Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos mégsem ment, mert a citrom válasza:
qmtp: sorry, that message size exceeds my databytes limit
ment de ennyivel nem úszod meg
bazz ... ezt a lasztit mamagasra dobtam. ez azé van, mert elszoktam már a fórum hangvételétől. fel kell vegyem a fonalát
kovicus kukac citromail pont hu
Minden?
a "régiek" itt tudják, hogy nálam minden egy fagyiba kerül :-)
dobj rám 1 mailt és küldöm ...
Ès mi az ára!?
De van
Hali!

Érdeklődnék,hogy kezelési útmutató nincs-e valakinek?

Üdv.
Semmi titok nincs a történetben. Beszéltünk is róla, többet a kelleténél.
Nem ismerjük egymást, feltehetően ezért is kezdtél nekem elmagyarázni dolgokat...
Ja-ja ha már nem tudtam kihuzni belöled eme titkot. Egyébként a jó pap is holtig tanul béke
Nem válaszoltam egyértelműen?
Azzal kezdtem, hogy csak az alapbeállítást jelzi ki, szerviz módban. A dealer mód egy hülye kifejezés.

Komolyan, most nekem magyarázod el mi az a TPS és hogyan működik?
Na csak nem válaszolsz 1értelműen. Én a Dealer-Mode ban a TPS helyes beállítására gondoltam. Csak ezt te sem mondtad ki 1értelműen. Nem akartam én belemászni ennyire. De akkor valahogy így lenne a helyes, A TPS nem más, mint egy potencióméter, aminek a forgórésze össze van kötve a fojtószelep tengelyével. A szelep pillanatnyi helyzetétől függően más és más feszültségértéket lehet a csúszkájához tartozó kivezetésén mérni. Ez a feszültség jel az az információ, ami az ecu-nak kell.
Olvasd végig még egyszer, amit összefoglalva írtam.
A mostani mondatodban is más dolgokról írsz. Fojtószelep érték, fojtószelep állás, fojtószelep pozíció.
Korábban is keverted ezeket, ezért nem lehet tiszta.
Ezért írtam még az elején, hogy az alapbeállítási pozíciót mutatja csak.
Értéket, állást nem.
Lehet te is arra gondoltál, ahogy most írod. Mégsem erről írtál korábban. Nem mindegy, hogy hogyan írjuk, mert mindegyik mást jelent.
Értem, ha nem jellemző hogy elmászik akkor rendben. Viszont azt még mindig nem vágom milyen fojtószelep értékre gondolsz. Mert én a fojtószelep pozicióra gondoltam, (autóknál ez okoz általában problémát kormosodás stb-stb,)
Sziasztok
GSR maradékok eladók
pl: h kerék , h villa , köteg , km sérült stb
Az alap kérdésed ez volt:
A fojtószelep ellenőrzést ,a műszerfal megmutatja ugye?

Erre írtam, hogy az alapbeállítást mutatja.
Mivel a tényleges fojtószelep állást a TPS pillanatnyi értékét nem mutatja.

Aztán te írtad, hogy:
A service manual szerint, a fojtószelep állást a műszerfal megmutatja, vagy jó helyen van , vagy nem.

Ez az alapbeállítás, amit én is írtam. A fojtószelep állást (értéket) nem mutatja, csak alapbeállítási pontot.
Amire te majd nem -et írtál. Pedig pont, de.

Nyilván az alapbeállítás alatt értendő az amikor helyes és helytelen. Fojtószelep értéket sosem mutat, csak az alapbeállítási pozíciót.


Igen, tesztnek megfelel. Ennyi elég is otthonra. Többnyire nem szokott probléma lenni vele. Ha szükséges meg is lehet csinálni, de ha már elállítódik, ott valami nem frankó. Megfelelően meghúzott és festett csavarok rögzítik a TPS-t.
Volt az első szériásokban néhány TPS hiba, de utána már nem jellemző.
Nem gondolnám én sem hogy újat mondok. Simán arra gondoltam hogy ha teszteled akkor megmutatja hogy jó helyen van-e , és ha nem akkor megtudod csinálni az alapbeállítást. Tehát a pillanatnyi beállítást látod, ami lehet rossz. Yes mester?
Most már, érdekel, hogy miért majd nem.
Szóval?

(Mondjuk nem gondolom, hogy bármi újat tudnál nekem mondani GSR-el kapcsolatban.)
Szia! nyugodtan add a következőnek! :) bocsi hogy későn írtam vissza munkám miatt nem tudtam rögtön! Köszönöm azért az infokat!
Aha, majd nem
Szia,
Nem írt vissza még.
Dobj egy mail-t és ott egyeztetünk.
Laci
Szia

Engem is érdekel. Ha az előző érdeklődővel nem sikerül megállapodni, akkor szólj!

Thx.