Szia, hogy érted azt, hogy normálisan feltenni a váltórudat? Én most cseréltem vátókart, elvileg ugyanúgy ment vissza, mint a régi, és a 4.-et nem mindig jelzi ki. Valóban csak zavaró, de ha van rá megoldás, megosztanád, légyszi
fent maradt minden a helyén,legalábbis ami az első lánckereket illeti,kuplung visszarak váltó visszarak!ha bent van a hátsó kerék,kiváncsi vok hogy szuperál:)remélem mint előtte
Még a jeladó trigger kerék sincs lent, tehát biztosan nem a lánckereket rögzítő anyát kérdezi. Előbb le kel venni a jeladó triggert és utána lehet csak hozzáférni a lánckerék anyához.
Még egy kérdésem lenne felétek,a tengelyt kiműtöttem,a hátsó lánckereket kicseréltem,most jönne az első!burkolat le,kitakarít,de az utolsó csavar megint kifogott rajtam!egyi irányba se mozdul!ezt nem akarom barbár módjára:D
ötlet? :D
ez esetleg fordított menetes?
Hívd fel a Ricsi bontót, hátha van nekik, én is onnan rendeltem az enyémet, amikor megszakítottuk a menetet lánc állításnál. 10e-ért küldtek komplett tengelyt, mindennel együtt. Itt a sportmotoron megtalálod az elérhetőségüket.
Helló mindenki! GSR 600-hoz keresek sport dobot, kipufogót. A leginkább a Bódis tetszik de a többitől sem vagyok elzárkózva. Lehet használt is. Tud valaki eladót? Még annyit, hogy ha a gyári dobot kicserélem akkor kell a motor elektronikán vagy bárhol máshol valamit beállíttatni? Pl adagolás, vagy hasonlók?
Köszönöm
A mai napot rosszul zártuk,pedig csak egy lánccserének indult,és azt sikerrel ki is cseréltük!a probléma a hátsó tengellyel lett,mikor elösször fellazítottuk,már nagyon furcsán,nehezen ment,feltetteük a láncot,beállítottuk,majd huznánk meg a tengely csavarját és megakadt,majd felfelé sem ment,de viszont nem volt meghúzva!
probáltuk lazítani és húzni is de semmi,azt egyszer csak megindult,igen ám azért mert a jobb oldali láncfeszítőből kiharapott egy darabot és elforgott!ekkor kezdödött a dráma!valahogy meg kell húzni mert haza kéne érni vele 40kmt!jött a fogó,ilyen fogó olyan fogó,de semmi,majd jött a reszelő,és a tengely egyenes szélét vissza reszeltük a 32es villáskulcs méretűre,mert persze nagyobb volt !
de ez sem vált be!
tudom jól kokányoltunk,és így sem jártunk sikerrel!így jó lassan haza jöttem vele :)
a tengely és a jobb oldali láncfeszítő cserés az biztos!ha valakinek lenne elfekvőben,és jó magyar forint ellenében megválna tőle az jelezzen!
és még mindig nincs ötlet hogy szedjük ki a tengelyt!
szokott lenni egy biztosító alátét.
De itt nem láttam.
És ha lenne rajta kurvanehéz lenne letekerni.
Le kell venni a km jeladó trigger kerekét és utána ott egy nagy önzáró anya a lánckeréknek.
Lehet bátorság volt nekiállni úgy, hogy vagy biztos benne mit és hogyan.....
Óvatosan, nehogy letörd a trigger jeladót.
ötlet? :D
ez esetleg fordított menetes?
ja és előre köszi a tengelyt Gino!
Köszönöm
A mai napot rosszul zártuk,pedig csak egy lánccserének indult,és azt sikerrel ki is cseréltük!a probléma a hátsó tengellyel lett,mikor elösször fellazítottuk,már nagyon furcsán,nehezen ment,feltetteük a láncot,beállítottuk,majd huznánk meg a tengely csavarját és megakadt,majd felfelé sem ment,de viszont nem volt meghúzva!
probáltuk lazítani és húzni is de semmi,azt egyszer csak megindult,igen ám azért mert a jobb oldali láncfeszítőből kiharapott egy darabot és elforgott!ekkor kezdödött a dráma!valahogy meg kell húzni mert haza kéne érni vele 40kmt!jött a fogó,ilyen fogó olyan fogó,de semmi,majd jött a reszelő,és a tengely egyenes szélét vissza reszeltük a 32es villáskulcs méretűre,mert persze nagyobb volt !
de ez sem vált be!
tudom jól kokányoltunk,és így sem jártunk sikerrel!így jó lassan haza jöttem vele :)
a tengely és a jobb oldali láncfeszítő cserés az biztos!ha valakinek lenne elfekvőben,és jó magyar forint ellenében megválna tőle az jelezzen!
és még mindig nincs ötlet hogy szedjük ki a tengelyt!
De ne szemetelj!
Megvan még a dob? Mennyi az ára?