Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, ha homályosan fogalmaztam. Szóval mikor motorfékről gázt adok akkor egy durva rántással indul meg. A láncfeszesség jó, a menesztőgumik is, a motor állapota újszerű. Volt már több különböző motorom, de ilyen erős terhelésváltással még nem találkoztam.
biztos zavarna engem is ha érteném a kérdést
Ezt kicsit bővebben, ha kifejtenéd
Sziasztok ! Üdv Mindenkinek. Mint új hozzászóló szeretnék mindjárt egy kérdéssel kezdeni. Mint tapasztaltabb kollégák tudnátok valami tanácsot adni abban, hogy lehetséges-e valamilyen úton csökkenteni a GSR terhelésváltási reakcióit?
Engem nagyon zavar.
A Z6 nem rossz gumi, csak be kell melegíteni. A BT14 után isteni lesz, de nem véletlenül váltotta le a Z8, tapadósabb, nehezebben csúszik meg.
Z6-ot nevegyéééé
Köszi!
Az majd a jövő zenéje.
A szigeti 4750 Km KB 3 milit vett le belőle.
7 mili az új.
Ha szerencsém van 10-12e-ret fog birni de a sziget durva aszfaltja extrém.
Átlagos magyar használattal 13-15e Km a hátsó nálam de lájtosan hallottam 20e felett is.
Mennyit tudsz elmenni amúgy egy ilyen pr-el nagyjából?
Hát a sors nehezíti még Krisztáék életét, Levi leukémiás.


motorozni kell megtanulni kéremszépen, nem a teknyikában keresni a hibát
Nekem csak ez jött össze tatásan.
Elég korán voltam és így nem akartam zavarni .Biztos sokat nőttek a gyerekek mióta nem láttam őket .
Nem.
De.
Nem.
Nade te istenkirályprofi vagy.
Amint látod én nem óvatosan koptattam el a 14-est.
BT014
Nem a legjobb gumi, de azért használható....ha tudjuk kezelni.
Minden jó...............csak nekem ez a kombináció jött be.
Power 2cr előre PR2 hátra.
KB 60-65e.
De amit jónak látsz.
Én azért lekoptatnám ami rajta van előtte óvatosan.
De venni nem vennék ilyet.
Elöre Pilot Power 3
Hátra Pilot Road 4
Szerinted ezek jók lennének?
Úgy nem lenne jó ha hátra is Power-t raknák?
Üdv Robi
jólvan
Az nem versenzik.............Tóth Imi?
másra nem emlékszem.
ja de, talmácsi