Kakucson a GSR-emen a fiam!
Azt mondta, hogy a nyeregnek igenis van jelentősége! No, ilyen képeket kérek tőletek is.
Azért ezt én már nem tudom , nyereg ide, nyereg oda.
gumi kell......lassan a 4000 felé járok és megyek Ausztriába 3 napra, jön a 6000-es szervíz előtte.......
Oldklu, azért bebaszna, ha valaki leesne a motorróél a nyereg miatt. Itt inkább az egyediségről van szó, csak a gond, hogy a GSR és a BK is sorozatmotor, sok van belőlük, ha egyedit akarok nem a nyereggel kezdem.
Ráadásul 55.000-ért megjárom Ausztriát, oda-vissza szállással kajával benzinnel. Így gondolkodunk sokan.
Fíjjjúk. Kereslet-kínálat!
Az ülés jó,,,de a potenciális vevő dönti el kiad e érte sok-sok pénzt.
A gyárit is kitalálta valaki....tehát oly rettenetesen nem lehet rossz.
rezgés,gerinc stb.......mellékes. Kényelmes legyen hosszú-rövid távon, ne zsibbadjon el az ember töke,,,nunusa.E szerint kell cserélni.
Ha meg egyéni esztétikát akar belevinni, azt sokkal olcsobban meg lehet csinálni. És a minőség se rossz. Már túl van dimenzionálva ez a nyerget mindenkinek,,,,SZERINTEM! Itt nincsenek akkora pálya versenyzők hogy a rettenetes 9,8 G gyorsulástól ne csússzon hátra
mondom hogy nem az árral van gond!csak nincs léééé!ha szervízelni kell,bukó kell,itt ott javitani kell,lánc kell,akkor pont a nyereg csináltatás senkit nem érdekel,mivel ez egy plusz extra,ezért ha marad lé +lesz, ha nem akkor nem!sajna akkor nem.na.
No para!
Elviszlek a gyárba Benneteket! Megmutatom, hogy csináljuk és mennyi munka, szakértelem és spéci anyag van belepréselve egy ilyen cucba.
A ráfordított munkárol és munkaidőről nem is beszélve. Brutto anyagszűkséglet 1/3 motorosruhát tesz ki, csak ez olcsobb, mint a marhabőr.
Sisak 120.000-ért, bőruha 180.000-ért, kesztű 20.000-ért, csízma 40.000-ért, aláöltöző 20.000-ért,- ami csak egy "jégeralso", jo marketing dumával eladva,- nem drága, az alvégemet stabilizálo, a testemet a motoron rözítő, gerincemet a kerék felöl érkező űtésektől, rezgésektől védő, méretemre szabott űlés bekerűlési áron, 55.000-ért drága.
Azt mondta, hogy a nyeregnek igenis van jelentősége! No, ilyen képeket kérek tőletek is.
Azért ezt én már nem tudom , nyereg ide, nyereg oda.
OKés. Tervezek szerdára, és majd jeletkezem az email címeden.
Köszönöm a figyelmedet.
Kérdésem hogy hol lenne majd a 15 x 15 minta. a hátsó utas részen?
Amúgy pedig engem érdekelne az egyedi ülés.
Már terveztem is magamnak egyet az új GSR emre:)
Köszike
Oldklu, azért bebaszna, ha valaki leesne a motorróél a nyereg miatt. Itt inkább az egyediségről van szó, csak a gond, hogy a GSR és a BK is sorozatmotor, sok van belőlük, ha egyedit akarok nem a nyereggel kezdem.
Ráadásul 55.000-ért megjárom Ausztriát, oda-vissza szállással kajával benzinnel. Így gondolkodunk sokan.
Az ülés jó,,,de a potenciális vevő dönti el kiad e érte sok-sok pénzt.
A gyárit is kitalálta valaki....tehát oly rettenetesen nem lehet rossz.
rezgés,gerinc stb.......mellékes. Kényelmes legyen hosszú-rövid távon, ne zsibbadjon el az ember töke,,,nunusa.E szerint kell cserélni.
Ha meg egyéni esztétikát akar belevinni, azt sokkal olcsobban meg lehet csinálni. És a minőség se rossz. Már túl van dimenzionálva ez a nyerget mindenkinek,,,,SZERINTEM! Itt nincsenek akkora pálya versenyzők hogy a rettenetes 9,8 G gyorsulástól ne csússzon hátra
Persze, ha már lecsúsztál rola, akkor nem rángat vissza!
Elviszlek a gyárba Benneteket! Megmutatom, hogy csináljuk és mennyi munka, szakértelem és spéci anyag van belepréselve egy ilyen cucba.
A ráfordított munkárol és munkaidőről nem is beszélve. Brutto anyagszűkséglet 1/3 motorosruhát tesz ki, csak ez olcsobb, mint a marhabőr.