Sok tapasztalatom nem volt vele, mert hamar megfáradt, de nem voltam hasra esve tőle. Kb mint ahogyan Hojtjej kollegina is írta, a mellkasodról elveszi a szelet, de a fejed már kilóg. Nekem egyáltalán nem hiányzik, 130-140 ig észre se veszem a huzatot, a nyári nagy melegben amúgy is kell a hűtés. :-D
jesszusom a képet elnézve elgondolkodtam hogy érhetett le anno a lábtartóm a Mátrában még a gondolat is para
pályán persze fasza de nekem már sehun sem megy béna vagyok
Nem tudom kinek a javaslatára, rábeszélésére került fel neked cső..... de köszönöm az megerősítést abban, hogy megéri! Én is mindenkinek határozottan ajánlom és ajánlottam a bukócső felszerelését!
van bukócsövem!
Meg is mentette az egész blokkot!
Mint korábban is írtam aki teheti rakja fel!
Ha nekem most nem lett volna, akkor lábon nem megyek haza + a jó ég tudja mi maradt volna a blokkból.
Így annyival megúsztam, h kicsit karcos lett a farokidom az utaslábtartó meg a kormányvégsúly, letört a fékkar vége, meg a a ruhám kicsit viseltes lett :-D
egyébként nagyon ki van találva ez a csöves cucc! meghajlott, de a csavarok nem deformálódtak, szóval nem lesz gond levenni, ellentétben azzal a nyomorult gombával!
És még mákom is volt, mert éppen annyit hajlott be, hogy maradt 1-2 mm is a blokkig.
hááát...
röviden: jobbos menet, célegyenes utáni első jobbos, íven elment a hátulja... simán szépen minden átmenet nélkül, se fékezés se gázadás! mire kettőt pislogtam már a pályán kívül voltam.
kb 15-20 kört mentem előtte, semmi gond, pedig előtte volt olyan is ahol elmértem a féktávot, és akkor bezzeg semmi.
Bridgestone S20 2,3 bar hidegen. Egy srác odajött segíteni, neki is ugyanez történt korábban. állítólag hidegen 1,9 hátra 2,1 előre kellet volna.
Egyébként a fékpedál az első etap után kukás lett csak attól, hogy leért. Mondjuk azt nem vettem észre, h hol és mikor...
Azóta persze rájöttem hogy a gsr nem pályára való.
nagyon alacsonyak a lábtartók!
érik az R6 :-DDD
Ha van valakinek feleslege elfekvőben lévő egészséges fékpedálja, szóljon, mert jó magyar forintért átvenném.
Sajnos az enyémet Kakucs egy kicsit megviselte!
Esetleg ugyan ilyen feltételekkel fékkar, kormányvégsúly és farokidom is érdekelhet.
előre is köszi!
köszi
véleményedre lennék kiváncsi, hogy mennyi szélvédelmet nyújt a plexi a motorodon ?
előre is köszi a választ.
pályán persze fasza de nekem már sehun sem megy béna vagyok
most eléggé elment a bizalom...
amúgy próbáltam kimászni, de azt éreztem, hogy ha tovább megyek leesek a motorról!
Meg is mentette az egész blokkot!
Mint korábban is írtam aki teheti rakja fel!
Ha nekem most nem lett volna, akkor lábon nem megyek haza + a jó ég tudja mi maradt volna a blokkból.
Így annyival megúsztam, h kicsit karcos lett a farokidom az utaslábtartó meg a kormányvégsúly, letört a fékkar vége, meg a a ruhám kicsit viseltes lett :-D
egyébként nagyon ki van találva ez a csöves cucc! meghajlott, de a csavarok nem deformálódtak, szóval nem lesz gond levenni, ellentétben azzal a nyomorult gombával!
És még mákom is volt, mert éppen annyit hajlott be, hogy maradt 1-2 mm is a blokkig.
röviden: jobbos menet, célegyenes utáni első jobbos, íven elment a hátulja... simán szépen minden átmenet nélkül, se fékezés se gázadás! mire kettőt pislogtam már a pályán kívül voltam.
kb 15-20 kört mentem előtte, semmi gond, pedig előtte volt olyan is ahol elmértem a féktávot, és akkor bezzeg semmi.
Bridgestone S20 2,3 bar hidegen. Egy srác odajött segíteni, neki is ugyanez történt korábban. állítólag hidegen 1,9 hátra 2,1 előre kellet volna.
Egyébként a fékpedál az első etap után kukás lett csak attól, hogy leért. Mondjuk azt nem vettem észre, h hol és mikor...
Azóta persze rájöttem hogy a gsr nem pályára való.
nagyon alacsonyak a lábtartók!
érik az R6 :-DDD
Együtt a lábtartó koptatókkal, bal oldalon az oldaltámasz kihajtója is leért!
De én kormányvégsúlyig nem mertem.....
Fékpedált rendelj újat! Ha lett volna bukócsöved (GIVI), akkor a váltókar, fékpedál mindig védve marad.
Ha van valakinek feleslege elfekvőben lévő egészséges fékpedálja, szóljon, mert jó magyar forintért átvenném.
Sajnos az enyémet Kakucs egy kicsit megviselte!
Esetleg ugyan ilyen feltételekkel fékkar, kormányvégsúly és farokidom is érdekelhet.
előre is köszi!