Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Induljunk
Mikor indulunk
Jó reggelt!
Hátsó emelőt szeretnék venni, unom már a tologatós lánctisztítást, zsírzást. Nem vagyok járatos benne melyik a megfelelő. Ezt találtam itt, ez jó szerintetek: emelő
Az tuti hogy így a legbiztonságosabb az üzemeltetés.Nem férhet kétség hozzá.
Mint mondtam az SV-nél parás voltam és 18-e helyett 12e-nél dobáltam ki.

Ennél már vastag bőrt növesztettem és marad a gyári intervallum.

Azis csak azé mert az 1-es hengernél nagyon sok mindent ki kell szedni hogy kijöjjön a nagyfesz trafó a hengerfejből.

Különben kevesebb után válnék meg tőlük.
A kenőanyagok még ilyenek !
...ha Ő mondta akkor megmondta !

/ akkor 19 999Km-nél még tökéletes , 20 000 Km -nél még jó de már 20 001 Km-nél már viszont nagy a baj /
Ez a Haynes egy igen okos fazon............könyveket is ír a témában.

És kaptam egy másik kis könyvecskét amit nem is értem mért de egy rakás szintén okos hinkney-ben fizetett fazon írt olaszul.

Mindkettő ugyanazt mondta.20e nél cseréld.
Állandóan seggire versz a lóvénak . Inkább egyél rendesen . . Amit olvasol - ajánlanak rögtön azt csinálod . . ..................
15 nél volt az első és most 34e.
Én kidobtam 12e-renként.

Bár mit monnyak csak kettő kellett.

Most betertom a 20-eres intervallumot.

De 3 rohadt drága cr9ek kell.
Majd 10 rugó a pakk.
OK !
Nincs már meg a Te számod sem, az enyém az adatlapon, hívsz aztán beszélünk, hogy, mit, mikorokról
Ja , majdnem.
Összehozzuk, most volt amikor uccsó láttalak
Köszönöm
Lehet megyünk AGÁRD-ra , júli. 18-21-ig IX.Nemzetközi Polski Fiat Találkozóra egy 125p-vel
Akkor szűkül , legyen vasárnap .
Sziaaaaaaaaaaaaaaa !
... már hallom hogy ahogy Te mész az nokedli .
Szia Tybcsi
Csak vasárnap jó nekem, de azok közül szinte bármejik
24 ezernél cseréltem ki a gyári gyertyákat ........48-nál vissza teszem . . és nem fogok izgulni hogy mi lesz ......................... ............................ ...........
Neked már kötelező!
19000nél?

Tuti hogy túl van a csereperióduson.

De nem ez lehet a fő baj.

Első körben ami megszakíthatja a gyujtást az a vészleállító és a sztenderkapcsoló és a hozzá menő vezetékek és csatlakozók.

Keress beégéseket a gyujtáskapcsoló és a két említett kapcsoló vezetékein és csatlakozóin.

Ha nincs látható jele semminek GO szervíz.
Nekem is volt már ilyen. Váratlan leállás, FI hibakód, aztán megint megy rendesen és ez ismétlődik...... az volt a baj hogy nem volt rendesen meghúzva az akksi saru. Persze neked valószínűleg más lesz, de hátha.