Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kellemes HÉTvégét Mindenkinek !
Hosszú távon mindenképp káros. Az injektort kell hozzálőni a rendszerhez. Vidd el egy profihoz.
Sziasztok.
A gsr-re ráraktunk egy BODIS nyitott rendszert,katalizátor nélkül és a most a kipufogó lángot lő vagy szikrázik ha nagy fordulatról vissza engedem a gázt.Ez mennyire egészséges jelenség?Mennyire árthat a motornak ?
Köszi
Próbálj ki egy nagyköbcentis V2-t. Utána már látni fogod, hogy Gsr motorféke szinte semmi :)
Ne csukd el teljesen a gázt.....
Sziasztok!

Csak hogy belekérdezzek a gumiháborúba :) Nekem Bridgestone bt023 van fent, erről valakinek van tapasztalata, véleménye? Tudom, vannak sokkal jobbak, de ezzel vettem a paripát, és egyelőre nem tervezek cserét, lehet benne kb 1200-1500 km. Hétvégén felkeveredtünk Kékestetőre, nekem ezzel a másfél ezer km-es rutinommal pont jó volt

béla68 rángatásához is hozzászólva: valóban, finom gázadásnál nem ránt akkorát a gép. Viszont, nekem a motorfék néha elég brutál ha fordulatról visszaveszek mindent, de ha utána picike gázt adok, és megint elengedem, sokkal kevésbé erőteljes. Ez azért valamennyire normális?
volt !
Jó reggelt !
ez meg M3 olt
Oldklu, vagy valaki, nem szerveztek egy Mariazellt mostanában? Mehetnékem van
Köszi a tippeket "rángatásügyileg". Amúgy ezt leszámítva teljesen
elégedett vagyok a paripával.
Az vót' a Stelvio-n is júniusban
Szép helyen voltál!
Nem volt vészes csak meglepi.30 fokban.De vót hó is.
azé vigyázz a hűvössel mert én 2 évig küzdöttem ízületi gyulladással a kezemben durva volt
meg is érdemled ha ilyen helyeken jársz
Nahallod nem egész két hete reggel elindultunk Sillianból és lefagyott minden ujjam a 6 fokban......................Persze utána már melegedtett az idő.
Ez tényleg "fajta betegség", finomabban add rá a gázt teljesen elzárt állapotról, egy idő után megszokod, és menni fog
Micsoda tapasztalatok.....
Termoszba forro te oszt nincs problem.
BearDr is jól írja....
Egyébként MINDEN gumit be kell melegíteni. Ennyi a lényeg......tömören. Meg számolni kell a lassú haladási utáni kihűléssel is.
Üdv!

Nem kell aggódni, idővel szokható a dolog, javítani állítólag nem lehet rajta mert ez fajtabetegség!
Én is ugyan ezt éreztem a legelején, viszont pár ezer km után már észre sem vettem.
Jó tanács, hogy kicsit jobban kell forgatni, akkor nem annyira drasztikus a jelenség, mint alacsonyabb fordulaton, meg egyébként is a GSR úgy jó ha üvölt :-D!
Suzuki szervizben hallottam olyan sztorit, h valaki visszavitte a 0 km es gsrt h állítsanak rajta neki valamit, mert ezzel nem tud közlekedni. Körforgalomban nem tud elfordulni mert annyira rángat... :-D
Egyébként némi vezetéstechnikai rutin is kell a megoldáshoz az tény.
1etértek!
én a motorral vettem 2008 as gyártású bt014 et 2011 év végén, mentem vele 2 szezon alatt kb 3000 kmt 70% Bp 30% bükkben mátrában és a közepe kikopott rendesen + nagyon hisztis volt, amíg be nem melegedett. kb 50-60 km bemelegedés után normálisan tette a dolgát, viszont addig bizonytalan kiszámíthatatlan volt, mintha két különböző motoron ültem volna.
idén tavasszal S20 at tettem fel utána, más életérzés hamar melegszik nincsenek hullámok a teljesítményben, ja és vizesen is nagyon magabiztos (a 014 el halálfélelmem volt esőben)!
Sztem nagyon jó gumi, persze az én szintemhez mérten!
Eddig kb 1600-1700 km t mentem vele, jobbára budapest - mátra - bükk - budapest útvonalon és még nem látom h kopna a közepe.
sztem ezzel semmit nem tudsz kezdeni azon kívül, hogy megszokod. tapasztalatom szerint kutyulink alapja (600-as gixxi) is pont eképp működik