Király nagyon! Mennyit mentetek? Szállás hol volt? Milyen az utak minősége, GSR-rel járható? Bocs a sok kérdésért, 5 évvel ezelőtt voltam kint egy GS500-zal, akkor katasztrófa volt az utak minősége.
Szombaton felkerült a MICHELIN PR 3 az első kerékre.
Ez a 3. elöl , 38 ezer körül van a GSR-be 60ezerig bírja talán A gyárival mentem 19400 Km-t , a 2.CONTINENTAL SPORT Attact-tal a többit , még nem volt kopás határon de Ausztriába augusztusba már nem indultam volna el vele. PR3 kettő szolnoki 1100XX-en van és nagyon bevált számukra is.
A "betölt az injektor", az igazából annyi, hogy elindul a benzinszivattyú pár másodpercre.
Akkor nem indul az AC, ha a gyors leállító OFF állásban van.
Most indul vagy nem indul?
Ha biztosan jó a gyors leállító érintkezése, akkor érdemes lenne átnézni minden csatlakozót, relét és csatlakozást. Első körben.
A 600-as sajnos sok helyen kevés már, ahol hegyi szakasz van, főleg csomaggal, utassal. Hiába ugyanannyi lóban a BMW, de a motor nyomatéka ég és föld a GSR-hez. Nem beszélve arról, hogy ahol te szenvedsz az útminőség miatt, ott a BMW vasalja az utat. Sajnos kevés helyen van olyan út, ahol a naked futóműve kihasználható lenne.
Volt két kéthengeses moci velünk, nagy volt a kontraszt :) na de nem is versenyezni kell itt :) az utak amúgy kritikán aluliak, mentem föld úton nem keveset :) endúrós utak
Transzalpina, Transzfogaras kipipálva. Holnap reggel irány haza. Sajnos ide kicsit kevés a kutyuli. Felfele a nyomaték volt kevés, lefele a motorfék hiányzott. A hátsó fék meg elmelegedett többször is. Ezektől eltekintve szuperül ment :) A hegyen hemzsegtek a motorok de a 4 hengeres ritka itt, sportmotort nem is láttam. Naked sem volt, meg is néztek rendesen
Szombaton felkerült a MICHELIN PR 3 az első kerékre.
Ez a 3. elöl , 38 ezer körül van a GSR-be 60ezerig bírja talán A gyárival mentem 19400 Km-t , a 2.CONTINENTAL SPORT Attact-tal a többit , még nem volt kopás határon de Ausztriába augusztusba már nem indultam volna el vele. PR3 kettő szolnoki 1100XX-en van és nagyon bevált számukra is.
regnek@indamail.hu
Köszönöm szépen!
üdv, Adam
Akkor nem indul az AC, ha a gyors leállító OFF állásban van.
Most indul vagy nem indul?
Ha biztosan jó a gyors leállító érintkezése, akkor érdemes lenne átnézni minden csatlakozót, relét és csatlakozást. Első körben.
elkérhetném ezt a magar nyelvű leírást!
Köszönöm a segítségedet előre is!
üdv, Adam