"Egyébként ha az immoval nagyobb probléma lenne, akkor sosem ismerné fel "
Ha most ennyire tudod és meg vagy győződve, akkor ne haragudj.....miért kérdezel?
Mit vizsgáltál multiméterrel? A CKP-t? Szerintem nem....
Ha gyenge az akksi, akkor lassan, vagy nem forgatja a motort. Olyan nincs, hogy egyáltalán nem indít. De mondtam, ha villog a kulcs, akkor nem történik meg a kulcs azonosítása. Ez több okból is lehet....
Természetesen ma minden gond nélkül elindult.
A pótkulcs is indította.
Egyébként ha az immoval nagyobb probléma lenne, akkor sosem ismerné fel -- 2 indításig felismeri, 3-ra már nem? Betolás, járatás után indításkor meg újra felismeri?!
Teljesen elbizonytalanodtam, talán korábban is azért nem indult, mert villogott a kulcs.
Szerintetek előfordulhat az, ha az akkumulátor indításkor egy bizonyos feszültség alá esik, akkor az indításgátló nem működik megfelelően (villog a kulcs, és nem lehet beindítani a motort)?
Természetesen tapogatózunk tovább.
Hibatároló kiolvasására sajnos nincs lehetőségem, de a multiméterrel már korábban is vizsgálódtunk a barátommal.
Van komplett benzinszivattyúm GSR-hez. Szinte új és patyolat tiszta zsák szűrővel.
Amúgy esetedben nem ár hibakódot olvasni, ugyanis ha indítózás közben 4 mp-en belül nem érkeznek meg az elvárt jelek az ECU-ba, akkor a hiányzó jel átmeneti hibaüzenetet generál. Viszont ez csak akkor olvasható ki azonnal, mert nincs hibatároló az
ECU-ban. CKP gyanús a nem indulás, csak tolásra. Ezt egy multiméterrel is ki lehet mérni, alap vizsgálatnak teljesen megfelelő.
A villogó kulcs pedig immo hiba, nem ismeri fel a kulcsot valamiért.
Másik kulcs?
teljesen igazad van, elnézést kérek a pontatlan fogalmazásért!
Dombon lefelé, sebességváltó 2-ben, majd kuplung felenged.
Ezt szerettem volna ezzel az egy szóval letudni.
Ettől függetlenül Neked is köszönök bármi ötletet - kivéve egy berúgókar extra felszerelését... ;)
üdv, Adam
u.i.: most sajnos nem vagyok még a gép közelében, de amint kipróbáltam a másik kulcsot, természetesen jelentkezem!
Immobiliser? Haverom Z-jèn volt, hogy meghülyült. Igaz neki elég volt megütögetni a kulcsot és meggyögyult. Autónál hallottam olyat, hogy elfelejtett mindent és újra kellett tanítani a kulcsot.
még mindig a "nehéz" indítással küzdök, azonban tegnap este "áttörés" állt be a hibafeltárásban :)
Arra lettünkfigyelmes , amikor a motor nem akar indulni, villog a kulcs led. Ez világos is, hogy ekkor nem indul be.
Érdekes, berúgva a motort, simán elindult.
Pár perces járatás után leállítottam, majd utána simán indult a gép.
Rövid idő után megint leállítottam, majd ismét megpróbáltam az önindítóval elindítani. Ekkor megint nem indult, villogot a kulcsocska...
Korábban ugyan nem vettem észre, de elképzelhető, hogy ez a jelenség okozta, hogy a motorozás után pár nap múlva (~1hét) szintén nem indult a gép.
Találkoztatok már ilyennel?
Mi lehet a hiba hátterében?
Az akksi (gyertyák is) új, kissé értetlenül állok a helyzet előtt, ami nagyon bosszantó!
2008.10 havi a motor; nagyon sokat állt, én idén júniusban vettem 1800km-el(!). Most ~4000 km van benne. Nem hiszem hogy releváns, de az előző tulaj a főbiztit lecserélte 20A-ra.
Mielőtt a fentieket megállapítottuk, előtte az üzemanyagellátásra is gondoltuk - mentsvárként. Ketten szétborítottuk a tankot. Érdekességként feltöltök pár képet
Üdv!
Köszönöm, még nagyon barátkozunk. Teljesen mást igényel, máshogy reagál mint a szuzi, még nehéz átprogramozni magam!
Igen Sárvárról hoztam, egy nagyon korrekt motoros kollégától! Kalandos története van, de a műszaki állapota alapján teljesen hihető a kilométer. Remélem majd nálam ez kicsit megváltozik :-D !
töltsétek ki az adatokat és töltsetek fel képeket a kedvemért
és még mielőtt bárkinek elszaladna a fantáziája a képek szó hallatára, nem magas labdát akarok adni (ezért ne töltsetek fel magason lévő labdáról sem képeket ), csupán látni szeretném, hogy ki kicsoda ha lehet
Egy kis injektor tisztítóval még próbáld meg. Ezen kívül más tippem nincs, én is végig próbáltam mindent, a TPS -t is állítgattam, de csak a benzin csere vált be.
Szia!
Nekem a mol os benzin miatt volt ez. Azt kiöntöttem belőle, benzinpuma kitakarítva, injektorok kitakarítva, összerakva, omv-s benzinnel pöcc röff és egész nyáron hiba nélkül üzemelt és megy most is.
mi lett végül a megoldás? Nekem sem akar elindulni, igaz csak pár nap állás után. Egyébként semmi gond nincs ill. nem lenne vele.
Fogalmam sincs mi lehet a gond (gyergyák, akksi új). :(
Ha most ennyire tudod és meg vagy győződve, akkor ne haragudj.....miért kérdezel?
Mit vizsgáltál multiméterrel? A CKP-t? Szerintem nem....
Ha gyenge az akksi, akkor lassan, vagy nem forgatja a motort. Olyan nincs, hogy egyáltalán nem indít. De mondtam, ha villog a kulcs, akkor nem történik meg a kulcs azonosítása. Ez több okból is lehet....
A pótkulcs is indította.
Egyébként ha az immoval nagyobb probléma lenne, akkor sosem ismerné fel -- 2 indításig felismeri, 3-ra már nem? Betolás, járatás után indításkor meg újra felismeri?!
Teljesen elbizonytalanodtam, talán korábban is azért nem indult, mert villogott a kulcs.
Szerintetek előfordulhat az, ha az akkumulátor indításkor egy bizonyos feszültség alá esik, akkor az indításgátló nem működik megfelelően (villog a kulcs, és nem lehet beindítani a motort)?
Természetesen tapogatózunk tovább.
Hibatároló kiolvasására sajnos nincs lehetőségem, de a multiméterrel már korábban is vizsgálódtunk a barátommal.
Amúgy esetedben nem ár hibakódot olvasni, ugyanis ha indítózás közben 4 mp-en belül nem érkeznek meg az elvárt jelek az ECU-ba, akkor a hiányzó jel átmeneti hibaüzenetet generál. Viszont ez csak akkor olvasható ki azonnal, mert nincs hibatároló az
ECU-ban. CKP gyanús a nem indulás, csak tolásra. Ezt egy multiméterrel is ki lehet mérni, alap vizsgálatnak teljesen megfelelő.
A villogó kulcs pedig immo hiba, nem ismeri fel a kulcsot valamiért.
Másik kulcs?
teljesen igazad van, elnézést kérek a pontatlan fogalmazásért!
Dombon lefelé, sebességváltó 2-ben, majd kuplung felenged.
Ezt szerettem volna ezzel az egy szóval letudni.
Ettől függetlenül Neked is köszönök bármi ötletet - kivéve egy berúgókar extra felszerelését... ;)
üdv, Adam
u.i.: most sajnos nem vagyok még a gép közelében, de amint kipróbáltam a másik kulcsot, természetesen jelentkezem!
Én nem láttam még berúgókart GSR-en.....
Másik kulccsal próbáltad?
még mindig a "nehéz" indítással küzdök, azonban tegnap este "áttörés" állt be a hibafeltárásban :)
Arra lettünkfigyelmes , amikor a motor nem akar indulni, villog a kulcs led. Ez világos is, hogy ekkor nem indul be.
Érdekes, berúgva a motort, simán elindult.
Pár perces járatás után leállítottam, majd utána simán indult a gép.
Rövid idő után megint leállítottam, majd ismét megpróbáltam az önindítóval elindítani. Ekkor megint nem indult, villogot a kulcsocska...
Korábban ugyan nem vettem észre, de elképzelhető, hogy ez a jelenség okozta, hogy a motorozás után pár nap múlva (~1hét) szintén nem indult a gép.
Találkoztatok már ilyennel?
Mi lehet a hiba hátterében?
Az akksi (gyertyák is) új, kissé értetlenül állok a helyzet előtt, ami nagyon bosszantó!
2008.10 havi a motor; nagyon sokat állt, én idén júniusban vettem 1800km-el(!). Most ~4000 km van benne. Nem hiszem hogy releváns, de az előző tulaj a főbiztit lecserélte 20A-ra.
Mielőtt a fentieket megállapítottuk, előtte az üzemanyagellátásra is gondoltuk - mentsvárként. Ketten szétborítottuk a tankot. Érdekességként feltöltök pár képet
Előre is köszönöm Nektek az ötleteket!
üdv, Adam
Köszönöm, még nagyon barátkozunk. Teljesen mást igényel, máshogy reagál mint a szuzi, még nehéz átprogramozni magam!
Igen Sárvárról hoztam, egy nagyon korrekt motoros kollégától! Kalandos története van, de a műszaki állapota alapján teljesen hihető a kilométer. Remélem majd nálam ez kicsit megváltozik :-D !
Ez a Sárvári gép?
Valóban csak 3400 van benne?
Nagyon szép masina,gratulálok hozzá!
Mindegy a lényeg, h remélhetőleg most a jó kép megy fel :-D
Sajnos azt kell mondjam végleg megcsaltam a GSR-t! szép, tartalmas házasság volt, de győzött a mindent elemésztő szenvedély...
és még mielőtt bárkinek elszaladna a fantáziája a képek szó hallatára, nem magas labdát akarok adni (ezért ne töltsetek fel magason lévő labdáról sem képeket ), csupán látni szeretném, hogy ki kicsoda ha lehet
A benzines mizériát korábban én is átéltem az Agip-nak hála. Azóta szintén OMV-t használok, de így is gond az indítás pár nap múlva.
Hűtőfolyadékot akarok cserélni és szeretném légteleníteni utána. Merre van a légtelenítő csavar? Előre is köszönöm a segítséget.
Gábor
Nekem a mol os benzin miatt volt ez. Azt kiöntöttem belőle, benzinpuma kitakarítva, injektorok kitakarítva, összerakva, omv-s benzinnel pöcc röff és egész nyáron hiba nélkül üzemelt és megy most is.
mi lett végül a megoldás? Nekem sem akar elindulni, igaz csak pár nap állás után. Egyébként semmi gond nincs ill. nem lenne vele.
Fogalmam sincs mi lehet a gond (gyergyák, akksi új). :(
üdv, Adam