Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Már bocs, hogy így belekérdezek....
Amikor megvetted elszámoltad magad?
Vagy közbe jött valami váratlan?
persze : anyagi ! ja és karcolásmentes !!!
ezt nem hiszem el. megkérdezhető, h milyen okból?
igen
TE akarod eladni???
gsr 600 , 1 hónap , 400 km , hitelre is
azt hittem hogy most , mert lett volna egy remek ajánlatom !!!
Én tavasszal, nyár elején szeretnék venni.
Eleget tudok a GSR-ről, hogy el tudtam dönteni: Ilyen kell nekem!
Mivel én nem vagyok olyan egyik motorról a másikra ugrálós....
Nálam az új a nyerő. A vele járó előnyökkel: "0" km, Garancia, jobb hitel, 4 év műszaki...stb.
Nekem a fő szempont a minél alacsonyabb havi törlesztő részlet.
Persze a legjobban úgy járna az ember, ha kp-ban megveszi. De hát sajnos....
Jövő nyár végén költözünk be a lakásunkba,és utána!
Mikor is szeretnél motort venni egész pontosan ?
Sziasztok!

Köszi a véleményeteket!Igen mindkettőnek megvan a maga előnye,és persze egy új motort kihozni egy szalonból ami karcmentes,és még rajta van a gyári zsir,és az új szag,az biztos más érzés,mint egy más által már nem tudni hogyan használt motor.Igen ennek még nem jártam utána hogy használt motorra milyen kedvezményeket annak hitel ügyben,mert ha az új motorra sokkal jobb ,akkor még jobban kijön az ember,ja és persze ha le akarod cserélni akkor ahol vetted még jó esetben be is számitják,kérdés hogy mennyibe!Persze ha számol az ember akkor sosem éri meg,de ha azt nézem mi az ,mi az az érzés és élmény amit kapok cserébe akkor elfeledteti a havi törlesztő részletet,és hogy mennyibe fájt a szerviz!na igen és ha tudsz alkudni akkor egy jó ruha vagy bukó,vagy forgalomba helyezés,még plusz költség,ha ezt megkapja az ember akkor sokat spórolhat,most pedig hogy vége a szezonnak,szerintem kicsit pang majd a piac lehet hogy jó áron lehet motort venni,de szerintem érdemesebb január február körül nem?Mert ha mondjuk decemberbe veszem akkor az már jövőre egy éves lesz,de ha év elején ,és még szezon előtt,akkor még viszonylag olcsóbban lehet megvenni,nem sokkal szezon előtt!
Ti hogy gondoljátok mikor érdemes venni?Mármint az év melyik szakaszában?
Szia Olty!

Steve válaszát csak három dologgal egészíteném ki:
1. Ha új vagy használt motor esetén is hitelt akarsz felvenni, akkor sokkal rosszabb THM feltételeket (akár kétszeres) ad a bank használt motor vásárlása esetén. Ha utánaszámolsz majd, akkor rájössz, hogy valóban kb. 400eFt-tal olcsóbb lesz a motorod az új árhoz képest, viszont a magasabb kamatok miatt buksz legalább 100eFt-ot, de inkább többet...
2. Új motor vásárlása esetén a kereskedéseknél ki tudsz alkudni kedvezményeket (ruha, szervíz, extrák, üzembehelyezés), ami akár több 100eFt is lehet. Most olvastam a Superbike magazinban, hogyha a Full-Gas-nál most veszed meg a motort, kapsz ajándékba egy Spidi komplett bőr ruhát és egy Bódis dobot, ez pedig kb. 300eFt. Nekem anno áprilisban 150eFt kedvezményt sikerült kialkudnom ahol vettem a motort. Így már megint csak nem 1,9MFt a tényleges ár...
3. Ebben nem vagyok biztos , de ha jól tudom használt motorra nem lehet CASCO-t kötni... egy törés-Casco pedig szerintem elengedhetetlen. Főleg, ha hitelre veszed a gépet.
Ja, és garancia 2 éves időtartamra szól, tehát ha jövőre akarsz használt motort venni, azon még egy év garancia lesz.
Szeva Rece!!!
Mi van, megy még a Yahama???
Vagy fűrészgépet csináltál belőle??
Kipuff dobomra vigyázz ám!!!!
Üdv olty!
Nekem volt használt bringám meg újak is! Szerintem elsősorban anyagi kérdés, hogy mikor mit vesz az ember. Nyílván ha van elég pénzed akkor újat veszel, mert azt te járatod be te szervízelteted, tudsz róla mindent és nyílván hozzá nő a szívedhez. Ha nincs elég lóvé akkor jöhet a használt. Persze ez nem azt jelenti, hogy az rosszabb lenne, főleg nem ha márkakereskedőtől van az is. Inkább a Laca véleményét osztom, hogy érzelmileg más. Mert azért érzelmek vannak itt is!!!
A motor sokkal több mint közlekedési eszköz, vagy egy tárgy! A Motor egy életérzés, egy életstílus kifejezője! Szerintem legalábbis. Így a kötődés is más hozzá.
Azt is tudni kell azonban, hogy egy nagy fordulatra hangolt blokk ami 12000-es fordulaton adja le a maximális teljesítményét, nem lesz soha olyan tartós, mint azok a nagyobb köbcentis gépek amik már 5-6000 között megteszik ugyanezt. Sportmotor blokkos gépet szerintem senki nem vesz 10 évre. Max 2 év után célszerű kiszállni belőle. Nem azért mert tönkremegy, csak onnét kezdve már lényegesen nőnek a fenntartási és szerviz költségek. Nekem is azt ajánlották a kereskedésben (nyílván ez az ő érdekük is), hogy max. 2 évesen cseréljem be egy újra.
Lehet, hogy jövőre meg is teszem.
Üdv
Steve
Aki jönni szeretne túrára holnap, reggel kilenckor találkozó az M0-ás szigetszentmiklósi Shell kútjánál!
Szia!

Nem értek az ilyen hókuszpókuszokhoz, meg nincs is mivel.......
Most már nagyon jól szól, hogy kivettük a szűkítőt belőle. De talán mégis jobban megéri Bódist venni rá, azt ugyanis féláron megkapod! De valami kell rá, a gyári hang elég soványka.......
Szia ivecoslaca!

Olvastam hogy neked yoshimura kipu-d van!Hogy szól a kis drága?
Nem tudod felvenni és felrakni ide?nagyon meghallgatnám hogy szól?!
Elég sokan vettünk hosszú szünet után után újrakezdésként GSR-t. Ebből következik, hogy sokan továbblépnek majd. Úgyhogy biztos lesz használt GSR 1,5 milla körül. Hogy kevés kilométerrel, azt nem tudom, ugyanis épeszű ember nem porosodni veszi ezt a fantasztikus motort. Már majdnem mindenkinek 10000 km körül vagy fölötte van a motorban. Nem hiszem, hogy sokat kellene ezeken a motorokon javítani még egy pár évig. De anyagilag nézve a dolgot megéri használtan venni. Érzelmileg nem biztos.
Sziasztok!

Véleményeteket szeretném kérni.
Mivel éppen lakásvásárlás közepén vagyok,ami csak jövő nyár végén lesz kész,ezért a motorvásárlás csak utána fog következni.Viszont addigra már lesz egy pár eladó használt GSR,már most is látok párat de jövőre gondolom még több lesz,és ha marad ez az 1.9 millás ár akkor jó esetben 1.5 körül vagy olcsóbban is lehet GSR-t venni.Mivel a lakásra tutti rámegy a gatyám is ezért nem lesz sok pénzem,és ezért gondolkozom használtba,de persze arra nincs garancia,viszont fél millióval kevesebbért is tudok venni akár jó állapotban lévőt kevés km-el.na meg az is hogy kihozom az új motort akkor azon azért sokat bukik az ember,persze ha hosszú távra tervezel akkor nyilván nem,de azért nem sok olyan motorost ismerek aki még nem cserélte le a motorját!
Szóval mi erről a véleményetek?
Kössz Abdul, tudtam hogy rád mindig számíthatok.......legalább megemlítetted volna, hogy a testtömegem 95 százaléka izom, a többi az agyam......
A páromnak nem jön be a hátsó ülés a megfelelő kapaszkodás hiánya miatt. Elől meg nem nagyon éri el a tankot, hogy betámasszon fékezéskor. De szerintem ez gyakorlás kérdése. Ő nincs oda nagyon a dologért én meg nem erőltetem, jobb egyedül motorozni. Az ülés viszont kényelmes.
Vittem olyan lányt aki tapasztalt utas és észre sem vettem, hogy ül valaki mögöttem. Mondjuk neki az ezres GSX-R túrázásra is isteni a hátsó ülésen... Ha imádja az utas a motorozást, akkor tök mindegy neki...
Terhelhetőség szempontjából kérdezd Ivecos Lacát, ő pont annyit nyom mint én és a párom együtt...
Sziasztok

Persze azért vagyok itt hogy azokat kérdezzem meg akik,tényleg hozzá is tudnak szólni,de ugye én még rá vagyok utalva a tesztekre,de elmentem a Full Gas-hoz a budaörsi utra,és teljesen jól elmondta ott a srác az előnyeit és hátrányait!
Egyébként van ott egy GSR tesztmotor,kicsit ki van csinositva,vannak rajta oldalsó idomok amik szélesitik,és van rajta egy Bódis kipu,na annak rendben van a hangja,nagyon állatul szól:)csak 120 rongy az ára:(Ha valaki arra jár nézze meg érdemes,persze ha még nincs neki olyan:)
Egyébként 2 személlyel mik a tapasztalataitok?mennyire kényelmes,vagy terhelhető?
Szia olty!
Sokminden meglepő amit ebben a tesztben írnak!
Én sok tesztet olvastam már a motorról, de ez olyan egyértelmű fikázós teszt!
Lehet, hogy ők egy fojtott motort kaptak (nem tudom, hogy van-e ilyen), de nem 93 hanem 98 lóerő! Keréken! Valamelyik hozzászólásomban van egy teljesítménypados link!
A vége sem 216 km/h, 4-ben megy 207.-et! Kykee-t kérdezd!
A tankra még senki, sehol nem panaszkodott.

Ne adj erre a tesztre!
Kérdezd a valódi használókat, az a hiteles!

Gino
Én 182 cm vagyok, de semmi ilyen problémám nem adódott és szerintem a csapatból senki másnak sem. Lehet, hogy selyemnadrágban volt a tesztelő...
Személy szerint egyetlen negatívumot tudnék mondani a motorról, az pedig az utas kapaszkodója, de ez megint csak utasfüggő dolog. Meg engem nem zavar...
Szia Abdul!

www.totalbike.hu/motorteszt/gs...

Olvasd el nem én írtam!Bár a srác aki tesztelte ő 187 cm,és lehet ez csak az ő véleménye!
Ezért sajnálnám ha ez igy lenne,mert és 190 cm vagyok.