Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet majd kipróbálom a kisebb lánckereket.Szeretem így is egy zavar a gázkar holtjátéka amit nem tudok megszüntetni és mindig "ránt" egyet visszaengedés után.Erre van valakinek ötlete?M
Ez nem olyan mint a VFR Honda az ismerősömnek hogy 7ezer fodulat alá nem engedi mert akkor nem megy 2 személlyel rendesen + eszik mint állat Ugyanazon a távolságon a GSR meghagyta az ebédemet üdítővel 1 rövid szlovákiai átruccanás során.A honda 1100XX nem kajált annyit mint a VFR
Rövidebb áttétel, könnyedebben mozog, hamarabb eléri a városi tempót, és hamarabb felpakolgatsz, 60nál 6-ban simán elmegy. Tapasztalatból mondom a kevesebb fogyasztást, nem okoskodásból
Speciel innen talán.
Vagy a corsarotól.
Tankbőrt akkor senki nem tud honnan lehet szerezni.
8000nél nyit valami másik szelep ha tudom ha az alatt tartod nem ugrik a fogyasztás nem?
Ha elől kisebb a kerék akkor gyorsabb a gép jobban pörög tehát többet is eszik nem?
Majd ha kell láncot + lánckereket cserélni akkor majd hátra teszek nagyobbat de még 30 ezernél semmi baja nincs a láncnak
Nem, amiatt, hogy hamarabb leforogja a fokozatokat, nem "küzd" annyira, és városban hamarabb felkapcsolgatsz. Nekem legalábbis a kis lánckerék miatt legalább fél literrel kevesebbet fogyaszt a csere óta.
A kisebb fogyasztás szerinted amiatt lesz, hogy lassabban mész miközben azt hiszed annyival mész, amennyivel akarsz, de jobban csal az óra?
Ennyi erővel most is lehet lassabban menni pár km/h-val
Előre eggyel kisebb lánckereket megéri tenni, jobb gyorsulás, kisebb fogyasztás, rugalmasabb a motor, főleg városban van előnye, de hegyi-kanyarvadászaton is áldásos. Hátrány? Kisebb végsebesség...de ez egy naked-bike...
Sziasztok jó reggelt mindenkinek!
Az lenne a kérdésem h.mivel lánccsere előtt állok, meghallgatnék néhány tippet, a Kisebb / nagyobb lánckerék előnyéről / hátrányáról,hozzáértő tapasztalt GSR Tulajoktól
Széleset,és még olcsóbb nyálat
azért nézd meg, mennyi a roncsérték. Nem kell megtartanod, ha jobban jössz ki úgy, vagy nem akarsz a kiárulással kínlódni.

Tybee, a váz hegesztése TILOS. Kérdezd meg Hentit, mennyire hegeszthető ez a fajta alu.

Henti, holnap menj kocsival, viszek neked egy láda alkatrészt.
1-gyel kisebb első lánckerékkel óra szerint 242....de minek? nem erre való, meg nincs is nagy élvezet benne, a kanyargászás sokkal jobb
Ok. Elvileg vasárnap csak 1óra fele érek rá, mert éjszakás leszek szombaton..... de rendben. Vagy ha én járok felétek, jelentkezem
Mert most ilyet kapott , előtte Shell , azelőtt meg Fuchs volt neki .
Én soproni vagyok néha járok Győrbe ha jó idő lesz akkor most vasárnap megyek bősre egy túrára a győriekkel.Irok majd mindenképp ha arra felé megyünk.
Mondjuk üzleti vállakozásképp én látnék fantáziát normálisan legyártott csővázban.
Ép ésszel beárazva és rendes engedélyekkel.
Természetesen nem itthon mert itt esélytelen lenne.
Az 50 is sok, minek a 60?
Szerintem is de most ez lesz / van / benne. Ára jónak mondható főleg hogy adtak hozzá ajándékba lánc sprayt is .

Igéret volt Agip 10W-60-as olajra még jobb áron de az Én kedvemért nem bontotta fel a hordót a szerelő ismerősöm.
Egy ilyen motornak az értéke egy váz.....nem egy része csak.
A papírmunkát és díjait kár már számolni és ugye olyan nincs, hogy csak a váz sérül.
Nincs bontott váz....
Ha jó a váz, miért bontanák el? Inkább vesznek ahhoz ezt-azt.
Esélyed sincs ép vázat találni hozzá.Ha be is jön valami blokkhibás (kétlem mert nem jellemző) arra már tuti van 3-4 csókos felírva.
Felesleges neked ez az olaj Tybee bácsi.....
Igen Enesénél lehet menni, csak az elkerülő forgalmas
Viszont a régi út Enesétől a becsatlakozásig Csorna felé üres
Amúgy Enesén a Lukoilnál szoktam tankolni és átlagban 5- 5,5-6l/100km szokott lenni., attól függ. Viszont ha erre felé jársz összefuthatnánk... Itt lakom Csorna mellett.