Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

A Z nagyobb súllyal rendelkezik, ami érezhető is. Egyébként az is jó gép, cimbimnek olyan van. Hondát meg nem vennék soha (erre nincs magyarázat, csak így van).

Megjöttek ma az új papucsok!
Nagyon szépen köszönöm mindenki véleményét és segítőkészségét, hálás vagyok érte.
500as sportrbogóról ülnék át rá, szinte kezdő nagymotorom lenne. Az általatok leírtak és a tesztekben leírtak alapján optimálisnak tűnik a típus.
Ha esetleg van valakinek a tudomásában egy megbízható és eladó darab, ne tartsa magában!

Köszönöm
nekem nem baj, hogy nem lehet vele időre hazaérni
szia
egy korábbi évjáratú z750-et próbáltam, nem rossz az sem, de a gsr kezelhetőbb, bár én csak egy béna nő volnék
az "új" hornetet én is nézegettem, aztán felültem egyre és az épp elég volt, hogy egyből a gsr mellett döntsek. mai napig nem értem, hogy ha nekem "útban volt" a tank nő létemre, akkor egy pasi hogy tud egyáltalán ülni rajta nem hogy motorozni
nem kérdés: GSR
Azért én írnák a hátrányairól:
Nem lehet vele időben hazaérni (csak az asszonynak baj)
Kresz által előírtak betartása nehézkes (csak a rendőrnek baj)
A szezon végi elvonási tünetek hamar jelentkeznek ( na ez nekem baj)
A könnyen kezelhetősége miatt hamar elhiszi az ember hogy tud motorozni (de nem)
Úgyhogy óvatosan én csak ajánlani tudom!
Köszönöm
A nyagyvas nem is olyan rossz.
Munka az van!
Pénz na az az is van!
Csak ritkán találom.
MI az idei túra tervezet ?
Megyünk egy szezon nyitott?
Köszönöm!
Elég rossza forint dollár árfolyam
Itthon körülnézek még.
Köszönöm szépen a gyors és összefoglaló választ.
Szia!

Röviden és tömören összefoglalva már megadtad a választ a saját kérdésedre: A motor jó! :) Van akiknél előjöttek ilyen-olyan hibák, volt akinél visszatérő jelenség volt valami, nekem speciel soha SEMMI baja nem volt a gépnek, 2007-ben vettem 0km-re, most 34ezer van benne, "csak" tankolni kellett, és elvitt mindenhová. (Persze a kötelező szervíz mindig becsületesen el volt végezve rajta, és minden alkatrész cserélve amikor elhasználódott, lánc, lánckerekek, stb.)
Rövid és hosszú távon, országúton, hegyen, nekem bevált, nem igazán van olyan motor most a piacon amire elcserélném, csak 1-2, de azok még használtan is olyan árban vannak, ami halandó embernek sok. Rugalmas, harapós, de tud kezes is lenni, kényelmes, szép, nem egy olcsó holmikból összedobált valami, igényes az egész motor. (Ellenpélda a gsr750, direkt kis betűvel írom, sajnos semmi köze a GSR600 hírnevéhez a ráragasztott 3 betűn kívül, egy buta olcsó gagyi műanyag motor, és még csúnya is...)
Az előtted szóló kérdésre is válaszolva: Én semmilyen típushibáról nem tudok, amire kifejezetten oda kéne figyelni. Használt motornál vannak szabályok, amiket végig kell nézni, ez mindegyikre ugyanaz, lánc,futómű, kormányzás, kezelőszervek, külső árulkodó sérülések, nem egyforma, vagy felirat nélküli, esetleg más színű idomok. Bármi kérdés van, tedd/tegyétek fel nyugodtan, 3-4 hét és valaki válaszol.

Sok sikert, és széles utat
Sziasztok!

Tudom, hogy ez egy GSR 600 forum, nem is véletlenül írok ide. :)
Eladtam nemrég a nagyrobogómat, és szeretnék végre nagymotorra ülni. Elsődleges kiszemeltem egy GSR 600. tetszik a formája, felépítése, nem írnak róla rosszakat.
Első kérdésem, hogy van e tudomásotok megbízható eladótól (akár fórumtárs) származó eladó motorról?
2. Bár egy egy GSR fórum, hátha valakinek lenne összehasonlítási alapja. Nézegettem GSR-eket, Horneteket, Z750eket.
Találtam egy összehasonlító tesztet mindegyikről, át is olvasgattam, de hátha valakinek lenne személyes tapasztalata összehasonlítás képpen.
Tudom, hogy vissza lehetne keresgélni órákat, de kíváncsi lennék egy régóta GSR-t használó motoros pár mondatban való összefoglalására, hogy mégis milyen igazából a motor. Jó / rossz tapasztalatok.

Megköszönném, ha esetleg valaki venné a fáradtságot, de megértem azt is, ha a visszakeresős választ kapom. :)

Üdv!
Olvass vissza pár oldalt, nemrég ugyanezeket a kérdéseket tette fel egy kolléga. Én most lépek, gázt húzni!
Sziasztok!

Most készülök (első motoromként) egy használt GSR 600 megvételére, és próbálok minél jobban tájékozódni a típusról. Ezért is tenném fel itt a kérdést, hogy szerintetek mik azok a (típus)hibák, apróságok, amikre legelőször oda kell figyelni első találkozáskor? Csúszásból, dőlésből eredő karcokon, eredetiséget igazoló matricákon, egyéb jelöléseken, stb stb kívül... Köszönöm!
Nem szabad kivonatni, kell minden hónapban gyakorolni!
És jó választás volt, szuper túra lesz, a tengerparti szakaszt imádni fogod!
bazz ... te tényleg fiatalodsz ! semmi kivonatás
...Ez már ...
persze egyedül...


Az már +volt 3 hete , mivel nincs kivonatva ideiglenesen a PIROSKA .


Ez a már komolyabb lesz : A Túra .
persze mindenkinek lesz idei első túrája
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600-8740957
ez is fenn volt tavaly is akkor hivtam is de nem vette fel, baszott visszahivni. Vettem is másikat jó kevés km van benne, cserébe van horpadás
Csak a fizetés nem?
Hát ezen meg sem lepődök
Sajnos itthon minden a 2x drágább!
28, csak az első ? Én 30-ért vettem első-hátsót, színest.
A felejthetetlen évzáró túra után remélem lesz évnyitó túra is ...