Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

őőőő akarom mondani lábtartó
jobb oldali utaskapaszkodó gyorskötözővel van megfogva?
nanana mitnyertem?
ott a pont

akkor úgy fogalmazok, hogy milyen különbséget vesztek észre a gyári motorhoz képest?
úgy tudtam különbség TÖBB dolog közt lehet
kép lemaradt
Na ki veszi észre először a különbséget ?
a nagyobb lakás előrébb való
a későbbi "visszaváltás" pedig remélem bejön majd
Jogos a kétpont!
Viszont mint a mellékelt ábra is mutatja, még megtartani se megy egykönnyen.
Mindegy a döntést mindenképp meg kell hozni, és én most a nagyobb lakásra szavazok.
Aztán meg rohanok a totólottózóba megtenni az öt számot, hogy később visszavásárolhassam, mert eléggé a szívemhez nőtt :-DDD
sztem ezek nem igazi okok "átbarkácsolhatók" ... nem akarok a pénztárcádban turkálni, de az igazi ok többünknél ez a szűk keresztmetszet, hogy nem mellé hanem helyette veszünk másikat vagy még azt sem
najó én is csak 2 egyszerű ok miatt lennék hűtlen:
fék, alacsony lábtartó
a gixerhang, meg az összes többi hibátlan
675-ös sorhárom
de a kutyulitól akkor sem válnék meg
Üdv!

Erősen úgy néz ki, hogy tőke átcsoportosítás okán meg kell válnom szeretett gépemtől.
Röviden:
2007.07. havi kb 25000 km van benne
előélete innen is visszakövethető, de egyébként személyes körbejárás alkalmával mindent elmesélek (mivel kezdő motorosként használtam van mit mesélni :-D)
Ha nem kellene a pénz, csak egy 675 ös sorháromért vagy egy R6R ért adnám el
Ha esetleg valakit érdekel, itt vagy ímélen megtalál.
Én még a GSXRnél cseréltem vezérműláncot és feszítőt is 40 ezer km körül. Nekem akkor úgy tünt fel, hogy cserés, hogy 3-4ezres fordulat között csörgött. Alatta, felette nem lehetett semmit hallani. 18volt a lánc 35 körül a feszítő, de ha ezeket cserélik együtt, akkor már vezetőt is illik ami kb. egy 10-es. Ezeknek a gépeknek amúgy tényleg van egy jellegzetes GSXR hangjuk. Első GSRes köröm alkalmával is az tűnt fel, hogy jééé ez is gixxer :) Az enyémben most 25000 km körül van, semmi hangja nincs.
Eddig nekem nem tűnt fel ez a hang, hétfőn kapott egy kicsit a Mátrában a moci , amikor hazaértem akkor tűnt fel egy pici nem odaillő lánchang (ha az). De azért még meghallgattatom egy szakival, lehet hogy csak én képzelődöm...
Szelepeket is kell állítani (lapkázni) elvileg 24E Km-enként, nekem ez megvolt tavaly tavasszal, valóban nem olcsó, 35.000 volt ha jól emlékszem. A vezérmű lánc csere nem hinném hogy annyi, hiszen maga lánc 18-20.000 Ft, nem tudom feszítőt kell e cserélni és hogy mennyibe kerül, de szerintem komplett, szereléssel együtt sem lehet 100.000 től több, szelep állítással együtt, vagy még annyi sem. Kérdezd meg más szervizben is.
nekem meg azt mondták, hogy láncot kell cserélni és egyébként is a szelepekkel is kéne valamit csinálni már nem emlékszem csak arra hogy mondtak egy 6 számjegyű összeget ami nem 1-essel kezdődött ebbe a hülye motorozásba bármennyi pénzt bele lehetne tolni
Sziasztok!
Nekem most 38000km van benne és elég szépen csörög.Elvittem egy szerelőhöz aki azt mondta,hogy szerinte felesleges belenyúlni mert az összes GS(X)R így csörög!Hát nem tudom!Nem igazán tetszik a hangja,még a vázra is átjön a rezgés.
Valakinek vélemény vagy tanács?
Huu, de rég néztem, 32-33 körül.
Hány km van a gépedben?
Lehagyott
Badlac -al nem találkoztál mostanában ?
,...még állva is Te vagy az első !
hogyne tudnám de nem szakad. amúgy nem mindig "viszi"
Tudod, ugye, hogy ha elszakad viszi a blokkot is?