Napi szinten nézni a felhozatalt, enyém kintröl jött, látszik az ha volt gazdája. (és az is ha nem ) Persze mindenki gyári megkímélt kevés km-es motort keres. Amikor úgy döntöttem hogy naked bike, akkor 3 volt esélyes. GSR- Hornet-FZ6n- és lassan kitisztult a dolog. Tapasztalat nulla, de már most szeretem.
Hali.
Röviden: Ha már motoroztál GSX-R-rel...., na akkor majdnem olyan, kicsit finomabb az egész, de az alapja szinte minden téren Gixxer (blokk, futómú, fékek), no meg csupasz. Az XJ egy más kategória szerintem. A GSR vérbeli naked bike, a XJ már inkább túrásabb, mint naked.
A használt piacról annyit, hogy amikor vásárlás előtt voltam, megnéztem szinte az összes hirdetett gépet. Nem volt köztük olyan, amit megvettem volna. Később egy cimbi haverja gondolkodott, hogy lehet lecserélné az övét, mi meg rábeszéltük :)
Amire figyelni kell, az az, hogy a váz könnyen sérül, mivel a legszélesebb pontja a gépnek. Rengeteg a földhöz vert motor a piacon, de néztem olyat is, amiből úgy folyt az olaj mint a szökőkút. Külföldről behozott géppel sem kell foglalkozni szerintem, onnan is csak a lomot hozzák be.
Összességében király a bringa, csak ki kell fogni olyat, amit nem csak hajtottak, de karban is tartottak. Ez elmondható bármelyik típusra, márkára.
Sziasztok! Ádám vagyok, több mint 10 éve mániám a gázkar rángatása. :D Leginkább kis ccm-es 2t motorok voltak a háznál a széthullott simsontól kezdve a a megfaragotton keresztül a 125ccm-es aprilia tuaregig bezárólag. Már több éve tervezem a nagy motorra való váltást de anyagilag nem nagyon engedhettem meg magamnak. Ezért a jogsi lerakásában ki is merült a projekt. (Főleg a másik költségesebb hobbim tett erről, az autóm építése és "restaurálása" miatt nem nagyon volt rá pénzem.) De elhatároztam hogy váltok. Az autó úgy néz ki hamarosan új gazdára talál és igy megnyílik a lehetőség. Leszűkítettem nagynehezen a motor keresést 2 tipusra, mind a kettő japán. Igazából maradnék a márkánál ezért a GSR 600-zal szemezek. Szeretném kikérni mindenkinek a véleményét, Viszonylag fiatal motorok de mire kell figyelni vásárlásnál, mire mennyire kényes ez a típus, ezenkívül érdekelne a szervízelés menete, költségek, alkatrészek utánpótlása és ára stb. Esetleg van valaki Veszprém környékéről? Előre is KÖSZI!
Akkor sem bántja szerintem, az durva lenne Olyan nincs, valamit mindig állatkodunk Egyébként nem, ha lemerült feltöltöm, és legközelebb csak fogom-viszem.
Kétlem, hogy a lakkozott fényezést megsértené, de azért ne tépd le izomból, kicsit megmelegíted hajszárítóval, és szép finoman le lehet szedni. Vázra lehet még rakni oldalra szerintem.
Azon agyaltam, hogy a tankra kellene raknom egy tappancsot. Azt nem tudom, hogy ha le akarnám venni, akkor megsértené-e a fényezést. A motoron ti még hova rögzítitek?
Én meg tapadókorongossal teszem mindenhova, nem ragasztgatok semmit. Egyébként sisaknak az áll részére oldalra, kb ahol vége van a plexinek, vagy ahol kezdődik, nézőpont kérdése
Én nem a sisakra tettem, a tűkorszárra van rögzítve. Féltem a kamerát a sisakon és a sisakot sem akartam összeragasztgatni. Bár most új sisak vételén gondolkodom, lehet a régit befogom kameratartónak
Megvan a Gopro, nagyon király! Lenne pár kérdésem a Hirosokhoz. A sisaknak melyik pontjára rögzítettétek, és melyik talpat? Kamera pórázt használtok, vagy atombiztos a 3m-es ragasztó? Egyenlőre ennyi....
Miért?
Röviden: Ha már motoroztál GSX-R-rel...., na akkor majdnem olyan, kicsit finomabb az egész, de az alapja szinte minden téren Gixxer (blokk, futómú, fékek), no meg csupasz. Az XJ egy más kategória szerintem. A GSR vérbeli naked bike, a XJ már inkább túrásabb, mint naked.
A használt piacról annyit, hogy amikor vásárlás előtt voltam, megnéztem szinte az összes hirdetett gépet. Nem volt köztük olyan, amit megvettem volna. Később egy cimbi haverja gondolkodott, hogy lehet lecserélné az övét, mi meg rábeszéltük :)
Amire figyelni kell, az az, hogy a váz könnyen sérül, mivel a legszélesebb pontja a gépnek. Rengeteg a földhöz vert motor a piacon, de néztem olyat is, amiből úgy folyt az olaj mint a szökőkút. Külföldről behozott géppel sem kell foglalkozni szerintem, onnan is csak a lomot hozzák be.
Összességében király a bringa, csak ki kell fogni olyat, amit nem csak hajtottak, de karban is tartottak. Ez elmondható bármelyik típusra, márkára.
Amúgy jogos. Ha lesz időm nekifeszülök
Javaslom a topikot elölről elkezdeni olvasni.
Minden kérdésedre megtalálod a választ.
Letépni nem lehet max a tankkal együtt.
Rakd a kormányra.
Megvan a Gopro, nagyon király! Lenne pár kérdésem a Hirosokhoz. A sisaknak melyik pontjára rögzítettétek, és melyik talpat? Kamera pórázt használtok, vagy atombiztos a 3m-es ragasztó? Egyenlőre ennyi....
Most mi fizetünk a megyei szarért vagy nem?
Mert a D1M sorban a megyei üres viszont a D1 ben már 5000?
A motorkerékpár meg mindkettőben szerepel.