Ha 8-11e fordulat között hajtom a gépet akkor milyen fogyasztásra lehet számítani? A tesztben szereplő 10 liter kicsit elvette a kedvem. Én úgy képzeltem el hogy 4-5 ill. ha jobban megyek akkor 6-7 literes az a fogyasztás ami rendben van. El vagyok tévedve és ez hiú ábránd ebben a kategóriában?
A másik meg hogy ha kicsit h?zom akkor meg ott van az a rázkódás...
Hi Tomszy!
Gratulálok a motorodhoz!
Sajnos a kérdésedre nem tudok kielégítő választ adni.
Viszont a GSX-F Klubban biztosan kenik, vágják az ilyen dolgokat!
http://www.gsxf.hu/
Üdv
Steve
Klános kitüző.
A YikeSS kissé elbizonytalanított, Legyen kitűzőnk??? (névjegykártya formátumú, laminált, csipesszel a hátoldalán)
Az alapító oklevél az ugye egy egyszeri és megismételhetetlen dolog.
Kitűzőt viszont bármelyik régi és új tag is kaphatna.
Megjegyzem a motorozz.hu-n a nagyobb túráknál mindenki névreszóló kizűzőt kap az induláskor, az előzetes bejelentkezések alapján.
Ja, és ők Baráti Kör-nek, nevezik magukat, de még a Műmájerek is Klubot csináltak, mi meg akkor Klánt! Szóval ÖSSZETARTÁS!
Tehát akkor mi legyen a kitűzővel???
Sziasztok, nem tudom jó helyen járok-e, tegnap vettem egy Suzuki GSX600F-et, azt szeretném megkérdezni, hogy az mért lehet hogy 140-150 körül olyan dolgok történnek, hogy nem tudok gyorsabban menni, mert ugy megy a motor mintha le lenne fojtva. Utoljára még a kis robogómnál tapasztaltam ilyet jó pár éve . Szóval tudnátok segíteni ebben a kérdésben? Köszi.
Üdv Kykee!
Mondtad, hogy van még két GSR-es haverod.
Érdekli őket a Klán alapítás?
Ha mégis, akkor a szokásos adatokat (név, becenév, mobil, mail) küld el nekem légyszíves.
Hi Tybee!
Igazán szép volt a Jawa-d!!!
Nagyon örülök, hogy még egy retro profi van a csapatban!
Azért nagy megnyugvással vettem tudomásul, hogy az én 68-as motoros képemet nem tudtad űberelni!
Szombaton mindenképpen megyek (időjárástól függetlenül), a találkozót majd megbeszéljük telefonon.
A Laca is mondta, hogy jön!
Egyenlőre ennyien vagyunk.
ez a motor 1972es születésű, akkori fogyasztói ára: 17700HUF volt. A szomszédunké volt, megnősült és megvált tőle. Így lett a miénk. Egyépként az akkori 350es Jawa csapatba (klán) én már a legvégén kerültem bele, ekkor már lecsengőbe volt a motorozás Magyarországon, Pannonia gyár bezárt, üzemanyagárak elindultak felfelé. És még ma semm érte el a csúcsot
na mostmár lépek csicsikálni mert reggel korán van az a korán, de te maradj még és áraszd el a topikot retró képek tengerével.
üdv a gyereknek is: Rece
nekem ezek a csepptankosok úgy rémlettek, hogy mind az íves-öblös sárvédővel jöttek ki, de nem kételkedem a szavaidban mivel eza fajta nekem nem volt soha
A másik meg hogy ha kicsit h?zom akkor meg ott van az a rázkódás...