Sziasztok,
Leírom hátha tud valaki segíteni...
Kész van a GSR-em teljesen. Egy probléma van csak vele ami miatt még most a szerelőnél van. Ugye két pillangószelepsor van amelyek közül az egyiket kézzel a másikat pedig elektromosan a motorvezérlő elektronika állítja. A kézi valami oknál fogva 22%-ra zár csak be ami azért baj mert normál esetbe csak 0-2% között kellene lennie. Mivel ez ugye nem zár rendesen az elektromos meg azt hiszi, hogy húzom a gázt ő is kinyit és felpörög a blokk. A maps szenzort ha lehúzzuk akkor meg visszaesik szépen a fordulat és minden ok. De a szezor biztosan nem rossz mert ráraktuk a PC-t és jónak jelzi. Ha visszadugjuk a szenzort újra felpörög. Valakinek van valami ötlete mitől nem zár az alsó pillangó szelepsor és a maps szenzor miért csinálja ezt?
Válaszokat előre is köszönöm.
Köszönöm a gyors segítséget! Nem szeretnék vele foglalkozni, azért kérdeztem. Letört az egész lábtartó rész, azért lett Gtk. Amúgy meg nem sok sérülés van rajta.
Annyiért átveszi egy bontós, akivel kapcsolatban áll a biztosító.
Nem tudom mennyire sérült a motorod, de általában ezek a roncsértékek nem magasak.
Ha ügyes vagy többet ki tudsz árulni belőle, ha tudod hol tárolni és van kedved ilyesmivel foglalkozni.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem..
Volt nekem egy balesetem még tavaj.. én voltam a vétlen..(nem ez a lényeg)..
Abiztosító fizet, mert gtk-lett..
A motorra adott egy rocs értéket. Na már most akkor elvileg ennyiért el kéne nekik vinni nem? Vagy most ilyenkor mi van?
Már az utcán a 2015-ös GSR1000!
Leírom hátha tud valaki segíteni...
Kész van a GSR-em teljesen. Egy probléma van csak vele ami miatt még most a szerelőnél van. Ugye két pillangószelepsor van amelyek közül az egyiket kézzel a másikat pedig elektromosan a motorvezérlő elektronika állítja. A kézi valami oknál fogva 22%-ra zár csak be ami azért baj mert normál esetbe csak 0-2% között kellene lennie. Mivel ez ugye nem zár rendesen az elektromos meg azt hiszi, hogy húzom a gázt ő is kinyit és felpörög a blokk. A maps szenzort ha lehúzzuk akkor meg visszaesik szépen a fordulat és minden ok. De a szezor biztosan nem rossz mert ráraktuk a PC-t és jónak jelzi. Ha visszadugjuk a szenzort újra felpörög. Valakinek van valami ötlete mitől nem zár az alsó pillangó szelepsor és a maps szenzor miért csinálja ezt?
Válaszokat előre is köszönöm.
Egyben adod le a vasat vagy kiméred?
Mert ha kiméred akkor érdekelne ez-az.
Annyiért átveszi egy bontós, akivel kapcsolatban áll a biztosító.
Nem tudom mennyire sérült a motorod, de általában ezek a roncsértékek nem magasak.
Ha ügyes vagy többet ki tudsz árulni belőle, ha tudod hol tárolni és van kedved ilyesmivel foglalkozni.
Volt nekem egy balesetem még tavaj.. én voltam a vétlen..(nem ez a lényeg)..
Abiztosító fizet, mert gtk-lett..
A motorra adott egy rocs értéket. Na már most akkor elvileg ennyiért el kéne nekik vinni nem? Vagy most ilyenkor mi van?
Az alábbi linken szereplő kormányok közül melyik lenne jó a gsr-emre?
kormányok
Segítségetek előre is köszönöm.
Szép estét.