némi takarítást igényelt
ezen kívül, kuplung bovden feszítés, váltórudazat állítás...
és voilá... vajpuhán veszi az egyest (meg a többit) a hulladék castrol olajjal
fokpzat kijelzés is megoldva, normálisan kell felrakni a váltórudat a tengelyre néha előfordul 4-ből 5-be, hogy bevillan a hatodik, de azonnal korrigál
MAP szenzor ok. (service Manual alapján) Vákuum csövek ( ha az a négy "torokra"+ MAPra menő van akkor) azok is oké.
Az SDTV ellenőrzésének mi a módja? Már csináltam róla videót, abból hozzá értő ember le tud szűrni valami következtetést? (mármint a szelep mozgásából) Bocs ha hülyeségeket kérdezek de nem vagyok szakember.
A történések a kezdetektől: kora tavasszal motor elővesz:minden ok.
Az év első hosszabb túráján vettem észre hogy megemelkedett az alapjárat. Valamint a fogyasztásom: 6-6.5-röl 8.5-9-re. (büdös is a ruhám motorozás után, valószínűleg nem égeti el rendesen a benyát) A végsebeséség problémát csak később vettem észre: 225 környékéről 210-re.
Aktuális szervizelés előbbre hozva:olaj, légszűrő, gyertya csere. Eredménytelenül. TPS szenzor beállítása középre. ( felül volt a vonal) Semmi változás.
Szerviz Zalaegerszegen. (én mutattam meg a szervizesnek hol van a szerviz csatlakozó ) Hibakódok törlése, után nem irt vissza semmit sem. Pedig lett pörgetve rendesen. (ahhoz értett a srác )
Ezek után tűnt fel hogy a töltésem alacsonyabb mint a másik motoré, motoroké amivel összehasonlítottam. (Gsx-r; Sv) Valamint a manuálja is 14.5-öt ír. Az alatt hibás. Ezért volt a kérdés.
Ezek ismeretében valami tipp?
Ezt komolyan kérdezed, hogy a töltőfeszültség miatt többet fogyaszthat?
Remélem nem.
Semmi baj a töltéseddel.
Mi az, hogy többlet fogyasztás?
A GSR akár 4-12 liter között tud fogyasztani / 100 km.
Nem gondolom, hogy hibajelenség az általad írt sebesség 6-ban.
Ugyanis nem ismertek a körülmények. Magasságod, súlyod, áttétel, gumi, motorikus állapot....stb.
Az enyém csak 13.9-14.0val tölt. Ez okozhat többlet fogyasztást? Valamint még az a hibajelenség hogy 6.-ban nem megy csak 205-210et, de ezt tudja 5.-ben is.
Az a része szépen működik legalábbis levett légszűrőházzal szépen mozognak a pillangó szelepek is meg a másodlagos pillangószelepek is. kézzel is könnyen mozog mindkettő, de a másodlagost a kis motorja is könnyen mozgatja. ha jár a motor akkor is szépen követi a gázkar mozdítását, szabályoz.
Akkor érdemes lesz kiolvastatni. Köszönöm a választ
Egész hasonlóan jártam nemrég. Nekem is K6-os GSR-em van, igaz az enyém 54.000-nél jár, sose volt vele semmi gond, egyszer csak egyik napról a másikra nem indult. Tekert az önindító, viszont indítózáskor is valamivel furcsább hangja volt, nem volt olyan szép hangja. Hibakód semmi, látszólag minden rendben, mégsem indult. Elvittem egy motorszerelő sráchoz, úgy ajánlották, mert ügyesen dolgozik. Ő mondta, hogy az FI jelre ne nagyon adjak, mert nagyon kevés olyan dolog van, amit kijelez. Hát így is volt, dádugta számítógépre a GSR-t, és csak úgy "fosta" a hibakódokat, minden benne volt, még az is, ha csak simán széthúztál egy stekkert.
Mint kiderült, a másodlagos pillangószelep volt megszorulva, kitakarította a dolgokat, kapott kenést, és már indult is a GSR.
2007 óta vagyok tulajdonosa egy K6-os GSR -nek. Szalonból hoztam ki a gépet, kötelező szervizek stb stb mind márkakereskedésben. 30.000 Km nél jár a gép. Eddig hibátlan volt, azonban pár hete nem indul.
Az akksi új, gyertyák újak (régiekkel is ilyen) légszűrő új. Az önindító teker, de nem indul be. Hibakód nincs ( C00 ) a tps vonalka középen van. Se hidegen se melegen nem indul. Kuplung kapcsoló , vészleállító, sztender kapcsoló jók. FI hibakód nincs. gyújtás ráadásakor hallani ahogy az AC működik. Néha néha pár naponta hosszú indítózásra beindul, akkor szépen jár alapjáraton, ha megyek vele erős, végsebességet eléri 6. ban.
Tolásra hidegen kicsit nehezebben de indul, melegen meg épphogy fordul egy felet a főtengely, már be is ugrik.
Próbálkoztam már injektor tisztító adalékkal, szenzorok kimérésével, de semmi nem vezetett eredményre.
Találkozott valaki már hasonló hibával? Valaki tudna tanácsot adni? Ahány szervizt megkérdezek mindenki mást mond, nem akarnám feleslegesen a fél motort lecserélni.
ezen kívül, kuplung bovden feszítés, váltórudazat állítás...
és voilá... vajpuhán veszi az egyest (meg a többit) a hulladék castrol olajjal
fokpzat kijelzés is megoldva, normálisan kell felrakni a váltórudat a tengelyre néha előfordul 4-ből 5-be, hogy bevillan a hatodik, de azonnal korrigál