Én nem a spórolás végett, hanem inkább a könnyebben beszerezhetőség végett, de Hiflofiltro-t veszek lég- és olajszűrőből is. Arról nem tudok nyilatkozni, hogy jobb vagy rosszabb, mint a gyári, de eddig 55.000km van a GSR-ben, és nem igazán volt még baja. Annyi, hogy nem a gyári 18.000-enként cserélem a légszűrőt, hanem minden második olajcserekor, azaz 12.000-enként.
köszönöm a kimeritö választ. itt vidéken nem lehet csak ugy motorokat probálgatni de majd igyekezni fogok :) mindenképp csak rövidtávon használnám, esetleg hétvégi funmotorozás. pont a rövid távok miatt kéne motor a dizel kocsi mellé.
Szerintem egy bizonyos magasság felett a túraenduro a legjobb választás. Nekem is megvan már a GSR több, mint 6 éve, szóval elég jól hozzászoktam már az üléspozícióhoz, így nem is tűnik fel már, hogy esetleg kényelmetlen lenne. Tavaly volt szerencsém egy Suzuki tesztnapon motorozni az újabbik DL650 V-Strom-mal, és hát azt kell mondjam, hogy rögtön beleszerettem. Közepesen vagyok magas (183cm), de rá kellett jönnöm, hogy az a tökéletes gép számomra. Jóval kevésbé hajlik a térd, az ülés nem vékonyodik el úgy a tankhoz közeledve, mint a GSR-nél (kicsit olyan, mintha sokszor közvetlen a hólyagodat nyomná, bőrcuccban kevésbé venni észre), a kormány pozíció jóval kényelmesebb. Mondjuk ülés szempontjából már a GSR750 is jóval kényelmesebb volt nekem annak ellenére, hogy keményebb, talán pont ez adta meg a kellő tartást. Persze ez mindig egyénfüggő, ki mit preferál. Ha csak rövidebb távokra használod a gépet, és szeretsz vele állatkodni, akkor pl. egy GSR750 nagyon ideális (de még a 600-as is). Amikor mentem vele, valahogy kívánta azt, hogy ne normálisan közlekedjek vele.
Nekem a GSR akkor kényelmes, amikor olyan 120 körül megyek vele, mert olyankor pont megtámaszt a menetszél annyira, hogy nem kell a kézen támaszkodni, az ülésen nem csúszok előre a tankhoz teljesen, de mégsem az a tempó (160+), amikor már csak kapaszkodsz a kormányba, és superman módjára repülsz a motor után.
Mindenképpen próbálj ki több motort, ha van rá lehetőséged, különben nem fogod tudni, hogy melyik az igazi, hiszen nincs viszonyítási alapod.
Én 186-al ültem rajta.
Nekem nem volt kényelmetlen. Az, hogy hogyan nézhettem ki rajta....a többiek tudják. Jó, tudom....én motor nélkül is hülyén nézek ki!
Ha ilyen kell valakinek, gekko kukac wilker.hu vagy motorostestveriseg kukac gmail.com on jelezheti. Van első telószár, féknyergek betéttel, alsó- felső "kifli", kormányadapter 22 ről 28 mm esre. Szép estét
szia csaje zsámbékon sokszor átmegyünk, de a "felétek" azt hiszem nem az. viszont évekkel ezelőtt láttalak a tv-ben hogy vagytok ? létszám már több mint 3 azért még motoroztok néha ?
tök jó lenne dumcsizni kicsit, majd valahogy megoldjuk. számod a régi küldd át emilben gsr600@t-online.hu
http://www.globalsuzuki.com/mo...
Kutyát keresek megvételre,akár kinti papírost is. (nem véletlen télen max750-8ft-ig) befaster@pr.hu
20-215-9724
...olajszűrőt is .
Nekem a GSR akkor kényelmes, amikor olyan 120 körül megyek vele, mert olyankor pont megtámaszt a menetszél annyira, hogy nem kell a kézen támaszkodni, az ülésen nem csúszok előre a tankhoz teljesen, de mégsem az a tempó (160+), amikor már csak kapaszkodsz a kormányba, és superman módjára repülsz a motor után.
Mindenképpen próbálj ki több motort, ha van rá lehetőséged, különben nem fogod tudni, hogy melyik az igazi, hiszen nincs viszonyítási alapod.
Nekem nem volt kényelmetlen. Az, hogy hogyan nézhettem ki rajta....a többiek tudják. Jó, tudom....én motor nélkül is hülyén nézek ki!
tök jó lenne dumcsizni kicsit, majd valahogy megoldjuk. számod a régi küldd át emilben gsr600@t-online.hu