Az! Nekünk sem szóltak (ketten megyünk innen) de nekünk még tegnap el kellett volna indulni és valahol megszállni, 220Km re van, felhívtuk a szervezőt és mi voltunk a 6-7-ek akik lemondták a hideg miatt. 17-re tették át nekünk. Gondolom megtartják ma de nem lesz ebben az időben egy leányálom.
Örömmel kijelenthetem, hogy az idegen tárgyak sikerrel eltávolítva, rendszeren a folyadék lecserélve, jöhet a plexi meg a felnicsík, és indulhat a szezon!
Tartálynál csak a tartályból. Tágulási tartály.
A legalsó ponton folyik ki a legjobban. Olajszűrő melletti hőcserélő alsó csöve és az első lánckerék alatti vízpumpa alsó cső.
made in china fagyálló mérőből törött le egy darab, amikor meg akartam mérni
de akkor kiszerelem a tartályt, és kiöntöm belőle
a teljes rendszerről letudom engedni a folyadékot itt a tartálynál, vagy azt a hűtő alatti csőnél csináljam?
"Ha lecsavarozom, és kihúzom mind a 2 csövet, akkor bele tudom csurgatni a hűtőfolyadékot, meg a bele került műanyag darabot? "
Ki kell szerelni a tartályt, hogy kiöntsd belőle. Vagy kiszívod belőle.
A műanyag darabot hova akarod belecsorgatni?
Milyen műanyag került bele, honnan?
Azt néztem a kieg.tartálynál, hogy egy csavar tartja a vázon, és 2 cső megy bele.
Ha lecsavarozom, és kihúzom mind a 2 csövet, akkor bele tudom csurgatni a hűtőfolyadékot, meg a bele került műanyag darabot?
Gino, egy linket tudsz dobni, hogy pontosan milyen folyadékra gondoltál?
•Milyen fagyállót használjak?
Az autószerelők és alkatrészkereskedők többsége nem foglalkozik azzal a ténnyel, hogy bizonyos fagyállók nem keverhetők egymással. A hagyományos szilikátos mellett megjelent az úgynevezett G12-es típus, ami szilikátot nem tartalmaz. Ez a kettő nem keverhető egymással, mivel a régi és az új fagyálló tulajdonságai (pl. korróziógátlás) megváltoznak, ezáltal károsodik a hűtőrendszer. Épp ezért felhasználás vagy vásárlás előtt feltétlenül olvassuk el a tájékoztatót. A fagyálló színe ebben az esetben nem ad kellő támpontot, a hagyományos fagyállók között előfordul zöld, sárga, kék és piros is.
Amire érdemes figyelni: a szilikátos fagyállók között is vannak korszerű és hosszú távon kevésbé alkalmas anyagok. A jó minőségűeknél feltüntetik, hogy a folyadék nem tartalmaz amin-, nitrit- és foszfát alkotóelemeket. Amennyiben viszont ezeket mégis tartalmazza a folyadék, az a hűtőteljesítmény rovására megy, még ha kis mértékben is.
Azt, hogy hígítható-e a fagyálló vagy már használatra kész, mindig feltüntetik a dobozon. 30-35 foknál sűrűbbet nem érdemes ? nem szabad használni, mivel a sűrű fagyálló hőelvonása ? leadása rossz, a motor túlmelegedését okozhatja. Hígítani desztillált vízzel kell, kivételt csak a szilikátmentes fagyállók között találhatunk.
Miért nem érdemes meggondolatlanul az új fagyállóra váltani? A kevés kivételtől eltekintve a legtöbb Mitsubishit hagyományos fagyállóval szerelte a gyár. Ennek teljes leeresztése az autó jelentős megbontása nélkül szinte lehetetlen. Ha sikerült a hűtőből, csövekből, de még a motorblokkból is leereszteni, a fűtőradiátorban akkor is marad. Ezt legfeljebb a műszerfal kiszerelése után tudnánk eltüntetni? Amennyiben viszont az a mennyiség keveredne a szilikátmentes folyadékkal, rosszabbat teszünk, mint ha maradtunk volna a réginél.
shoxx motorját vettem alapul, majdnem egyforma a motorjaink színe, az övén is fekete plexi van és állat mód néz ki vele!
majd ha lesz rá keret, még egy bukócsövet szeretnék rá, csak kicsit sokkallok kiadni ~30 E-t pár db hajlított csőért
kicsit karcosak az index idomok, azokat a tank színére szeretném fényeztetni, plusz még a fejidom két oldalsó idomát
ez mind-mind csak pénz, nagyon sok pénz, de majd szép aprán
Ne rontsd el...... ez egy Naked bike!
Most már én is belátom, hogy felesleges volt!
A motort most vettem használtan, kíváncsi voltam, hogy kb. mikor lehetett cserélve.
De most akkor legalább lecserélem az egészet
A legalsó ponton folyik ki a legjobban. Olajszűrő melletti hőcserélő alsó csöve és az első lánckerék alatti vízpumpa alsó cső.
Felesleges volt megmérni.
de akkor kiszerelem a tartályt, és kiöntöm belőle
a teljes rendszerről letudom engedni a folyadékot itt a tartálynál, vagy azt a hűtő alatti csőnél csináljam?
Bocs a belepofázásért, de nem érem el máshogy, akit szeretnék, talán így sikerül...
Jocee73, megkaptam az üzenetet, köszönöm!
Ki kell szerelni a tartályt, hogy kiöntsd belőle. Vagy kiszívod belőle.
A műanyag darabot hova akarod belecsorgatni?
Milyen műanyag került bele, honnan?
ethylene glycol, összesen 2.8 liter (keverve)...ha ki tud folyni teljesen (nem fog)
Milyen link kell?
Ennél jobban nem lehet leírni. Elolvasod a flakont és ha ilyen összetétele van a fagyállónak, beleöntheted.
Azt néztem a kieg.tartálynál, hogy egy csavar tartja a vázon, és 2 cső megy bele.
Ha lecsavarozom, és kihúzom mind a 2 csövet, akkor bele tudom csurgatni a hűtőfolyadékot, meg a bele került műanyag darabot?
Gino, egy linket tudsz dobni, hogy pontosan milyen folyadékra gondoltál?
•Milyen fagyállót használjak?
Az autószerelők és alkatrészkereskedők többsége nem foglalkozik azzal a ténnyel, hogy bizonyos fagyállók nem keverhetők egymással. A hagyományos szilikátos mellett megjelent az úgynevezett G12-es típus, ami szilikátot nem tartalmaz. Ez a kettő nem keverhető egymással, mivel a régi és az új fagyálló tulajdonságai (pl. korróziógátlás) megváltoznak, ezáltal károsodik a hűtőrendszer. Épp ezért felhasználás vagy vásárlás előtt feltétlenül olvassuk el a tájékoztatót. A fagyálló színe ebben az esetben nem ad kellő támpontot, a hagyományos fagyállók között előfordul zöld, sárga, kék és piros is.
Amire érdemes figyelni: a szilikátos fagyállók között is vannak korszerű és hosszú távon kevésbé alkalmas anyagok. A jó minőségűeknél feltüntetik, hogy a folyadék nem tartalmaz amin-, nitrit- és foszfát alkotóelemeket. Amennyiben viszont ezeket mégis tartalmazza a folyadék, az a hűtőteljesítmény rovására megy, még ha kis mértékben is.
Azt, hogy hígítható-e a fagyálló vagy már használatra kész, mindig feltüntetik a dobozon. 30-35 foknál sűrűbbet nem érdemes ? nem szabad használni, mivel a sűrű fagyálló hőelvonása ? leadása rossz, a motor túlmelegedését okozhatja. Hígítani desztillált vízzel kell, kivételt csak a szilikátmentes fagyállók között találhatunk.
Miért nem érdemes meggondolatlanul az új fagyállóra váltani? A kevés kivételtől eltekintve a legtöbb Mitsubishit hagyományos fagyállóval szerelte a gyár. Ennek teljes leeresztése az autó jelentős megbontása nélkül szinte lehetetlen. Ha sikerült a hűtőből, csövekből, de még a motorblokkból is leereszteni, a fűtőradiátorban akkor is marad. Ezt legfeljebb a műszerfal kiszerelése után tudnánk eltüntetni? Amennyiben viszont az a mennyiség keveredne a szilikátmentes folyadékkal, rosszabbat teszünk, mint ha maradtunk volna a réginél.
Még Én nem cseréltem le a gyárit , tudom lekellett volna .
ethylene glycol, összesen 2.8 liter (keverve)...ha ki tud folyni teljesen (nem fog)
Nemrég írtam ide, hogy milyen kell bele.