Jó reggelt!
Hátsó emelőt szeretnék venni, unom már a tologatós lánctisztítást, zsírzást. Nem vagyok járatos benne melyik a megfelelő. Ezt találtam itt, ez jó szerintetek: emelő
24 ezernél cseréltem ki a gyári gyertyákat ........48-nál vissza teszem . . és nem fogok izgulni hogy mi lesz ......................... ............................ ...........
Nekem is volt már ilyen. Váratlan leállás, FI hibakód, aztán megint megy rendesen és ez ismétlődik...... az volt a baj hogy nem volt rendesen meghúzva az akksi saru. Persze neked valószínűleg más lesz, de hátha.
Hátsó emelőt szeretnék venni, unom már a tologatós lánctisztítást, zsírzást. Nem vagyok járatos benne melyik a megfelelő. Ezt találtam itt, ez jó szerintetek: emelő
Ennél már vastag bőrt növesztettem és marad a gyári intervallum.
Azis csak azé mert az 1-es hengernél nagyon sok mindent ki kell szedni hogy kijöjjön a nagyfesz trafó a hengerfejből.
Különben kevesebb után válnék meg tőlük.
/ akkor 19 999Km-nél még tökéletes , 20 000 Km -nél még jó de már 20 001 Km-nél már viszont nagy a baj /
És kaptam egy másik kis könyvecskét amit nem is értem mért de egy rakás szintén okos hinkney-ben fizetett fazon írt olaszul.
Mindkettő ugyanazt mondta.20e nél cseréld.
Én kidobtam 12e-renként.
Bár mit monnyak csak kettő kellett.
Most betertom a 20-eres intervallumot.
De 3 rohadt drága cr9ek kell.
Majd 10 rugó a pakk.
Tuti hogy túl van a csereperióduson.
De nem ez lehet a fő baj.
Első körben ami megszakíthatja a gyujtást az a vészleállító és a sztenderkapcsoló és a hozzá menő vezetékek és csatlakozók.
Keress beégéseket a gyujtáskapcsoló és a két említett kapcsoló vezetékein és csatlakozóin.
Ha nincs látható jele semminek GO szervíz.