Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Joestet
olyan van a motoron mint amilyen a Tiéden van-volt.
köszi
köszi
Sok tapasztalatom nem volt vele, mert hamar megfáradt, de nem voltam hasra esve tőle. Kb mint ahogyan Hojtjej kollegina is írta, a mellkasodról elveszi a szelet, de a fejed már kilóg. Nekem egyáltalán nem hiányzik, 130-140 ig észre se veszem a huzatot, a nyári nagy melegben amúgy is kell a hűtés. :-D
ha engem kérdeztél a válladról a fejedre tolja nekem bejött csak ronda
szia !

véleményedre lennék kiváncsi, hogy mennyi szélvédelmet nyújt a plexi a motorodon ?
előre is köszi a választ.
jesszusom a képet elnézve elgondolkodtam hogy érhetett le anno a lábtartóm a Mátrában még a gondolat is para
pályán persze fasza de nekem már sehun sem megy béna vagyok
Szia, írj egy mailt, adok egy elérhetőséget.
fú ez király
Kapaszkodj a kormányba
meglássuk lesz e legközelebb!
most eléggé elment a bizalom...
amúgy próbáltam kimászni, de azt éreztem, hogy ha tovább megyek leesek a motorról!
ülj ki jobban, tartsd el a motort, és akkor később fog leérni a lábtartó, de a tempó ugyanaz lesz, tapasztalat
Mondjuk nekem és ért le, csúszott a csövön......... sőt pörgött, forgott és csapódott a motor, de semmi nem tört le egyik esetben sem!
Nem tudom kinek a javaslatára, rábeszélésére került fel neked cső..... de köszönöm az megerősítést abban, hogy megéri! Én is mindenkinek határozottan ajánlom és ajánlottam a bukócső felszerelését!
van bukócsövem!
Meg is mentette az egész blokkot!
Mint korábban is írtam aki teheti rakja fel!
Ha nekem most nem lett volna, akkor lábon nem megyek haza + a jó ég tudja mi maradt volna a blokkból.
Így annyival megúsztam, h kicsit karcos lett a farokidom az utaslábtartó meg a kormányvégsúly, letört a fékkar vége, meg a a ruhám kicsit viseltes lett :-D

egyébként nagyon ki van találva ez a csöves cucc! meghajlott, de a csavarok nem deformálódtak, szóval nem lesz gond levenni, ellentétben azzal a nyomorult gombával!
És még mákom is volt, mert éppen annyit hajlott be, hogy maradt 1-2 mm is a blokkig.
hááát...
röviden: jobbos menet, célegyenes utáni első jobbos, íven elment a hátulja... simán szépen minden átmenet nélkül, se fékezés se gázadás! mire kettőt pislogtam már a pályán kívül voltam.
kb 15-20 kört mentem előtte, semmi gond, pedig előtte volt olyan is ahol elmértem a féktávot, és akkor bezzeg semmi.
Bridgestone S20 2,3 bar hidegen. Egy srác odajött segíteni, neki is ugyanez történt korábban. állítólag hidegen 1,9 hátra 2,1 előre kellet volna.
Egyébként a fékpedál az első etap után kukás lett csak attól, hogy leért. Mondjuk azt nem vettem észre, h hol és mikor...
Azóta persze rájöttem hogy a gsr nem pályára való.
nagyon alacsonyak a lábtartók!
érik az R6 :-DDD
*fékpedál......... nem pékpedál
Nekem elkopott a pékpedál fele..... még a Hringen 3 hónapos korában.
Együtt a lábtartó koptatókkal, bal oldalon az oldaltámasz kihajtója is leért!

De én kormányvégsúlyig nem mertem.....

Fékpedált rendelj újat! Ha lett volna bukócsöved (GIVI), akkor a váltókar, fékpedál mindig védve marad.
fékpedált nem fogsz kapni
Mi történt ?
Üdv!

Ha van valakinek feleslege elfekvőben lévő egészséges fékpedálja, szóljon, mert jó magyar forintért átvenném.
Sajnos az enyémet Kakucs egy kicsit megviselte!
Esetleg ugyan ilyen feltételekkel fékkar, kormányvégsúly és farokidom is érdekelhet.
előre is köszi!
A szolnoki Csapat augusztus elején megy IDE