Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de azért szejetünk!
Ezt a köcsög társaságot...
Így szellőzik legalább
Azé középre tehett volna még egy 30 cm es csíkot!
Tényleg jó a szabója
Kakucson a GSR-emen a fiam!
Azt mondta, hogy a nyeregnek igenis van jelentősége! No, ilyen képeket kérek tőletek is.
Azért ezt én már nem tudom , nyereg ide, nyereg oda.
Anna! tervezz, szerdán leszek, akkor dumálunk.
a nagyokat is kozvetitik?toth imre baratunk hanyadik rajtkockat csipte el?en neki adnak nagy lehetoseget!
Jó reggelt csajszy
Szép jo reggelt Skacok!

OKés. Tervezek szerdára, és majd jeletkezem az email címeden.
Köszönöm a figyelmedet.

Kérdésem hogy hol lenne majd a 15 x 15 minta. a hátsó utas részen?

Amúgy pedig engem érdekelne az egyedi ülés.
Már terveztem is magamnak egyet az új GSR emre:)

Köszike
Végűl is igazad van.
gumi kell......lassan a 4000 felé járok és megyek Ausztriába 3 napra, jön a 6000-es szervíz előtte.......
Oldklu, azért bebaszna, ha valaki leesne a motorróél a nyereg miatt. Itt inkább az egyediségről van szó, csak a gond, hogy a GSR és a BK is sorozatmotor, sok van belőlük, ha egyedit akarok nem a nyereggel kezdem.
Ráadásul 55.000-ért megjárom Ausztriát, oda-vissza szállással kajával benzinnel. Így gondolkodunk sokan.
én is ezt ugatom
Fíjjjúk. Kereslet-kínálat!
Az ülés jó,,,de a potenciális vevő dönti el kiad e érte sok-sok pénzt.
A gyárit is kitalálta valaki....tehát oly rettenetesen nem lehet rossz.
rezgés,gerinc stb.......mellékes. Kényelmes legyen hosszú-rövid távon, ne zsibbadjon el az ember töke,,,nunusa.E szerint kell cserélni.
Ha meg egyéni esztétikát akar belevinni, azt sokkal olcsobban meg lehet csinálni. És a minőség se rossz. Már túl van dimenzionálva ez a nyerget mindenkinek,,,,SZERINTEM! Itt nincsenek akkora pálya versenyzők hogy a rettenetes 9,8 G gyorsulástól ne csússzon hátra
bammeg ha elkúrod akkor mind1 miről esel le..... (tapasztalat)nem mind1 mi van a fejeden!
mondom hogy nem az árral van gond!csak nincs léééé!ha szervízelni kell,bukó kell,itt ott javitani kell,lánc kell,akkor pont a nyereg csináltatás senkit nem érdekel,mivel ez egy plusz extra,ezért ha marad lé +lesz, ha nem akkor nem!sajna akkor nem.na.
Ájja má+ előttünk 1 elöre+beszélt idöben és leszaladok érte! DU 2-től nen vagyok! Viszem Anyát kicsit!
.......nem a nyereg fog +menteni egy perecnél.....
Persze, ha már lecsúsztál rola, akkor nem rángat vissza!
No para!
Elviszlek a gyárba Benneteket! Megmutatom, hogy csináljuk és mennyi munka, szakértelem és spéci anyag van belepréselve egy ilyen cucba.
A ráfordított munkárol és munkaidőről nem is beszélve. Brutto anyagszűkséglet 1/3 motorosruhát tesz ki, csak ez olcsobb, mint a marhabőr.
megyünk Érdre!letudol jönni édesanyámhoz oda adnám a rendszámtartod
Jó reggelt mindenkinek!
mondom,hogy nem a nyereg drága!de nem a legfontosabb.......nem a nyereg fog +menteni egy perecnél.....
Sisak 120.000-ért, bőruha 180.000-ért, kesztű 20.000-ért, csízma 40.000-ért, aláöltöző 20.000-ért,- ami csak egy "jégeralso", jo marketing dumával eladva,- nem drága, az alvégemet stabilizálo, a testemet a motoron rözítő, gerincemet a kerék felöl érkező űtésektől, rezgésektől védő, méretemre szabott űlés bekerűlési áron, 55.000-ért drága.
a mai helyzetben ez az ár picit húzós nem a nyerged drága!szerinted Fndi 55ezerért megcsináltatta volna igen!a válasz NEM