Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagy mennyiségben az is, főleg, ha rád borul egy raklappal
+ a Borsodi Világos
pláne ezek a borsodi cigányok veszélyesek...
a 4x4 változatra vártam
utánvétnél is ki kell fizetnem a díjat..... aztán meg nem veszik át.....stb....nem bízok én az emberekben
Rögvest indulok Postán elküldöd, ha megadom e-mailben a címem ? utánvéttel természetesen, és így enyém a postaköltség
Ejnye, női motor a GSR :)

Éjjel Nappal Budapest
Ja , várta a berugókaros változatot . Közép sztenderrel .
Most mond azt, hogy GSR-ből is az oldtimer tetszik, de már lusta voltál kivárni!
Képet kérünkRóla .
...és Jó Napot MINDENKINEK !


Szolnokon éppen csepeg az eső.
Üdv Közöttünk !

Megfontolt Ember vagy !


...és hogy tetszik ?
Köszönjük
Hosszú szülés volt .
Hát nem kapkodtad el!
Ééééééés...



2784 nappal azután, hogy megnyitottam ezt a topikot, tulajdonosa lettem egy GSR-nek..



üdv mindenkinek
Most mondhatnám, hogy igen. Jössz érte?
Ugye nem....tehát feleslegesen kerestem elő....
Tehát nem
ööööö......öööööö.......
Nagyon profi! :) Koszi az otletet! :)
Gino, utána néztél annak a lefogató fülnek, amiről beszéltünk?
illetve bocsánat, nem az indexeknek kell lyukat fúrni, azt a gyár megtette helyetted, a rendszámnak kell kettő darabot oda varázsolni, ennyi.
A lámpatakaró/rendszámtartó/sárvédő műanyagot kell kettévágni felx-szel, ennyi, a benne lévő gyári tartókonzol visszamehet ugyanoda, ahol volt, arra kell kettő lyukat fúrni az indexeknek, ennyi.
(a gyári rendszámvilágítást nem sokkal utána levettem onnan, azt ne nézd, a rendszám így koppra fel van tolva a lámpatakaróig.)