Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Pedig hogy kiglancoltam a blokkot.....................oszt félreraktam a polcra időhiány miatt.
Megkaptam, köszi :)
mert a csettegő sr2-ön nincs is
Tavaly szeptembertől 5000?
Én amikor vettem febr 2-án..... márc 1-én vittem is 1000-re és május végén 6000-re..... benne volt az árban, a többi home made. Ez mind 2007-ben
Asszem elég olxccsón javítják...........talán brian a gumitopikból rémlik.

Vagy mittomén..............Gino javaslata a cserére is jó megoldás.

Nekem a pillangószeleppel még nem volt gondom.
Én már 26 nál járok, 5000 beleszaladt tavaly szeptembertől Nem sokat pihen
Semmi baj nem lesz.....
Írtam neked a weboldalon található e-mail címre.
Köszi! Remélem kibír még pár km-et
Ezért is keresik az SDTV sort, mert sok gsxr600-ason azonos van.
Az enyémnek már 6000 km-nél full kék-lila volt a torka.....ez normális ezeknél. Erre születtek!
Van egy hibátlan, mindig komoly olajjal futott, karbantartott és 17e km-et futott blokkom
A pillangószelep vezérlő hibája az ilyen idős gsxr-eknél is határozottan sokszor fordul elő.

És mivel abból származik nem csoda ha előjön gsr-en is.
Tudom én, igazad van, de a használtat nem tudom mennyire verették szét! Ki tudja az enyém mit élt már át, a kipuff torkok kékek, annyira el vannak színeződve. Mind1 , moci kell, majd lesz valahogy. A túrára elindulok vele úgy döntöttem.
Attól te még nem fogsz motorozni.....
Arról nem is beszélve, hogy pl. ráfogják üzemanyag miatti meghibásodásra...kicserélnek egy halom cuccot.....és nincs gari!
Üzemanyag okozta hibákra nincs.
Garis
Az sem biztosíték arra, hogy nem lesz vele probléma.
Az enyém is így működött e hét keddig :) Az a baj hogy ha meglesz a hiba és megjavul akkor már nem fogom szeretni Most szarban hagy, ez a gond Legközelebb csak új mocit veszek
Olvastam, de mivel hétfőn megyek így már nincs rá idő, 2 hét múlva esedékes a szerelés. Holnap meló, hétvégén László napi banzáj :) Csak terhelésen csinálja a berángatást és csak a gáz 1-2 mm es meghúzásakor és max 4500-5000 fordulatig, ha tovább húzom megszűnik a rángás. illetve parton lefele menetben motorfék után minimális gázadásnál dadog, és a kipuff hangon hallani hogy valami nem oké. Ha forgatom 5-6 ezer felé akkor nem érezni.
Vidd az enyémet tesám, az makulátlan, 5.15-kor ébresztem és ébredés után 5 percel már igényli a 170-180-at Nem rugdos nem csühög, nem kattog vagy zörög,l bár a multban nekem is volt vele bajom, de elmult
Veszem a bátorságot és bökök a július 14-re
meglepő, de vasárnap kéne a vélemény a datáról, meg valami felkarcolt 5let a karikára Valami sablont kéne menni, olyat ahol régen sokat jártunk pl Mártásbükkös, v Zircescsesztnekes, de engem bármi érdekel, csak mennyünkmááááá
Ezt #153723 olvastad?

Csak terhelésen csinálja vagy álló helyzetben üresben is?
Hát jól levettek.........
Használtan a komplett SDTV szelepsor, rajta a két TPS-el 30e -ért mennek.
Közelebb, mint a világ vége.
Mármint másodlagos fojtoszelepre tippel. Beméretni a világ végén lehet csak
Nekem is erre tippel a szerelő! Most azt nem tudom menjek e vele 1200km es turára igy. Nem mindig csinálja. Ma mentem 140km et vele és csak 20-30km en volt észrevehető a rángás és a furcs kipuff hang.. 2 személyej jobban előjön, de a turára egyedül megyek. Kapnék egy 99 es gsxf et kölcsön az utra igy nagy a dilemma mivel menjek.
Helló! Nekem is volt ilyen problémám! Nekem viszont volt FI hibakód!
A hiba pedig a másodlagos folytószelepben volt (egyfolytában nyitva volt) Egy forrasztás engedte el a vezérlő motor nyáklapján! Javítás: Pesten mikroforrasztották 35.000 pénzér! Azóta 0 hiba!
üdv!