Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Péter!

Hatalmas grat és jókívánságcsomag az Istennőhöz!
Hamar belerakod majd a kilométereket, ez nem holmi japán tucatmotor, ez GSR, amivel élmény minden méter!!!
Az a sok "kacat" meg nagyon kell! (én is most keresek nadrágot, de az izmos combjaimra alig lehet kapni...)
Hi P.P!
Soxeretettel üdvözlünk a GSResek táborában! Reméljük,hogy TE is tiszteleted teszed B.almádiban Junius 10én reggel 10kor!GRATULÁLOK és balmenköz-t!
HOGY FOGSZ TUDNI IGY ELALUDNI?
ÜDV KYKEE
Hihi, hét kis szuszkó egymásra talált, a fekete az enyém, mindazonáltal nem hinném, hogy a piros egy lányé, de jól néznek ki, ahogy szagolgatják a másikat . (a piros gazdi remélem olvasgatja a fórumot)

Üdv: W
Én a JOBBSZÉLSŐRE cserélem,akármibe kerüljön!Tehát a c-t jelölném meg!
Helyes válasz estén mit kapok tőled,Steve?!
Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek is azt a számomra örömteli hírt, miszerint szóltak a szalonból, hogy ma átvehetem a Piroskát.
Sajnos csak holnap lesz ezt időm megtenni, de most már legalább biztosnak látszik, hogy a hosszú hétvégén már nyomhatom bele a kilométereket!

Végre a sok kacat nagy része is megvan, ami kell a motorozáshoz (kabát, nadrág stb.), külön köszönöm mindenkinek, aki ebben a témában tanácsokkal látott el, különösen Aceridernek!

P.P.
Kykee!
Kösz a finom falatot!
Mindjárt jobban megy a munka!!
2007- ben vajon melyik fog következni????
GSR 1000?
GSR 1200?
GSR 1800?
Lesz választék!
Hali Steve!
Köszönöm a névjegykártyákat,jó lett, már vágdosom! Jövök neked egy Hejnekeddel a találkozón! de addig is egy finom falat,baráti hangvétellel tüzdelve!
Szevasztok GSResek!
Tessék egy kakkasaki!már csak ilyet tudnak csinálni?
KYKEE
tudod reet ha yamahával jött volna, akkor már du 2-kor kezdődik a koncert
nekme azt mondták, hogy lerobbant a suzkija
Na Race tegnap volt időd borozni a G"Nr előtt az a gyökér Rose 8-kor még Milánóban kezeltette a "hátfájását" vagy valami mást! Így megértem hogy fáj a fejed az a plusz 2 hordó bor, amíg oda ért az emberetek! (Lehet hogy Yamahával jött?)
Én DM-re megyek 12.-én, remélem ott nem lessz ekkora késés!
a koncertről csak annyit, hogy az előadás fergetegesen alul múlta magát, ha a biztonsági személyzet nem lett volna olyan normális szerintem még egy rendes botrány is kitört volna. köszi fiúk lányok a jó munkát, ja és tök kedvesek is voltak
tényleg ritka az ilyen
képzeljétek még a jegy árát is visszakaptam, sőt még a koncertet is megnéztem, de hát ezt is csak egy yamahás tudja összehozni
Jóóó regggellllt viet..., ja ez nem az, akkor jóóó rgggelt budapest, és jóóóór egggelt ti tudatlan muzukisok
a helyzet az, hogy a tegnapi ginzeng rózsi koncert előtt elfogyasztott borocskától így fáj a búrám
de azt azért még ilyen állapotban is tudom, hogy természetesen be kell melegíteni a motort indulás előtt.
gondolom azt mondanom sem kell, hogy a yamaha ezt is megoldotta, ha egy hozzátok hasonló alacsony íkúval rendelkező szivar ülne rá a MOTORRA ( nem sukumi vagy mittom én mire), akor láthatja, hogy az egérmozin villogó fordulatszám jelző első rovátkája villog. ez azt jelenti, hogy járasd a motort indulás előtt. ha meg végképp nincs időd vagy egyéb más okból mégiscsak el kell indulnod, akkor meg ne pörgesd a motort 4 ezer fölé.
ez aranyszabály minden hideg robbanómotornál.
Steve te biztosan voltál katona, a seregben a csepepleket elég volt télen indítás és bemelegítés nélkül kétszer jól megtúráztatni és már mehetett is szereldébe.
Laca ezt te mint sofőr nagyon jól tudod.
A motor is csak egy négyütemű benzinmotor, semmi különleges nincs benne műszaki szempontból a fentiek tekintetében.
nnna, mostmáá mindent tudtok fffííjjúúúk, hagyjátok rece bácsit alunnni egy ici picit
Melegítés ügyben várjuk a Nagy Yamahás Manitu hozzászólását!
Had okosodjunk már, mi tudatlanok!
Szevasz Rece!
Ma én is motorral jöttem melózni. Most reggel sem volt meleg, de legalább nem esett. Sajna estére mire megyek haza, már nem biztos, hogy így lesz.
Olajzás megtörtént. Jónak tűnik ez a babaolaj, mert az eddig betonkemény kesztyűm olyan puha lett mint bizonyos női tetrész (na nem a kézre gondoltam)! Szóval ezután rendszeresen olajozok!
Holnap megyek láncspray-ért.
Aztán úgy néz ki szombaton motort mosok. Márhogy a 4-esen Kumadárig, meg vissza.
Szia Hidi!
A kerekerdős túrát meghagyom a Kykee-nek, nekem más ajánlatom van!
Fertőszentmiklós, július 28.-30. motoros találkozó.
Ez aztán közel van Győrhöz, meg időben is szóltam!!!
Én 29.-én szombaton megyek, persze ha csatlakoznak hozzám Klán társaim akkor velük!
Na, mit szólsz???
Én beírnám a naptáramba a dátumot!

Az indításgálóról pedig tudtuk, hogy tudod...
Szerintem is jó a melegítés! En autót, motort mindent melegítek. Igazából az alapjáraton történő melegítésnek egy dolog mond ellent, az olajnyomás. Mivel az alapjáraton a legkissebb és esetleg a távolabbi helyekre nem jut elég olaj. Ez az állítás azonban igaz lehet egy 20 éves Opelre, de semmiképpen nem egy néhány hónapos Suzukira!
Egyébként abban mindenki egyetért, hogy hideg motornál, a legnagyobb a kopás. Azért nézzük meg a fordulatot is. Nálunk a "nem tépem" kategória a 4-6000 közötti tartomány, ami szerintem hidegen még sok. Én általában 40 fokig melegítek utána indulok, de csak akkor kezdem el rendesen húzni neki, ha már üzemmeleg.
Persze azt a vitát, hogy kell e melegíteni vagy nem, itt most nem fogjuk eldönteni.
Tegyen mindenki belátása szerint!
Nekem meg azt mondta a sok "okos", hogy mivel felső vezérlésű, idő kell mire elég meleg ezáltal jó viszkozitást ér el az olaj, hogy a felső vezérlésnek is tökéletes legyen a kenése! ,
Nem tudom mi igaz belőle, de ha már meleg motorral indulsz el, az nem árthat!
Nekem a szervizben azt mondtak, hogy sose melegitsem a motort, hanem mehetek egybol, csak ne tepjem, amig nem eri el az uzemi hofokot. Allitolag nem tesz neki jot az allo helyben melegites.
Köszi Steve!

Megnyugtattál! (arra gondolok, hogy alaposan kihasználtam a megengedett fordulatig a gépet, de NEM LEHET másképp menni vele!!!!! pedig idáig halál nyugodt faszi voltam....képes voltam 70-el ledöcögni Nyíregyházára....)
A piros lámpa egyszer gyulladt ki, nem menet közben, hanem mikor megálltam, és alapjáraton döcögött.Egyből leállítottam, de a ventillátor épp beindult. Nem vártam meg, de biztos lehűtötte volna!
A hangja meg ezerszer jobb holmi Yamakkánál!
Szevasz Laca!
Bejáratás:
Fontos, hogy kerüld azt, hogy huzamosabb ideig ugyanazt a fordulatot használod!
Az engedélyezett fordulatszám tartományon belül azonban nem kell kímélni a vasat. Kellenek a határozott gyorsítások, az egyre növekvő terhelés. De csak a fordulat limitig! Kényelmesebb gurulások, határozott kigyorsítások váltakozzanak. Minden sebesség fokozatban használd ki az engedélyezett fordulatot. Valami ilyesmi.
Hőfok-lámpa:
Nekem még egyszer sem gyulladt ki. Ha kigyullad az túlmelegedést jelent, ha ez menet közben történik, az kifejezetten rosszat jelent, kb. mint az olajnyomás visszajelző lámpa kigyulladása. Megállás esetén rövid időre tényleg túlmelegedhet a víz, de a ventillátor bekapcsolásával annak hamar vissza kell hűlnie.
Alapjáraton nem emelkedhet a hőmérséklet az üzemi hőfok fölé!!!
Nem tudom? A motor hangjában nem találtam semmi szokatlant az elején sem. Majd hétvégén meghallgatom a tied. Az esetenkénti csattogás az megvan, ami a hajtáslánc holtjátékából adódik. Ezt csak terhelésváltáskor lehet hallani. Erről írnak egyébként a SuprBike tesztben is. Ez amolyan Suzukis hangefekt. (Rece fogd be a füled!) A Suzuki sohasem volt híres a csendes járású motorokról!
Lehet, hogy az enyémnek sincs rossz hangja, csak az én számomra...
Amikor elhoztam rákérdeztem a hidegen történő járatásra, azt mondták, max. egy-két perc!(konkrétan azt mondta, hogy nem kell, csak indítsam be: bukó, kesztyű fel, és mehet, ez 1-2 perc)
A fordulatszám 800 km-ig a max. fele, 7000, a köv. 800-on a max. 2/3-a, 10000.
Köszi a segítőkészségedet!
Az adatlapomra raktam fel 3 fotót Lujzáról! (jó sáros)
Na szval kezdjük a motor melegítésénél: én általában minimum 5 percet járatom a motort mielőtt elindulnék vele, de volt már hogy tovább járattam, de akkor se melegedet 78-82 foknál melegebre. Volt hogy 30 fokban a városba a kocsi sorok között mentem, akkor felment a vízhőfok 96 fokra. Amikor keményebben hajtottam, bejáratás után, és hazaértem, álló helyzetbe felmelegedett a víz 98-ra és bekapcsolt a ventilátor, de a piros lámpa nem gyulladt ki soha!!! És a ventilátor 3 perc alatt visszahűtötte 89 fok körülire.
A bejárátásnál én csak 6000-ig húzattam, változó tempóban. Volt hogy csak lassan nyugodtan, volt hogy /kizárólag mikor meleg volt a motor/ oda csaptam neki.
Nem volt semmi rosz hangja, szervíz után kicsit lágyabb lett a hangja, olyan mélyebb morgósabb.
Szval szerintem nem szabadna ennyire melegedni a motornak, még ha meleg is és állsz.
Váltásnál nálam is jelentkezik a váltó csattanása, ha arra gondolsz, de ez se nyugtalanít, mert a haverom akinek egy yamaha thundercat-ja van azé sokkal hangosabban csattan.

ha van valami amiről nem írtam, kérdezz .....................
Hi L200!
Elküldtem a teszteket!
Az Origo motoros oldalán is van egy teszt, azt is meg tudod nézni!
A Motomix-ben pedig most kezdődik a tartósteszt.
Üdv
Steve
Sziasztok GSR-fanok!

Csak nem bírtam ki, mentem egy-két kört......(4 óra alvás és 16 óra munka után...)Még mindig le vagyok nyűgözve, mennyire könnyű vezetni, és mégis, mennyire vadállat tud lenni.... És hol van még a vége....
Lenne egy kevés kérdésem a nálam tapasztaltabbakhoz!(hú de nehéz szó..)
Nem vagyok biztos benne, hogy jól csinálom a bejáratást. Ugyanis tudom, hogy max. 7000-ig lehet pörgetni, de azt nem tudom, hogy addig hogy jó eljutni. Én ugyanis eddig úgy csináltam, hogy húztam neki, aztán a kellő időben elváltottam, de lehet, hogy szép fokozatosan kellene felgyorsulni, nem egyből.
Utána már nagyon gyorsan lehet pakolgatni, ált. 2-3 másodperc.....nem biztos, hogy ez a helyes bejáratás.....
Egy kicsit járt alapjáraton meleg motorral(beszélgettem, kb. 1-2 perc), és a víz hőfoka felment 99!!! fokra, kigyulladt egy piros lámpa, és beindult a ventillátor. Ez Nálatok is volt, vagy megint én csesztem el valamit? Jójó, tudom, hogy nem kell járni hagyni meleg motornál, de pl. Budapesten egy lámpaváltásnál is így felmelegszik....
Nekem a motor hangja is kissé fura, főleg hudegen, a váltásoknál is hallok kissé csattogó zajokat....
Lehet, hogy 100 km alatt gallyra vágtam a motort?

Jót ne halljak felőletek!!!