Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi? Á dehogy....
Jó Estét !

Állandóan motoroztok ...
Most beindítottam, hidegen nem annyira hallani, de így is van pici lánchang, jövőhéten elgurulok egy szakihoz úgyis kellene szinkront állítani már
nekem sztem kéne már de egyelőre nincs "kedvem" hozzá
Valaki cserélt már vezérműláncot vagy feszítőt? Mennyi kilométernél érdemes megnézetni? Mintha hallanék egy kis lánc hangot, de lehet hogy csak paranoia
Azt azért hozzá kell tenni, hogy a 6-700ezres GSR-ből hibátlant, sérülésmentest találni lehetetlen. Tavasszal sokat megnéztem. A kintiekről meg fölösleges beszélni. Ami kinti és jó, az ugyanúgy nem olcsó, mint itthoni szép állapotú. A kereskedések meg az lomokat hordják be.
Bár nem vagyok szakértő, de azért pár ilyet láttam már. A Ladának nincs kitérési kötelezettsége, bepánikolhat, stb. Ráadásul egy ABS nélküli kocsi satuzott vizes úton, lejtőn lefelé. Egyértelműen a te hibád volt sajnos.

A másik: nem tudom, honnan veszitek az árakat, de 6-700-tól vannak a GSR-ek, a kinti árakról nem is beszélve. Ha komoly az eladási szándék, az ár hibádzik.
...kicsit olyan, mintha a lada nem is akart volna elfordulni balra, hanem direkt megcélozta...
Szia Psty!
Galfer sinter (Spanyol) fékbetét. A gyárinál jobb v. megegyező fékhatású. Felhasználás: utca, sport, szerpentin. Nem verseny fékbetét, nem kell melegíteni, hogy fogjon, nem marja a tárcsát!
Gyári bontatlan csomagolás, motorban nem volt! Ha érdekel, e-mail az adatlapon.
Üdv: Joisys.
Mondjuk azért lehet megérne egy szakértőit, mivel a videó szerint a ladás nem tett meg semmit a baleset elkerülése érdekében. Egy kicsit balra húzza és máris kikerül, mivel te álltál és ezt már messziről láthatta.
Megértem az érveidet. Tényleg látszik a "nemhasználat"

A kiérkező rendőrök nem döntéshozók. Teljesen mindegy, hogy mit mondanak.
Egyébként a biztosító helyesen járt el, mert valóban te voltál a hibás.
Sajnos.
Neked volt egy "Elsőbbségadás kötelező" táblád.
Amúgy 2007-es
Sajnos tényleg így van, ahogy mondom, de a biztosító engem hozott meg hibásnak, valamint a rendőrség is, annak ellenére, hogy a helyszínre kiérkező rendőrök 5-en egyértelműen a másik felet tartotta felelősnek.... Itt is van a video: https://www.dropbox.com/s/ok17...

Amúgy nem járok vele soha, sok balesetet láttam mostanában, és rájöttem, hogy vannak fontosabb dolgok az életben. Nincs baja, nyilván egy kötelező ráfér, de amúgy nem volt vele baj, csak én változtam meg, meg a körülmények.. Ezeket a képeket most csináltam, látszik rajta, hogy nincs használva szegény jó ideje.
Ha "egy köcsög lada lenullázta", akkor majd a köcsög lada biztosítója kifizeti a kocsid javítását.
Szóval miért adod el a motort? Mikori évjárat? Képek?
Ja, a számom 0630624 52 51
Hello!

Van egy eladó GSR 600-am megkímélt, hibátlan állapotban, csak kell a pénz a kocsim javítására, mert egy köcsög lada lenullázta. 1 millióért szeretném eladni. Esetleg érdekel valakit? kb. 20.000 km van benne, 2. tulaj vagyok, ebben a szezonban kb 200-300 km, előzőben kb. 2000-et mehettem vele.
06304395242
Adsz elérhetőséget légyszíves.Vagy csörgess meg,visszahívlak.
a 250 jobb lenne.
Már tele van a tököm.. 450.. Kell?
A renoválása KB 2-3 kiló.Eladod 800-ért és nyertél egy százast.
Az a szitu, hogy megállapították, hogy majdnem 900-at ért a motor a baleset idején.. Gtk-t állapítottak meg, a lábtrtó miatt. Nekem fizettek majdnem 400at. 500 a roncs. Én mondtam hogy nem tartok rá igényt, erre mondták hogy nem ők veszik át hanem börze, majd aki nyeri.. Itt tartok most.. Ja és 260 jött ki a börzén.. Akkor most mit csináljak?
Ahogy korábban írtam már, a biztosító által megállapított roncsértéken át kell vennie annak, akivel a biztosító szerződve van.
Ha nem tartasz igényt, akkor a megállapított roncsértékkel többet kell fizetnie. Enni.
Az a helyzet, hogy ez már megtörtént, és a börzén nevetséges összeg jött ki..
ELADÓ! Rengeteg Alkatrész GSR 600-hoz..