Ezzel a tanktartó pálcával találkoztam, de az istenért sem akart kijönni a helyéről.... amerről kilehetne húzni nekem ott van a pálcán egy ilyen ütköző, vagyis nem jön ki a tartójából. Én vagyok ilyen láma, hogy nem tudom kiszedni, vagy másnak is van ilyen problémája?! Másik kérdés: a tengelyek milyen zsírral szoktátok kenni? Leszedtem a kerekeket és szeretném valamivel sikamlósabbá tenni... :D Van valami spéci cucc, vagy mehet bármilyen zsír oda, jah és nem kolbászzsírra gondoltam... :D
Remélem minden oké nálatok .
Összehozunk lassan egy kajázós-részegeskedőset a telken , csak legyen jó idő már .
Bazdmeg , ha Guriga nem ebbe a szar országba születik , már régen világsztár lenne !
Én ezzel a tanktarto palcával miért nem találkoztam még?
Mindíg valami ügyes megoldással kellett kitámasztanom.... ennyire vaksi lennék, hogy nem láttam?
De azért javaslom, hogy nyomtasd ki a Service Manual ide vonatkozó részeit, mert jobb, ha mindent pontosan csinálsz a megfelelő szerszámokkal, nyomatékokkal, mert ez már nem egy ETZ.
Nem bonyolult, szerintem nyugodtan nekiállhatsz, ha van nyomatékkulcsod, hosszabbítód, és olyan gyertyakulcsod, aminek nagyon vékony fala van. Egy normál méretű sajnos nem fog odaférni. De ha elmész egy szerszámboltba, King Tony-ból kapsz olyat, amit a nyomatékkulcs hosszabbítójára rá tudsz tenni.
Ha jól emlékszem a sorrend a következő:
- Lepattintod az ülés alatti fekete műanyagokat.
- A fekete burkolat alatt van a tank kitámasztásához szükséges fémrúd, ezt kiveszed.
- Kicsavarod a kulcs rész melletti két műanyag csavart, majd magad felé kihúzod, és széthúzod a immobilizer csatiját.
- kicsavarod a tankot rögzítő két csavart, majd eltávolítod azt a kis fém dolgot.
- Kicsavarod az index burkolatot rögzítő csavarokat, széthúzod a csatikat, és jöhet le az index is.
- Felhajtod a tankot, és rögzíted az elején kiszerelt tartozék rúddal.
- Most a légszűrőházat kell kiszerelni, ehhez meg kell lazítani a levegő beömlőkön található bilincseket, illetve a levegőszűrőn van egy szenzor is, azt is le kell csatlakoztatni.
- Kiszeded a levegőszűrőházat, és letakarod a beömlőket, hogy ne essen bele semmi később sem, mert az nem tenne jót a motor egészségi állapotának.
- Ki kell szedni a gyertyák felett lévő sapkákat, és így már hozzáférsz a gyertyákhoz.
- Meglehetősen mélyen vannak, ezért kell a hosszabbító a racsnis végére.
- A csere gyertyáknak 0.7-0.8mm hézagúnak kell lenni. A típusa NGK-ból CR9E, de jobban jársz, ha CR9EIX-et teszel bele, ez az iridiumos verzió, és nem csak hogy jobb a szikrája, de nem kell 12.000-enként cserélni, hanem elég 50-60.000km-enként, vagyis kábé többet nem kell cserélned :)
- A gyertyákat 11Nm nyomatékkal kell meghúzni.
- Innentől pedig az eddigi lépések visszafelé.
lUles le-ket oldalbor\tas le-szrszam ki-tanktarto palca ki-gyujtas kapcsolo boritas le -bal-jobb index le- tank felhajtas,palca alatesz-a gyujtotrafo elektromos kabelek kipattintasa-trafo felhuzva jon ki -gyertya kiteker a gyari kulcssal .........
Igen itt nagyon nehezen lehet ebben a szakmában előrejutni....
Összehozunk lassan egy kajázós-részegeskedőset a telken , csak legyen jó idő már .
Bazdmeg , ha Guriga nem ebbe a szar országba születik , már régen világsztár lenne !
Felsasoltam egy cseppet....
Hát már minden szart ide fúj ez a kurva szél ? ,
Mondjuk én is itt vagyok ! , , ,
Én ezzel a tanktarto palcával miért nem találkoztam még?
Mindíg valami ügyes megoldással kellett kitámasztanom.... ennyire vaksi lennék, hogy nem láttam?
(Hogyan áll az érdeklődésed az én izém iránt?...........Direkt feldobtam egy lasztit, hadd kombináljanak. )
.... igen a legszurohaz lemaradt
.... igen a legszurohaz lemaradt
Ha jól emlékszem a sorrend a következő:
- Lepattintod az ülés alatti fekete műanyagokat.
- A fekete burkolat alatt van a tank kitámasztásához szükséges fémrúd, ezt kiveszed.
- Kicsavarod a kulcs rész melletti két műanyag csavart, majd magad felé kihúzod, és széthúzod a immobilizer csatiját.
- kicsavarod a tankot rögzítő két csavart, majd eltávolítod azt a kis fém dolgot.
- Kicsavarod az index burkolatot rögzítő csavarokat, széthúzod a csatikat, és jöhet le az index is.
- Felhajtod a tankot, és rögzíted az elején kiszerelt tartozék rúddal.
- Most a légszűrőházat kell kiszerelni, ehhez meg kell lazítani a levegő beömlőkön található bilincseket, illetve a levegőszűrőn van egy szenzor is, azt is le kell csatlakoztatni.
- Kiszeded a levegőszűrőházat, és letakarod a beömlőket, hogy ne essen bele semmi később sem, mert az nem tenne jót a motor egészségi állapotának.
- Ki kell szedni a gyertyák felett lévő sapkákat, és így már hozzáférsz a gyertyákhoz.
- Meglehetősen mélyen vannak, ezért kell a hosszabbító a racsnis végére.
- A csere gyertyáknak 0.7-0.8mm hézagúnak kell lenni. A típusa NGK-ból CR9E, de jobban jársz, ha CR9EIX-et teszel bele, ez az iridiumos verzió, és nem csak hogy jobb a szikrája, de nem kell 12.000-enként cserélni, hanem elég 50-60.000km-enként, vagyis kábé többet nem kell cserélned :)
- A gyertyákat 11Nm nyomatékkal kell meghúzni.
- Innentől pedig az eddigi lépések visszafelé.
lUles le-ket oldalbor\tas le-szrszam ki-tanktarto palca ki-gyujtas kapcsolo boritas le -bal-jobb index le- tank felhajtas,palca alatesz-a gyujtotrafo elektromos kabelek kipattintasa-trafo felhuzva jon ki -gyertya kiteker a gyari kulcssal .........
Aki szereti : F-1 edzes