Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Először is üdv mindenkinek, jelentem, gsr 600 tulajdonos lettem kb. két hete

Másodszor is: tudtok esetleg segíteni találni valami jó alkatrész-beszerző helyet? Ugyanis ma reggel sikerült megfektetnem a gépet...
Sziasztok!

GSR600 K6-hoz keresek hűtőventilátor relét, tudna valaki segíteni?

Előre is köszi!
bármit

link
Tankbőrt lehet venni GSRhez?
így már más
Na, mi megjöttünk tegnap, 3 nap, 1500 km , egy nap folyamatos ázás:)
A Grossglockneren 2400 méteren szakadt a hó, na ott visszafordultam:) De amúgy gyönyörű a hely.
Cimbi úgy hívja a Z6ot, hogy traktor gumi. XD Annyiból jó volt, 1000km alatt nen kopott szinte semmit.
Elég a 40.
Nem akarlak meggyőzni, nem is úgy fogalmaztam.
saját tapasztalataim voltak, azok pedig engem győztek meg
Use of API SF/SG or SH/SJ with JASO MA

?
file:///file:///C:/Users/Donat/Pictures/csal%C3%A1d/M-5100-10W40-4.jpgC
:/Users/Donat/Pictures/csal%C3%A1d/1242.jpg
Motul 10w50 vagy 10 w40 a jó?
nem fogsz meggyőzni, már most szólok
sok marketingkatyvasz terjed a neten, hamis olajoktól kezdve besült főtengelyekig
semmi különbséget nem vettem észre a repsol és a castrol közt
egy kicsit puhább a váltó, na bumm
egyébként most is repsol megy majd bele, itt figyel a polcon
majd újra beszámolok a semmiről

pardon, ezelk bizonyítottak a motorsportban (ergo nyomják oda a lóvét, ahová kell)

Tudod milyen olaj van a flakonban.

A castrol-os flakonban, amit éppen el akarnak adni ebben a csomagolásban.
A Motul és a Repsol is bizonyított a motorsportban (is), hogy valóban megfelelnek még versenykörülmények között is.
Én pályáztam R1-es olajjal is és Repsollal is és Motul 5100-essel is.
Az utóbbi kettővel minden kör olyan volt, mindig finoman működött minden. Igen, ha már kiemelted a váltást az meg főleg....11e+ kuplung nélkül vajpuhán fel....
Az R1-es bejáratni volt jó az új motort.... 6000e km-nél búcsút is intettem neki.
miben jobb?
várom az érveket
1. könnyebb sebességbe rakni
2. ?
3. ?
4. ?
Azért töltöttél ilyet bele, mert nem akartál szembenézni azzal a ténnyel, hogy szinte minden jobb nála.
Repsol, Motul....... semmi más.
öngyógyító

Nem tudom....... mindegy most jó Jó motor ez, regenerálja magát
csak a dob miatt?
Semmi, szerintem és egy szaki miatt a sport kipufogó miatt csinálhatta (bár az van most is rajta), vagy lehet hogy egy eldugult injektor fej miatt csinálhatta, nem tudom pontosan, csak tippelek. 5-6 ezer belement már a sűrű hibajelenség óta, azóta jó.....kopp,kopp
Szerdán én is pont ott álltam! Nagyon űberjó az út! Videó
de mi változott?
Elmúlt hála istennek! Most jól viselkedik Nagy ritkán, talán az idén kétszer (2300Km alatt) egy hangyányira érezhető volt pár másodpercre.