Lehet majd kipróbálom a kisebb lánckereket.Szeretem így is egy zavar a gázkar holtjátéka amit nem tudok megszüntetni és mindig "ránt" egyet visszaengedés után.Erre van valakinek ötlete?M
Ez nem olyan mint a VFR Honda az ismerősömnek hogy 7ezer fodulat alá nem engedi mert akkor nem megy 2 személlyel rendesen + eszik mint állat Ugyanazon a távolságon a GSR meghagyta az ebédemet üdítővel 1 rövid szlovákiai átruccanás során.A honda 1100XX nem kajált annyit mint a VFR
Rövidebb áttétel, könnyedebben mozog, hamarabb eléri a városi tempót, és hamarabb felpakolgatsz, 60nál 6-ban simán elmegy. Tapasztalatból mondom a kevesebb fogyasztást, nem okoskodásból
Nem, amiatt, hogy hamarabb leforogja a fokozatokat, nem "küzd" annyira, és városban hamarabb felkapcsolgatsz. Nekem legalábbis a kis lánckerék miatt legalább fél literrel kevesebbet fogyaszt a csere óta.
A kisebb fogyasztás szerinted amiatt lesz, hogy lassabban mész miközben azt hiszed annyival mész, amennyivel akarsz, de jobban csal az óra?
Ennyi erővel most is lehet lassabban menni pár km/h-val
Előre eggyel kisebb lánckereket megéri tenni, jobb gyorsulás, kisebb fogyasztás, rugalmasabb a motor, főleg városban van előnye, de hegyi-kanyarvadászaton is áldásos. Hátrány? Kisebb végsebesség...de ez egy naked-bike...
Sziasztok jó reggelt mindenkinek!
Az lenne a kérdésem h.mivel lánccsere előtt állok, meghallgatnék néhány tippet, a Kisebb / nagyobb lánckerék előnyéről / hátrányáról,hozzáértő tapasztalt GSR Tulajoktól
Széleset,és még olcsóbb nyálat
Mondjuk üzleti vállakozásképp én látnék fantáziát normálisan legyártott csővázban.
Ép ésszel beárazva és rendes engedélyekkel.
Természetesen nem itthon mert itt esélytelen lenne.
Igen Enesénél lehet menni, csak az elkerülő forgalmas
Viszont a régi út Enesétől a becsatlakozásig Csorna felé üres
Amúgy Enesén a Lukoilnál szoktam tankolni és átlagban 5- 5,5-6l/100km szokott lenni., attól függ. Viszont ha erre felé jársz összefuthatnánk... Itt lakom Csorna mellett.
Vagy a corsarotól.
Ennyi erővel most is lehet lassabban menni pár km/h-val
Az lenne a kérdésem h.mivel lánccsere előtt állok, meghallgatnék néhány tippet, a Kisebb / nagyobb lánckerék előnyéről / hátrányáról,hozzáértő tapasztalt GSR Tulajoktól
Széleset,és még olcsóbb nyálat
Tybee, a váz hegesztése TILOS. Kérdezd meg Hentit, mennyire hegeszthető ez a fajta alu.
Henti, holnap menj kocsival, viszek neked egy láda alkatrészt.
Ép ésszel beárazva és rendes engedélyekkel.
Természetesen nem itthon mert itt esélytelen lenne.
Igéret volt Agip 10W-60-as olajra még jobb áron de az Én kedvemért nem bontotta fel a hordót a szerelő ismerősöm.
A papírmunkát és díjait kár már számolni és ugye olyan nincs, hogy csak a váz sérül.
Ha jó a váz, miért bontanák el? Inkább vesznek ahhoz ezt-azt.
Viszont a régi út Enesétől a becsatlakozásig Csorna felé üres
Amúgy Enesén a Lukoilnál szoktam tankolni és átlagban 5- 5,5-6l/100km szokott lenni., attól függ. Viszont ha erre felé jársz összefuthatnánk... Itt lakom Csorna mellett.