Hát, néha alacsony. Még nem jöttem rá, hogy minek a függvénye, de általában inkább 1400-1500 körül forog, meg van olyan is, hogy leesik 1100-1200 környékére.
Szia,
Igen feltünt. Csak a motorodért nem kapsz többet,mert extra kiegészitőkkel adod,ezt anno én is megtapasztaltam.
A túradoboz szet,sportdob,bukócső, stb. a üzletben egy vagyon,külön eladva + százezrek.
Amúgy,csak ajándék a vevőnek.
Kigészitövel,vagy anélkül 9 kiló alatt marad a gép.
Alapjárat nem alacsony? 1.300 rpm +/-100 (üzem melegen)
Visszaváltást ne alapjáratra engedve csináld, gázfröccsel vagy ne csukd el teljesen a gázt. (ez utóbbi megoldás arra is, amikor simán haladáskor "rángat" gázelvétel és ráadáskor.
Sziaztok!
Valaki találkozott már olyan problémával, hogy menet közben leáll a motor? Mióta megvettem ma másodjára fordult elő velem. Konkrétan autópálya kijárat, nagy tempóról lassítva, 2-3-at visszaváltottam, állandó nagy fordulatról, viszonylag sokáig volt ugye a kuplung behúzva. Egyébként lassú tempónál még nem volt ilyen probléma. Mi lehet a baj? Van rá valami megoldás?
ha tehetném h legyen 675-öm és tehetném h mellette megmaradjon az első motorom, amihez sok emlék köt, akkor megtenném a kutyulit eladni meg amúgy sem érné meg: már eszmei értéke van számomra
Igen feltünt. Csak a motorodért nem kapsz többet,mert extra kiegészitőkkel adod,ezt anno én is megtapasztaltam.
A túradoboz szet,sportdob,bukócső, stb. a üzletben egy vagyon,külön eladva + százezrek.
Amúgy,csak ajándék a vevőnek.
Kigészitövel,vagy anélkül 9 kiló alatt marad a gép.
ha úgy vesszük, kicsit drágán de viszonylag nagy kiegészítővel eladó egy GIVI bukócső :D
900e a bukócső és jár mellé ajándékba egy komplett GSR is!
de nem tudom az feltűnt-e, hogy motort hirdetek, nem alkatrészeket ;)
hy
A bukócső a gépedről érdekelne.
Attila
Visszaváltást ne alapjáratra engedve csináld, gázfröccsel vagy ne csukd el teljesen a gázt. (ez utóbbi megoldás arra is, amikor simán haladáskor "rángat" gázelvétel és ráadáskor.
Valaki találkozott már olyan problémával, hogy menet közben leáll a motor? Mióta megvettem ma másodjára fordult elő velem. Konkrétan autópálya kijárat, nagy tempóról lassítva, 2-3-at visszaváltottam, állandó nagy fordulatról, viszonylag sokáig volt ugye a kuplung behúzva. Egyébként lassú tempónál még nem volt ilyen probléma. Mi lehet a baj? Van rá valami megoldás?
tudom, nem "itt a helye" de azért közhírré tétetem:
kontinensváltás miatt (külföldi kiküldetés) eladóvá válik motorom igen hirtelen! ...
ha valakit esetleg érdekel, vagy tudjátok, hogy valakit érdekelhet, megköszönném ha ~ továbbítanátok a következő infókkal:
GSR 600, 2008/10 havi üzembehelyezéssel 20.000,- km
bukócső, kappa plexi ... bank, hitel és sérülésmentes
900alatti árral hirdetem ...
köszi és bocsi (remélem hamarosan visszapattanhatok a nyeregbe ;) )
széles utat, gumifákat, olcsó benzint mindenkinek!
én
múgymeg minekaz?
Nem jó motor.
M1EK !