Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekesen néz ki felrakva. Nem tudom, hogy mennyit védhet, ha egyáltalán véd valamit. Ezekre a fajtákra mondják a pályázók, hogy tuti: http://www.ebay.com/itm/R-G-Ra...
http://www.ebay.com/itm/Engine...

Itt a képeknél látszik
Szia. Arról tudnál képet mutatni, hogy ez hova való pontosan?
Karácsonyfa alá valakinek egy deklivédő szett (csavarjaival együtt)?
Kafa! Nekem is yoshi van, triovál.
Dehogy :-) csak a nagy szerelèsbe elfelejtettem normálisabban lefènykèpezni :-D a másik dob a padlon van mèg,a kèp bal oldalán látni kèk csomagoláson :-)
Csak egy oldalon?
Hètvègi program, vègre van hangja :-D :-P
Nem azt mondtam, hogy le kell vágni most. Illetve egy jófajta átalakítás után ige, le kell vágni. Helyette 45 mm-es csőből kell a végét megcsinálni, de ahhoz előtte a belső részét is minimum 40-es perforáltból megcsinálni a kilépő 45-ös "elé". Akkor lesz jó....
Én már így vettem,de tényleg nincs rossz hangja! Az eredetitől klasszisokkal jobb! De azt mondod hogy a két kis kivezetést vágjam le,és még jobb lesz? És hol érdemes levágni? Tőből? És az azon lévő 2 felfogatás nem gáz hogy nem lesz? Bár van azokon kívül elég rögzítési pont!
Köszönöm előre is a tanácsokat!
Üdv!
Hm....30e és a vége megmaradt picurkának?
Ez is látatlanban/halatlanban nem lehet nagy "eresztés".
Ahhoz, hogy "kellemesen" mély és morgó hangja legyen, bizony a végén nem lehet meghagyni, mert bármi van a dobban, az kis fojtás a végén elrontja.
Még egy:
Ő volna az:
Sziasztok!
Itt a fórumon vásárolt, szakember által átalakított, kellemes hangú, gyár dob eladó!
Miskolcon meghallgatható! Csak addig eladó, amíg el nem adják a kiszemelt utódját!
Ára:30e ft
Pályán is tökéletes még az 5100 is és akár a 40.
Teljesen megfelel a 40-es olaj is.
Ha meg pályázni kéne, akkor meg eleve nem az 5100-as sorozatot tennéd bele gondolom (mivel az az úgymond "legalja"), hanem a 300V-t.
Az igazat megvallva teljesen mindegy ám abban az esetben, ha átlagos utcai használatra kell.
Sziasztok.Motul 5100 10w40 vagy 10w50 olaj legyen a gsr-be ?
Igen csak a gyári pufohoz lehetne felszerelni a kőracél tartót,a sportokhoz nem vagy egy kis átalakítással,voltam rövidebb hosszabb túrákon,munkába járás stb. nincs vele gond nem rezonál,nem mozog.
Állítsd feljebb az alapjáratot. 1300 +/- 100 f/perc.
Egy kérdés: látom, hogy sport dobod is van, illetve doboztartó konzolod is, ami normális esetben nem működne, mert a tartó egy része lentről támasztja alá a konzolt. Ahogy látom, te ezt leszerelted :) Nem lett nagyon instabil a konzol? Értem ezalatt azt, hogy nagyon remegne menet közben.
jó ötlet
megpróbálom
Alapjárat milyen? Én először csak annyit tennék, hogy picit feljebb tekerném a kis csavarral, amit úgy tudsz elérni, ha a motor sztender felőli oldalán állsz, és a széles ezüst vázidom mögé középtájon felnyúlsz. Nem annyira egyszerű, de ki lehet tapogatni. Először nézz oda egy elemlámpával, hogy tudd, mit kell keresni.
Szóval, az van hogy hidegindításkor leáll a motor, kis gázt kell húznom, hogy ezt elkerüljem, melegen nincs ilyen gond, utána perfekt.
Kivéve nagy néha (1 alkalom / 500 km), amikor pld 6.ban behúzott kuplungnál leáll, ilyenkor nézek mint a moziban.
Injektortisztító adalékon gondolkozom, de nem hinném hogy segithet.