Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy meg amikor előveszed a fiókból és használod, akkor neked is a kezedben van.


Nekem is van....ott is, de az integrált mindig nálam van.
...nekem a fiókban ---------------------------------- .
Nekem a kezemben van.
van
Gyertyacsere csak nyomatèkkulccsal ha beleszakìtod dràga lesz
köszi az infót! nemtudod gyári kulcsai között van gyertyakulcs ?
24ezres szerviznél kicserélte a szaki mindkét patentet, 500Ft volt a kettő :) Nekem is csavaros sufnituningal volt megoldva...
ja, hogy ez ilyen!

köszi!
Ha rájössz a trükkre, később nem lesz gond!
Feszegetni körülötte az idomot felesleges, elég majd a patentot kicsit megfeszítened, aztán könnyen megindul.
Fém csavarral szerintem felesleges megbuherálni, annyira azért nem vészes a helyzet. Másrészt ez egy patent csavar, pont ide van kialakítva!

http://www.autoalkatreszklub.h...
Elgépeltem, a Denso ZU nélkül (mert az platinum). Szóval Densoból az U27ESR-N és IU27.
A CR9EIA-9 a 2006-tól gyártott GSX-R 600-asokba való gyertya, a GSR-be CR9E vagy ennek iridium helyettesítő gyertyája a CR9EIX való, ami egyébként 2005-ig a GSX-R 600-ban is volt. Megmondom őszintén fogalmam sincs, hogy mi a különbség a CR9EIA-9 és a CR9EIX között a hézagot leszámítva (0.9 vs. 0.8), mert amúgy dimenzióiban azonos a kettő, de gondolom nem lenne külön névvel és számmal illetve a két gyertya, ha teljesen azonos lenne. Én amondó vagyok, hogy ha már lehet választani, akkor a gyárilag előírt kerüljön bele. De ez csak az én véleményem.
Vagy amit kolléga lentebb írt Densoból a U27ESR-NZU vagy ennek iridium helyettesítője az IU27.
köszönöm szépen!

a két műanyag csavar szivat rendesen! elforog mind a 2, a hideg miatt most nem feszegetem, nehogy elpattanjon valami

próbálgattam benyulni a gyújtáskapcsoló idomja alá, de nem sok sikerrel jártam :S

ha esetleg kijönne majd egyszer, fém csavarral nem lehetne helyettesíteni? nem oldaná meg a problémát?
Kicsavarod a csavarokat az irányjelző műanyagokból, így azok lejönnek. Utána leszeded a gyújtáskapcsoló műanyagot, a két műanyag csavar fogja, ha elforog, megpróbálsz a csavar alá nyúlni mondjuk vastagabb tűvel és úgy ki tudod csavarni őket. Ezek egy műanyag patentba vannak. Ha lejött, alatta lesz a tankot fogó 4 db csvar, azokat kicsavarod és a tankot fel tudod emelni. A kis pálcával pedig meg tudod támasztani.
Szia!Az adatlapomon van az működő.
Én is ilyet tettem bele a 24E szerviznél!
Erre cseréltem 24ezernél , tökéletes
fankyboy: egy email címet tudnál adni?:)
Helló! Szerintetek ez a gyertya jó lesz a mociba : NGK CR9EIA9 Iridium gyújtógyertya ? gyárilag cr9e-t ír.
vagy ti mit ajánlotok, megéri megvenni a drágább irídium vagy platina gyertyát?
Pontosan, ez a használható megoldás
köszi a segítséget suti!

megpróbálom!
Sajnos idővel azok megkopnak, és elforognak. Én ilyenkor azt szoktam, hogy egy vékony kisfejű sima csavarhúzóval megpróbálok a műanyag csavar alá nyúlni, és ha sikerül, akkor úgy kitekerni. Nekem is kettőből az egyik rendszeresen elforog, már lassan rutinos leszek benne.
Nem hagy nyugodni, vissza kimentem hozzá, megint nekiálltam csavargatni a két rakoncátlankodó csavart, de csak forog és nem jön kifelé...
Szétb@sz az ideg!
Nem tudom mit csinálsz rosszul, jó helyen babrálsz.
Ha valaki előtted megszakította a 4 db hosszú 6 mm-es csavart, az baj.
Este többet tudok segíteni.....
Üdv Gino!

Meg szeretnémn nézni a motorban, hogy milyen állapotban van a hűtőfolyadék, a tartály helyét tudom, hogy hol van, csak nem tudom felnyitni a tankot.
Keresgéltem már ebben a fórumban, találtam is egy felnyitott tankról képet (2011-es hozzászólás), amit ha jól emlékszem te töltöttél fel.

Na és a lényeg, a tankot, hogy tudom felnyitni?
Nagy hévvel nekiláttam, hogy nem lehet az olyan nehéz, ki is csavartam az egy-egy csavart az indexbúrákból, utána neki estem a gyújtáskapcsolót tartó másik 2 csavarnak, de mind a 2 elforog.

Mit csinálok rosszul?