Sziasztok.
A gsr-re ráraktunk egy BODIS nyitott rendszert,katalizátor nélkül és a most a kipufogó lángot lő vagy szikrázik ha nagy fordulatról vissza engedem a gázt.Ez mennyire egészséges jelenség?Mennyire árthat a motornak ?
Köszi
Csak hogy belekérdezzek a gumiháborúba :) Nekem Bridgestone bt023 van fent, erről valakinek van tapasztalata, véleménye? Tudom, vannak sokkal jobbak, de ezzel vettem a paripát, és egyelőre nem tervezek cserét, lehet benne kb 1200-1500 km. Hétvégén felkeveredtünk Kékestetőre, nekem ezzel a másfél ezer km-es rutinommal pont jó volt
béla68 rángatásához is hozzászólva: valóban, finom gázadásnál nem ránt akkorát a gép. Viszont, nekem a motorfék néha elég brutál ha fordulatról visszaveszek mindent, de ha utána picike gázt adok, és megint elengedem, sokkal kevésbé erőteljes. Ez azért valamennyire normális?
Nahallod nem egész két hete reggel elindultunk Sillianból és lefagyott minden ujjam a 6 fokban......................Persze utána már melegedtett az idő.
Nem kell aggódni, idővel szokható a dolog, javítani állítólag nem lehet rajta mert ez fajtabetegség!
Én is ugyan ezt éreztem a legelején, viszont pár ezer km után már észre sem vettem.
Jó tanács, hogy kicsit jobban kell forgatni, akkor nem annyira drasztikus a jelenség, mint alacsonyabb fordulaton, meg egyébként is a GSR úgy jó ha üvölt :-D!
Suzuki szervizben hallottam olyan sztorit, h valaki visszavitte a 0 km es gsrt h állítsanak rajta neki valamit, mert ezzel nem tud közlekedni. Körforgalomban nem tud elfordulni mert annyira rángat... :-D
Egyébként némi vezetéstechnikai rutin is kell a megoldáshoz az tény.
1etértek!
én a motorral vettem 2008 as gyártású bt014 et 2011 év végén, mentem vele 2 szezon alatt kb 3000 kmt 70% Bp 30% bükkben mátrában és a közepe kikopott rendesen + nagyon hisztis volt, amíg be nem melegedett. kb 50-60 km bemelegedés után normálisan tette a dolgát, viszont addig bizonytalan kiszámíthatatlan volt, mintha két különböző motoron ültem volna.
idén tavasszal S20 at tettem fel utána, más életérzés hamar melegszik nincsenek hullámok a teljesítményben, ja és vizesen is nagyon magabiztos (a 014 el halálfélelmem volt esőben)!
Sztem nagyon jó gumi, persze az én szintemhez mérten!
Eddig kb 1600-1700 km t mentem vele, jobbára budapest - mátra - bükk - budapest útvonalon és még nem látom h kopna a közepe.
A gsr-re ráraktunk egy BODIS nyitott rendszert,katalizátor nélkül és a most a kipufogó lángot lő vagy szikrázik ha nagy fordulatról vissza engedem a gázt.Ez mennyire egészséges jelenség?Mennyire árthat a motornak ?
Köszi
Csak hogy belekérdezzek a gumiháborúba :) Nekem Bridgestone bt023 van fent, erről valakinek van tapasztalata, véleménye? Tudom, vannak sokkal jobbak, de ezzel vettem a paripát, és egyelőre nem tervezek cserét, lehet benne kb 1200-1500 km. Hétvégén felkeveredtünk Kékestetőre, nekem ezzel a másfél ezer km-es rutinommal pont jó volt
béla68 rángatásához is hozzászólva: valóban, finom gázadásnál nem ránt akkorát a gép. Viszont, nekem a motorfék néha elég brutál ha fordulatról visszaveszek mindent, de ha utána picike gázt adok, és megint elengedem, sokkal kevésbé erőteljes. Ez azért valamennyire normális?
Jó reggelt !
elégedett vagyok a paripával.
Szép helyen voltál!
Egyébként MINDEN gumit be kell melegíteni. Ennyi a lényeg......tömören. Meg számolni kell a lassú haladási utáni kihűléssel is.
Nem kell aggódni, idővel szokható a dolog, javítani állítólag nem lehet rajta mert ez fajtabetegség!
Én is ugyan ezt éreztem a legelején, viszont pár ezer km után már észre sem vettem.
Jó tanács, hogy kicsit jobban kell forgatni, akkor nem annyira drasztikus a jelenség, mint alacsonyabb fordulaton, meg egyébként is a GSR úgy jó ha üvölt :-D!
Suzuki szervizben hallottam olyan sztorit, h valaki visszavitte a 0 km es gsrt h állítsanak rajta neki valamit, mert ezzel nem tud közlekedni. Körforgalomban nem tud elfordulni mert annyira rángat... :-D
Egyébként némi vezetéstechnikai rutin is kell a megoldáshoz az tény.
én a motorral vettem 2008 as gyártású bt014 et 2011 év végén, mentem vele 2 szezon alatt kb 3000 kmt 70% Bp 30% bükkben mátrában és a közepe kikopott rendesen + nagyon hisztis volt, amíg be nem melegedett. kb 50-60 km bemelegedés után normálisan tette a dolgát, viszont addig bizonytalan kiszámíthatatlan volt, mintha két különböző motoron ültem volna.
idén tavasszal S20 at tettem fel utána, más életérzés hamar melegszik nincsenek hullámok a teljesítményben, ja és vizesen is nagyon magabiztos (a 014 el halálfélelmem volt esőben)!
Sztem nagyon jó gumi, persze az én szintemhez mérten!
Eddig kb 1600-1700 km t mentem vele, jobbára budapest - mátra - bükk - budapest útvonalon és még nem látom h kopna a közepe.