Nálam is jelentkezett a leállás probléma visszaváltásoknál. Nem tartotta meg az alapjáratot és leállt!
Nekem a megoldás egy kis motor cseréje ami a másodlagos pillangószelepet mozgatta. Remélem másoknál is megoldás lehet a problémára!
Sziasztok!
Első nagymotorom vásárlása előtt állok. Valószínű ez a típus lesz a befutó a Yamaha XJ6 előtt.
Első kérdésem az lenne, hogy utasnak milyen távon kényelmes kb 170cm magassággal?
Második, hogy az ABS-es modellekből elég kevés van. Érdemes kivárni egy jó ABS-es gépre vagy ne ez alapján válasszak? Kinek mi a véleménye?
A harmadik kérdésem nem konkrétan ehhez a modellhez tartozik, de használt motor vásárlásához tud valaki ajánlani egy megbízható szervizt, ahol állapotfelmérést készítenek korrekt minőségben és áron?
Ez nem fog menni.
Én itthon vagyok. Az index relé egy másik háznál a garázsban valamelyik dobozban. Eléggé valószínűtlen, hogy éjszaka átmennék érte.
Az ilyen irányú igényedet, korábban kell bejelentened.
Nem azt írtam, hogy mikor mi lesz..... hanem azt, hogy most mi van!
Az meg nagyon szép gesztus tőled, hogy nem lesz adás-vétel és inkább nekem ajándékozod!
Nem sejted jól Dínóka! Leszedem a 4 indexet,és máris közúti közlekedésre alkalmas motorom lesz,nem vas(alu vagy bármely más kommersz fém) árban,főleg hogy nem is eladó. És valószínűleg nem is lesz.
Simán nem cserélhető elektromos index relére. Mivel egyben van az oldaltámasz relével.
Bár elképzelhető, hogy át lehet kötözgetni...valahogy.
Az új egész biztosan nem olcsó, ~ 90 €.
Ha cserére szorul? Akkor még nem is biztos?
Vészvillogó sem megy? (ezzel ki lehet zárni az index kapcsoló hibát)
Mondjuk a vezetékek, csatlakozók hibáját nem.
Köszönöm,akkor ezek szerint külön csak az index relét nem lehet cserélni? És az csereszabatos vajon sima indexrelével,vagy trilliócsillió dollárért eredeti....?
Tudok segíteni vizsgában