Sziasztok!
Teljesen egyetértek MJoey-val, tulajfüggő a motor állapota. Mivel én szeretnék jó gazdája lenni a paripámnak, pár jó tanáccsal kisegítenétek?
Szóval tavaszra tervezek egy nagyobb szervízt; 30 000 km felett is van már benne, meg egyébként sem tudja az ember, hogy az előző tulaj mit csinált vele. Eddig amit összeszedtem innen-onnan, hogy át kéne nézni: fékek, légszűrő, gyertyák, szelephézagok, vezérműlánc.
Ezeken kívül mivel lenne még érdemes foglalkozni? Esetleg van olyasmi, ami más típussal motorozónak eszébe sem jutna?
Kiegészítésképp: a gumik és az olaj kb. 4000 km-esek, kb 1000 km-rel ezelőtt volt láncszett csere.
2 éve van nálam GSR-em és kb 4500 km ment bele (sajna nem sokat tudtam menni vele). Így a 9 év alatt a 30.000 reális lehet. Amúgy az előző tulaj alig használta, 2008-as a gép és még csak 13.000 km van benne. Szerelővel megnézettem vásárlásnál és alátámasztotta, hogy szinte alig használt. Szerintem ne km alapján, hanem állapot alapján vegyél motort, mert egy 40.000 km-es is lehet tip-top, ha jó gazdától jön és egy 15.000 km-es is lehet szar, ha olyantól, aki nem törődött vele.
A fekete valahogy nekem is szimpatikusabb.
Elvileg érvényes még a kinti műszakija.
Ki mennyit használja a motorját?
Mennyire reális egy 9 éves motorban 30 e km?
Mennyire bonyolult tekergetni az óráját vagy órát cserélni?
Vagy nyugodtan nézegethetek 40 50 e km-es példányokat is?
(az talán nagyobb valószinűséggel nincs tekergetve)
Hány km-nél van olyan szervíz ami a blokk megbontásával jár? Esetleg van valami egyértelmű jel amiből kideríthető hogy nagyjából mennyire volt veretve vele? Azon kívül, hogy nincs kiflibe hajlítva.
A kék az 728-ról indult ,jó rég fent van már, biztos enged még belőle .(nekem nem volt szimpatikus) A fekete az nem olyan rég került fel. (én ezt nézném meg, csak kicsit sokallom) Mindkettő ugyanaz a környéken van, az is lehet 1 tulajnál. A kinti az még 130 péz mire neveden van. A benti meg 70péz. jó benti az drága, kinti szar pedig majd az lesz!
Én már két vizsgán voltam vele, be se indíttatták.... Szerintem vegyél inkább bele valami normális dobot, mint, hogy szétmókold, kivéve persze, ha tényleg értesz hozzá, mint Gino
Mit lehet 1 gyári dobbal tenni, ha nem belezni? A fotók közt van fent 1 belezés. Ha megvolt a KPM- vizsga ,csak bele reszelek én is valami hangot. Mondjuk így is tetszik.
Teljesen egyetértek MJoey-val, tulajfüggő a motor állapota. Mivel én szeretnék jó gazdája lenni a paripámnak, pár jó tanáccsal kisegítenétek?
Szóval tavaszra tervezek egy nagyobb szervízt; 30 000 km felett is van már benne, meg egyébként sem tudja az ember, hogy az előző tulaj mit csinált vele. Eddig amit összeszedtem innen-onnan, hogy át kéne nézni: fékek, légszűrő, gyertyák, szelephézagok, vezérműlánc.
Ezeken kívül mivel lenne még érdemes foglalkozni? Esetleg van olyasmi, ami más típussal motorozónak eszébe sem jutna?
Kiegészítésképp: a gumik és az olaj kb. 4000 km-esek, kb 1000 km-rel ezelőtt volt láncszett csere.
Előre is köszi!
2 éve van nálam GSR-em és kb 4500 km ment bele (sajna nem sokat tudtam menni vele). Így a 9 év alatt a 30.000 reális lehet. Amúgy az előző tulaj alig használta, 2008-as a gép és még csak 13.000 km van benne. Szerelővel megnézettem vásárlásnál és alátámasztotta, hogy szinte alig használt. Szerintem ne km alapján, hanem állapot alapján vegyél motort, mert egy 40.000 km-es is lehet tip-top, ha jó gazdától jön és egy 15.000 km-es is lehet szar, ha olyantól, aki nem törődött vele.
Üdv
Elvileg érvényes még a kinti műszakija.
Ki mennyit használja a motorját?
Mennyire reális egy 9 éves motorban 30 e km?
Mennyire bonyolult tekergetni az óráját vagy órát cserélni?
Vagy nyugodtan nézegethetek 40 50 e km-es példányokat is?
(az talán nagyobb valószinűséggel nincs tekergetve)
Hány km-nél van olyan szervíz ami a blokk megbontásával jár? Esetleg van valami egyértelmű jel amiből kideríthető hogy nagyjából mennyire volt veretve vele? Azon kívül, hogy nincs kiflibe hajlítva.
Vélemények? Jöhet minden...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600-8644282
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600-8628424
Szerintetek a Gsr-be érdemes bele tenni egy K&N sportlégszűrőt ?
Köszi.
El sikerült adni a kocsim, igaz hogy nem annyiért amennyiért terveztem.
Ha tud valaki eladó Gsr-t pofátlanul olcsón, akkor jelezzen legyenszíves.
Egye fene,25db pisztolyorrú Mátyásért a tiéd lehet!
Hívj a részletekért.