Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szombaton találkoztam a városban exgsres Tomassaval. emlékeztek még rá el is gondolkodtam rajta, hogy telnek az évek
Király nagyon! Mennyit mentetek? Szállás hol volt? Milyen az utak minősége, GSR-rel járható? Bocs a sok kérdésért, 5 évvel ezelőtt voltam kint egy GS500-zal, akkor katasztrófa volt az utak minősége.
Egész jóóó !
Összedobtam videót a túránkról, belinkelem, hátha valakit érdekel Holnap jön a Transzfogarasi https://www.youtube.com/watch?...
Jóóó Napot Kívánok Mindenkinek !

Szombaton felkerült a MICHELIN PR 3 az első kerékre.

Ez a 3. elöl , 38 ezer körül van a GSR-be 60ezerig bírja talán A gyárival mentem 19400 Km-t , a 2.CONTINENTAL SPORT Attact-tal a többit , még nem volt kopás határon de Ausztriába augusztusba már nem indultam volna el vele. PR3 kettő szolnoki 1100XX-en van és nagyon bevált számukra is.
Az oda vezető út nem volt gyönyörű viszont megérte!
Szia Hojtjej,

regnek@indamail.hu

Köszönöm szépen!

üdv, Adam
gyönyörűűű csak irigykedünk itthon
elküldtem volna de az adatlapodon nincs emilcím
Olyan érzésem van mintha 1irányú úton mentetek volna ...
Követési távolságot tartasz az tuti !
Nagyon szép, érdemes egyszer elmenni oda... Egy kis ízelítő:
De szép helyen jártál
Így igaz, nem összehasonlítható a kettő BMW-vel nem versenyzünk
A "betölt az injektor", az igazából annyi, hogy elindul a benzinszivattyú pár másodpercre.
Akkor nem indul az AC, ha a gyors leállító OFF állásban van.

Most indul vagy nem indul?
Ha biztosan jó a gyors leállító érintkezése, akkor érdemes lenne átnézni minden csatlakozót, relét és csatlakozást. Első körben.
Szia Tones,
elkérhetném ezt a magar nyelvű leírást!
Köszönöm a segítségedet előre is!

üdv, Adam
deszéééép.....
En siman el vagyok......bar csalok picit.......nem teljesen 600.
A 600-as sajnos sok helyen kevés már, ahol hegyi szakasz van, főleg csomaggal, utassal. Hiába ugyanannyi lóban a BMW, de a motor nyomatéka ég és föld a GSR-hez. Nem beszélve arról, hogy ahol te szenvedsz az útminőség miatt, ott a BMW vasalja az utat. Sajnos kevés helyen van olyan út, ahol a naked futóműve kihasználható lenne.
Volt két kéthengeses moci velünk, nagy volt a kontraszt :) na de nem is versenyezni kell itt :) az utak amúgy kritikán aluliak, mentem föld úton nem keveset :) endúrós utak
Sajnos nem, 1 től már nincs lejjebb Haver is így járt a négyhengesessel, de sebaj, gyönyürű helyeken jártunk.
Vagy csak rossz fokozatot használsz, nekem a Stelvio-n elég volt felelé is, lefelé is, olyan nincs, hogy valami kevés, rúgjad vissza Baromi szép hely!
Transzalpina, Transzfogaras kipipálva. Holnap reggel irány haza. Sajnos ide kicsit kevés a kutyuli. Felfele a nyomaték volt kevés, lefele a motorfék hiányzott. A hátsó fék meg elmelegedett többször is. Ezektől eltekintve szuperül ment :) A hegyen hemzsegtek a motorok de a 4 hengeres ritka itt, sportmotort nem is láttam. Naked sem volt, meg is néztek rendesen
az is nagyon jóó !