnék valami "haladósabb motort, és egy fórumban a Gsr-t ajánlották.
Gondoltam kikérem a véleményeteket.
a fő szempontjaim: Mivel alacsony vagyok (165cm), alacsony moci kellene. méghozzá olyan, amit egy lelkes amatőr is simán elvezet.
Szóval a kezes bárány, és a vadállat közötti ösvényt keresem motorra átültetve.
jó helyen járok?
Ne aggódj Lacus!
Már két hete ilyen idő van! Egyszer itt esik, egyszer ott. Most éppen Szegeden.
Holnap meg kitudja hol.
Szóval gyertek nyugodtan, országos eső biztosan nem lesz!
Hali!
"Fasza" idő van itt Szegeden, zuhog az eső mint az állat
Ha ilyen lesz holnap is, nem megyünk Ópusztaszerre, egyrészt sajnos nincs még vízálló ruhám, másrészt motorozni esőben nem fun hanem szopás
jó reggelt Kykee ! mikor lesz a legközelebbi tali az egykeró suliban? tegnap már 17.30-kor olvastam a hirt , nem értem volna oda , késni pedig egy motoros suliból nem előkelő dolog ! meg kell adni a tiszteletet a Mesterenek és az Ügynek ! ha már a japcsik ilyen csodát alkottak nekünk
Azért vedd komolyan a leírtakat!
Én pl. 6500-7000 -ig forgattam bejáratási idő alatt! (első 800 km)
Utána 10500-ig, 1000-es szervíz és elméletileg 1600 km -ig max 10500 fordulat........
Én kb.1350-től adtam neki rendesen!
A 2.5 bar, nem lapos gumi! Közútra az jó!
Ja, és jó tanács! A benzinkúton a nyomásmérőket ne vedd túl komolyan! Nagyon sokat csalnak!
Én egy ilyen szar miatt fújtam 2.7-re az elsőt..... hát szar is volt kanyarban.
Vagy tuti hiteles nyomásmérővel fújd fel, ha tudsz ilyen helyet vagy vegyél egy digitális mérőt! Sokminden múlhat rajta!
Én közúton is 2.1 /2.0 -val járok pár hete (pálya után úgy maradt), igazából semmi baj nincsvele, sőt tapad jobban.............. de valamivel jobban is kopik (állítólag)
Majd ha lesz olyan hely, ahol tudom, hogy jó az óra, akkor visszafújom (2.3-2.3 -ra)
Persze függ a súlyodtól is!