Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kipufogó leömlőit mivel szoktátok takarítani?
"Egyébként ha az immoval nagyobb probléma lenne, akkor sosem ismerné fel "
Ha most ennyire tudod és meg vagy győződve, akkor ne haragudj.....miért kérdezel?

Mit vizsgáltál multiméterrel? A CKP-t? Szerintem nem....
Ha gyenge az akksi, akkor lassan, vagy nem forgatja a motort. Olyan nincs, hogy egyáltalán nem indít. De mondtam, ha villog a kulcs, akkor nem történik meg a kulcs azonosítása. Ez több okból is lehet....
Természetesen ma minden gond nélkül elindult.
A pótkulcs is indította.
Egyébként ha az immoval nagyobb probléma lenne, akkor sosem ismerné fel -- 2 indításig felismeri, 3-ra már nem? Betolás, járatás után indításkor meg újra felismeri?!
Teljesen elbizonytalanodtam, talán korábban is azért nem indult, mert villogott a kulcs.
Szerintetek előfordulhat az, ha az akkumulátor indításkor egy bizonyos feszültség alá esik, akkor az indításgátló nem működik megfelelően (villog a kulcs, és nem lehet beindítani a motort)?
Természetesen tapogatózunk tovább.
Hibatároló kiolvasására sajnos nincs lehetőségem, de a multiméterrel már korábban is vizsgálódtunk a barátommal.
Van komplett benzinszivattyúm GSR-hez. Szinte új és patyolat tiszta zsák szűrővel.

Amúgy esetedben nem ár hibakódot olvasni, ugyanis ha indítózás közben 4 mp-en belül nem érkeznek meg az elvárt jelek az ECU-ba, akkor a hiányzó jel átmeneti hibaüzenetet generál. Viszont ez csak akkor olvasható ki azonnal, mert nincs hibatároló az
ECU-ban. CKP gyanús a nem indulás, csak tolásra. Ezt egy multiméterrel is ki lehet mérni, alap vizsgálatnak teljesen megfelelő.
A villogó kulcs pedig immo hiba, nem ismeri fel a kulcsot valamiért.
Másik kulcs?
Kedves Gino,


teljesen igazad van, elnézést kérek a pontatlan fogalmazásért!
Dombon lefelé, sebességváltó 2-ben, majd kuplung felenged.
Ezt szerettem volna ezzel az egy szóval letudni.

Ettől függetlenül Neked is köszönök bármi ötletet - kivéve egy berúgókar extra felszerelését... ;)

üdv, Adam

u.i.: most sajnos nem vagyok még a gép közelében, de amint kipróbáltam a másik kulcsot, természetesen jelentkezem!
"Érdekes, berúgva a motort, simán elindult."

Én nem láttam még berúgókart GSR-en.....
Szinte bejáratós....
1800km-t sikerült vele menni 5év alatt, de a főbiztit már piszkálta ? Mi a francnak ?! Én azt se tudom hol van, indítom, megy.... K7-es, 36e km....
4000Km alatt így elkoszolódott? Sajna lehet bennem van a hiba de én ezeknek a kevés kilométereknek nem hiszek.
Másik kulccsal próbáltad?
Immobiliser? Haverom Z-jèn volt, hogy meghülyült. Igaz neki elég volt megütögetni a kulcsot és meggyögyult. Autónál hallottam olyat, hogy elfelejtett mindent és újra kellett tanítani a kulcsot.
Kedves Fórumozók!

még mindig a "nehéz" indítással küzdök, azonban tegnap este "áttörés" állt be a hibafeltárásban :)
Arra lettünkfigyelmes , amikor a motor nem akar indulni, villog a kulcs led. Ez világos is, hogy ekkor nem indul be.
Érdekes, berúgva a motort, simán elindult.
Pár perces járatás után leállítottam, majd utána simán indult a gép.
Rövid idő után megint leállítottam, majd ismét megpróbáltam az önindítóval elindítani. Ekkor megint nem indult, villogot a kulcsocska...
Korábban ugyan nem vettem észre, de elképzelhető, hogy ez a jelenség okozta, hogy a motorozás után pár nap múlva (~1hét) szintén nem indult a gép.
Találkoztatok már ilyennel?
Mi lehet a hiba hátterében?
Az akksi (gyertyák is) új, kissé értetlenül állok a helyzet előtt, ami nagyon bosszantó!
2008.10 havi a motor; nagyon sokat állt, én idén júniusban vettem 1800km-el(!). Most ~4000 km van benne. Nem hiszem hogy releváns, de az előző tulaj a főbiztit lecserélte 20A-ra.

Mielőtt a fentieket megállapítottuk, előtte az üzemanyagellátásra is gondoltuk - mentsvárként. Ketten szétborítottuk a tankot. Érdekességként feltöltök pár képet

Előre is köszönöm Nektek az ötleteket!

üdv, Adam
Üdv!
Köszönöm, még nagyon barátkozunk. Teljesen mást igényel, máshogy reagál mint a szuzi, még nehéz átprogramozni magam!

Igen Sárvárról hoztam, egy nagyon korrekt motoros kollégától! Kalandos története van, de a műszaki állapota alapján teljesen hihető a kilométer. Remélem majd nálam ez kicsit megváltozik :-D !
vigyázzatok egymásra
Szia!
Ez a Sárvári gép?
Valóban csak 3400 van benne?
Nagyon szép masina,gratulálok hozzá!
Úgy tűnik, a modik nem akarják javítani a bakimat...
Mindegy a lényeg, h remélhetőleg most a jó kép megy fel :-D

Sajnos azt kell mondjam végleg megcsaltam a GSR-t! szép, tartalmas házasság volt, de győzött a mindent elemésztő szenvedély...
Urbex sármelléken
töltsétek ki az adatokat és töltsetek fel képeket a kedvemért
és még mielőtt bárkinek elszaladna a fantáziája a képek szó hallatára, nem magas labdát akarok adni (ezért ne töltsetek fel magason lévő labdáról sem képeket ), csupán látni szeretném, hogy ki kicsoda ha lehet
nahát ! van egy márkatárs a szomszéd faluban
Egy kis injektor tisztítóval még próbáld meg. Ezen kívül más tippem nincs, én is végig próbáltam mindent, a TPS -t is állítgattam, de csak a benzin csere vált be.
Tüv-el vettem. Jó az ha van :)
Köszönöm!
A benzines mizériát korábban én is átéltem az Agip-nak hála. Azóta szintén OMV-t használok, de így is gond az indítás pár nap múlva.
Sziasztok!

Hűtőfolyadékot akarok cserélni és szeretném légteleníteni utána. Merre van a légtelenítő csavar? Előre is köszönöm a segítséget.

Gábor
Szia!
Nekem a mol os benzin miatt volt ez. Azt kiöntöttem belőle, benzinpuma kitakarítva, injektorok kitakarítva, összerakva, omv-s benzinnel pöcc röff és egész nyáron hiba nélkül üzemelt és megy most is.
Szia,


mi lett végül a megoldás? Nekem sem akar elindulni, igaz csak pár nap állás után. Egyébként semmi gond nincs ill. nem lenne vele.
Fogalmam sincs mi lehet a gond (gyergyák, akksi új). :(

üdv, Adam
Ja, hasonló az ára most is, kedvezménnyel. Annyi, hogy +8 a TÜV engedély.