Na, mi megjöttünk tegnap, 3 nap, 1500 km , egy nap folyamatos ázás:)
A Grossglockneren 2400 méteren szakadt a hó, na ott visszafordultam:) De amúgy gyönyörű a hely.
nem fogsz meggyőzni, már most szólok
sok marketingkatyvasz terjed a neten, hamis olajoktól kezdve besült főtengelyekig
semmi különbséget nem vettem észre a repsol és a castrol közt
egy kicsit puhább a váltó, na bumm
egyébként most is repsol megy majd bele, itt figyel a polcon
majd újra beszámolok a semmiről
pardon, ezelk bizonyítottak a motorsportban (ergo nyomják oda a lóvét, ahová kell)
A castrol-os flakonban, amit éppen el akarnak adni ebben a csomagolásban.
A Motul és a Repsol is bizonyított a motorsportban (is), hogy valóban megfelelnek még versenykörülmények között is.
Én pályáztam R1-es olajjal is és Repsollal is és Motul 5100-essel is.
Az utóbbi kettővel minden kör olyan volt, mindig finoman működött minden. Igen, ha már kiemelted a váltást az meg főleg....11e+ kuplung nélkül vajpuhán fel....
Az R1-es bejáratni volt jó az új motort.... 6000e km-nél búcsút is intettem neki.
Semmi, szerintem és egy szaki miatt a sport kipufogó miatt csinálhatta (bár az van most is rajta), vagy lehet hogy egy eldugult injektor fej miatt csinálhatta, nem tudom pontosan, csak tippelek. 5-6 ezer belement már a sűrű hibajelenség óta, azóta jó.....kopp,kopp
Először is üdv mindenkinek, jelentem, gsr 600 tulajdonos lettem kb. két hete
Másodszor is: tudtok esetleg segíteni találni valami jó alkatrész-beszerző helyet? Ugyanis ma reggel sikerült megfektetnem a gépet...